Zarażają uśmiechem

Osoby z zespołem Downa coraz częściej pojawiają się w mediach. Czy ten fakt zmienia sposób ich postrzegania w społeczeństwie?

Maciej Kalbarczyk

|

22.02.2018 00:00 GN 08/2018

dodane 22.02.2018 00:00
19

Na początku lutego internet obiegła radosna wiadomość: chłopczyk z wrodzoną wadą genetyczną, spowodowaną obecnością dodatkowego chromosomu, przez rok będzie bohaterem reklam produktów firmy Gerber. Gigant na rynku dziecięcych zupek, kaszek i soków spośród 140 tys. maluchów, które wzięły udział w ósmej edycji konkursu „Gerber Baby”, wybrał półtorarocznego Lucasa Warrena. Mały Amerykanin stał się w ten sposób pierwszym dzieckiem z zespołem Downa, którego uśmiechnięta buzia będzie promowała markę na całym świecie.

Dziękujemy, że z nami jesteś

To dla nas sygnał, że cenisz rzetelne dziennikarstwo jakościowe. Czytaj, oglądaj i słuchaj nas bez ograniczeń.

Czytasz fragment artykułu

Subskrybuj i czytaj całość

już od 14,90

Poznaj pełną ofertę SUBSKRYPCJI

Masz subskrypcję?
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.
1 / 1
oceń artykuł Pobieranie..

Maciej Kalbarczyk

Zapisane na później

Pobieranie listy