Nie lubimy hipermarketów

Gospodarka. Z badań przeprowadzonych przez firmę ACNielsen wynika, że Polacy najmniej chętnie kupują w super- i hipermarketach, w porównaniu z mieszkańcami innych państw Europy Środkowowschodniej

Wielu polskich konsumentów nadal chętnie robi zakupy w niewielkich sklepach osiedlowych. W naszym kraju w super- i hipermarketach kupuje 35 proc. klientów. W Czechach placówki handlowe tego typu odwiedza 70 proc. klientów, na Słowacji 69 proc., a na Węgrzech 56 proc. W latach 2000– 2004 liczba hipermarketów wzrosła w Polsce o 80 proc.

Dziękujemy, że z nami jesteś

To dla nas sygnał, że cenisz rzetelne dziennikarstwo jakościowe. Czytaj, oglądaj i słuchaj nas bez ograniczeń.

Czytasz fragment artykułu

Subskrybuj i czytaj całość

już od 14,90

Poznaj pełną ofertę SUBSKRYPCJI

Masz subskrypcję?
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.
« 1 »
oceń artykuł Pobieranie..

W Polsce