Reklama Dzieciom

Ponad 1,9 mln zł przyniosła tegoroczna edycja akcji charytatywnej TVP „Reklama Dzieciom”. Kwota ta zostanie podzielona między ubiegające się o pomoc instytucje, organizacje i stowarzyszenia zajmujące się wsparciem najmłodszych.

W telewizji - EK

|

08.01.2008 11:41 GN 01/2008

dodane 08.01.2008 11:41

Akcja prowadzona jest przez Telewizję Polską od 15 lat. W tym okresie udało się zebrać ponad 16 mln złotych.

Głównym punktem akcji „Reklama Dzieciom” jest nadawany w Wigilię w TVP1 blok reklamowy, z którego cały dochód przeznaczany jest na potrzeby dzieci.

Jest to jedyny blok reklamowy w tym dniu na antenach Telewizji Polskiej, a za udział w nim sponsorzy akcji płacą specjalną cenę.

Koszt 30-sekundowego spotu był w Wigilię 2007 r. ponaddwukrotnie wyższy od ceny najdroższego bloku reklamowego w grudniowym cenniku TVP.

Dziękujemy, że z nami jesteś

To dla nas sygnał, że cenisz rzetelne dziennikarstwo jakościowe. Czytaj, oglądaj i słuchaj nas bez ograniczeń.

Czytasz fragment artykułu

Subskrybuj i czytaj całość

już od 14,90

Poznaj pełną ofertę SUBSKRYPCJI

Masz subskrypcję?
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.
1 / 1
oceń artykuł Pobieranie..

W telewizji - EK

Zapisane na później

Pobieranie listy