"Gość Niedzielny" w górę, "Newsweek" w dół

Mocny spadek sprzedaży "Wprost" i "Do Rzeczy". Umacnia się "Polityka". Związek Kontroli Dystrybucji Prasy opublikował dane sprzedaży za styczeń 2015 r.

Liderem sprzedaży pozostaje "Gość Niedzielny" z wynikiem średnim na poziomie 142 599 egz. To rezultat o 1,54 proc. więcej, niż w styczniu roku poprzedniego.

Na podium znalazły się też "Polityka" ze sprzedażą 124 322 egz. (wzrost o 3,75 proc.) oraz "Newsweek Polska" z rezultatem 104 636 egz. Pismo kierowane przez Tomasza Lisa straciło jednak w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego aż 9,02 proc. sprzedaży.

Kolejne miejsca to tygodnik "W Sieci" (70 586 egz., po spadku o 8,85 proc.), "Do Rzeczy" (50 687 egz. i największy spadek - aż o 23, 84 proc.) oraz "Wprost" (43 554 egz. - spadek o 21, 09 proc.).

Na siódmym miejscu w rankingu znalazła się "Gazeta Polska" ze sprzedażą 36 245 egz. To wynik o 18, 61 proc. gorszy od ubiegłorocznego.

 

« 1 »

wt /wirtualnemedia.pl