Zapisane na później

Pobieranie listy

"Gość" nadal pierwszy

Media. Sprzedaż tygodnika „Gość Niedzielny” w listopadzie 2010 r. wyniosła 144 693 egz. To o 5,2 proc. więcej niż w tym samym okresie 2009 r.

Fakty i opinie - mk

|

GN 04/2011

dodane 26.01.2011 22:02

Dzięki temu wynikowi GN utrzymał pierwsze miejsce wśród tygodników opinii. „Polityka” średnio sprzedawała 140 828 egz. Trzecie miejsce przypadło tygodnikowi „Wprost”, którego średnie rozpowszechnianie płatne razem wzrosło aż o 56,2 proc. w stosunku do listopada 2009 r. i wyniosło 130 496 egz.

Czwarte miejsce zajął „Newsweek Polska”, sprzedający 113 195 egz. „Przekrój” sprzedał o 5,17 proc. egzemplarzy mniej niż w listopadzie 2009 r. „Przewodnik Katolicki” zanotował spadek sprzedaży o 3,51 proc. „Tygodnik Powszechny” o 7,72 proc.

Tygodnik „Niedziela” nie jest członkiem ZKDP i nie udostępnia danych sprzedażowych. Wszystkie dane pochodzą z badań Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, wskaźnik: średnie rozpowszechnianie płatne razem za listopad 2010 r.

Dziękujemy, że z nami jesteś

To dla nas sygnał, że cenisz rzetelne dziennikarstwo jakościowe. Czytaj, oglądaj i słuchaj nas bez ograniczeń.

W subskrypcji otrzymujesz

  • Nieograniczony dostęp do:
    • wszystkich wydań on-line tygodnika „Gość Niedzielny”
    • wszystkich wydań on-line on-line magazynu „Gość Extra”
    • wszystkich wydań on-line magazynu „Historia Kościoła”
    • wszystkich wydań on-line miesięcznika „Mały Gość Niedzielny”
    • wszystkich płatnych treści publikowanych w portalu gosc.pl.
  • brak reklam na stronach;
  • Niespodzianki od redakcji.
Masz subskrypcję?
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.
1 / 1
oceń artykuł Pobieranie..