Kina wolno już otwierać, ale sale świecą pustkami. Czy widzowie przenieśli się na stałe do internetu?
W ostatni weekend czerwca kreskówkę „Naprzód” obejrzały w Polsce 2003 osoby. Tydzień wcześniej widzów było 2999, a w pierwszy i drugi weekend miesiąca – nieco ponad 1 tys. Za każdym razem wystarczało to, by produkcja studia Disney/Pixar wyprzedziła konkurencję i znalazła się na pierwszym miejscu kinowej listy przebojów.
Dostępne jest 23% treści. Chcesz więcej?
Zaloguj się i rozpocznij subskrypcję.
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.
Dziennikarz działu „Polska”
Absolwent nauk politycznych na Uniwersytecie Warszawskim. Zaczynał w radiu „Kampus”. Współpracował m.in. z dziennikiem „Polska”, „Tygodnikiem Solidarność”, „Gazetą Polską”, „Gazetą Polską Codziennie”, „Niedzielą”, portalem Fronda.pl. Publikował też w „Rzeczpospolitej” i „Magazynie Fantastycznym” oraz przeprowadzał wywiady dla portalu wideo „Gazety Polskiej”. Autor książki „Rzecznicy”. Jego obszar specjalizacji to sprawy społeczno-polityczne, bezpieczeństwo, nie stroni od tematyki zagranicznej.
Kontakt:
jakub.jalowiczor@gosc.pl
Więcej artykułów Jakuba Jałowiczora