Zapisane na później

Pobieranie listy

W górę tylko "Gość"

Gość Niedzielny jest jedynym wśród tygodników opinii w Polsce, który we wrześniu 2009 zanotował wzrost sprzedaży. Kształtowała się ona na poziomie ponad 131 tys. egzemplarzy.

Fakty i opinie

|

GN 48/2009

dodane 25.11.2009 10:28

To prawie 5-procentowy wzrost w stosunku do września 2008 roku – wynika z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy.

Sprzedaż „Polityki”, która nadal jest liderem, wyniosła ponad 141 tys. egz., czyli o ponad 6 proc. mniej niż we wrześniu 2008. „Newsweek Polska” sprzedał ponad 112 tys. egz. (mniej o ponad 7 proc.).

Sprzedaż „Wprost” zmniejszyła się o 18 proc. Najwięcej wśród tygodników stracił „Przekrój” – ponad 28 proc. „Przewodnik Katolicki” zanotował prawie 1-procentowy spadek sprzedaży, a „Tygodnik Powszechny” stracił ponad 2 proc.

W III kwartale „Gość” zanotował wzrost sprzedaży o 4,72 proc. w stosunku do tego samego okresu roku poprzedniego. Tygodnik „Niedziela” nie udostępnia danych sprzedażowych, dlatego nie znalazł się w niniejszym zestawieniu.

Dziękujemy, że z nami jesteś

To dla nas sygnał, że cenisz rzetelne dziennikarstwo jakościowe. Czytaj, oglądaj i słuchaj nas bez ograniczeń.

W subskrypcji otrzymujesz

  • Nieograniczony dostęp do:
    • wszystkich wydań on-line tygodnika „Gość Niedzielny”
    • wszystkich wydań on-line on-line magazynu „Gość Extra”
    • wszystkich wydań on-line magazynu „Historia Kościoła”
    • wszystkich wydań on-line miesięcznika „Mały Gość Niedzielny”
    • wszystkich płatnych treści publikowanych w portalu gosc.pl.
  • brak reklam na stronach;
  • Niespodzianki od redakcji.
Masz subskrypcję?
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.
1 / 1
oceń artykuł Pobieranie..