Nowy numer 48/2022 Archiwum

Biuro TK zaprzecza doniesieniom portalu wyborcza.pl ws. przeszłości władz TK

Zapowiadana na stronie wyborcza.pl publikacja prasowa zawiera fałszywe informacje i insynuacje na temat rzekomej przeszłości obecnych władz Trybunału Konstytucyjnego - poinformowało w czwartek Biuro TK. Autorzy publikacji piszą o "zaskakującej przeszłości kolejnego sędziego TK".

"Prawie rok temu +Gazeta Wyborcza+ ujawniła, że wiceprezes Trybunału Konstytucyjnego Mariusz Muszyński ukrył przed Sejmem fakt, że na początku lat 90. pracował w służbach specjalnych. Dlaczego osoba związana z wywiadem trafiła do TK? Zastanawiając się nad tą kwestią Wojciech Czuchnowski ujawnił, że w obecnym składzie Trybunału jest osoba, która przez wiele lat współpracowała z Muszyńskim w wywiadzie" - podaje portal wyborcza.pl.

"Biuro Trybunału Konstytucyjnego oświadcza, że zapowiadana na stronie internetowej wyborcza.pl publikacja prasowa redaktorów Wojciecha Czuchnowskiego i Anny Czuby zawiera fałszywe informacje i insynuacje na temat rzekomej przeszłości obecnych władz Trybunału Konstytucyjnego" - poinformował PAP Marcin Koman z Biura TK.

« 1 »

Wyraź swoją opinię

napisz do redakcji:

gosc@gosc.pl

podziel się

Zapisane na później

Pobieranie listy

Reklama

Najnowsze