• guma
    08.01.2015 15:09
    gonić patałachów z tv republika
    doceń 0
  • Podpisany
    08.01.2015 15:38
    "Święty" Jurek ostatnio coś nerwowy.
    Cóż, dopóki nikt nie zaglądał do portfelika "dobroczyńcy ludzkości" jakoś się kręciło. Lans, kasa, lody i błociaro w lecie dla gawiedzi.
    A teraz panie, tylko zgryzoty.

    A cała "świętokrowość" przez wyszarpany szantażem moralnym ułamek procenta kwoty jaką co roku płacimy w składkach na zdrowotny kołchoz zwany NFZ.

    I taki fart się kończy...
    doceń 50
  • Piotr
    08.01.2015 16:40
    Czy te dwa osiłki też są opłacane ze środków WOśP?
    doceń 41
    • operator
      08.01.2015 18:08
      Nie, oni są czyści jak łza, biją dziennikarzy tylko jako wolontariusze.
      doceń 37
      • kamil000086
        08.01.2015 21:48
        tak, osiłki wzięte ulicy lubiące dać w twarz za darmo hahaha
        doceń 12
        0
  • operator
    08.01.2015 16:44
    Owsiak kryty jest przez wszystkie organy panstwowe, ministerstwa, policję, prokuraturę oraz co najwazniejsze- media. Proszę sprawdzić na onet, wp na ten temat w tej chwili (16;40) ani słowa o tym niesamowitym incydencie. Tak nawiasem mówiąc: skoro pan Owsiak jest niewinny a dziennikarze prawicowi to hieny i "źli ludzie" to w ciągu chwili może on udowodnić że go oczerniają i wytoczyc im proces. Jeśli wygra to ośmieszy tv Rapublika oraz inne media prawicowe raz na zawsze a odszkodowanie które niewątpliwie dostanie może przeznaczyc np na WOŚP. Czyżby taki cwaniak i spryciarz tego nie wiedział???
    doceń 39
    • czerwony kapturek
      08.01.2015 17:24
      serio...wszyscy go kryja??
      dobre naprawde dobre....
      • operator
        08.01.2015 18:12
        Po rozgrzanej główce podejrzewam że ciebie "czerwony kapturku" ostatnio krył osobiście wilk.
        doceń 10
        0
      • czerwony kapturek
        08.01.2015 18:17
        operator
        to i w jaki sposob zwracamy sie do innych swiadczy o nas....
        doceń 0
        0
      • Wilk
        08.01.2015 18:48
        @operator
        Główka w tym " procederze" raczej udziału nie bierze, chyba że kolega mógłby mnie czegoś nowego nauczyć 😉
        doceń 8
        0
      • operator
        08.01.2015 19:51
        sam zacząłeś a ja tylko oddałem, fakt dość nieprzyjemnie. Mimo wszystko przepraszam
        doceń 13
        0
    • MMK
      08.01.2015 19:56
      http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,opage,2,title,Prawicowy-dziennikarz-wyrzucony-z-konferencji-WOSP,wid,17162395,wiadomosc.html#opinie
      To link do wiadomości na WP.W Faktach na TVN też o tym mówili.Polecam obejrzeć filmik z WP,bo on pokazuje,że jednak to trochę inaczej wyglądało,niż to opisuje Niedziela i Republika.tv
      • ktośtam
        08.01.2015 21:34
        Gościu zadałeś sobie pytanie czemu film wp jest pocięty, zresztą nawet na tych fragmentach owśiak obraża go mówiąc do niego 'to jest żul'
        doceń 15
        0
      • wilk
        09.01.2015 12:04
        @ktośtam
        Ja też chcę się "pociąć" jak czytam takie komentarze :)
        doceń 0
        0
  • czytelnik
    08.01.2015 16:57
    Warto zobaczyć wczorajszy wywiad w Telewizji Republika z blogerem "matka kurka" a wszystko stanie się jasne jak słońce. Owsiak nie pójdzie siedzieć tylko w dwóch przypadkach:
    1) ucieknie za granicę
    2) PO bedzie rzadzic do jego śmierci
    doceń 25
    • jurek
      08.01.2015 18:38
      widzialem/sluchalem tego wywiadu w tv republika i rzeczywiscie: albo zyjemy w panstie calkowitego bezprzawia albo jednak autor tego bloga troche sie z prawda mija (i jakos w kluczowych momentach zabraklo mu konkretow na poparcie oskarzen). Nie rozumiem kze dlaczego na kilka dni przed zbiorka rozpoczyna sie taka zmasowana akcja przeciw niej. Moze ci zazdrosnicy sami by sprobowali zrobic jakas dobra robote zamiastprobowac obrzydzic istniejaca osp.?
      doceń 0
  • DNA
    08.01.2015 17:01
    Jak za dobrych czasów ubeckich.
    doceń 20
  • Majster Rurka
    08.01.2015 17:06
    Pytać Owsiaka o pieniądze to czysty przejaw mowy nienawiści!!!
    Jak tak można?
    Takiego dobroczyńcę ludzkości?
    Pytać Bohatera o faktury?
    O, za take cuś, to można dostać w ryyyj od Pana Jureczka.
    Wężykiem, wężykiem, wężykiem ............
    doceń 39
  • czerwony kapturek
    08.01.2015 17:16
    jak ktos ma jakas dowody to prosze je ujawnic tutaj albo zglosic najlepiej do prokuratury
    fundacj WOSP jest kontrolowana przez przynajmniej jedna sluzbe skarbowke, ktora nigdy nic zlego nie wykryla
    wiec o co wam chodzi?
    • czytelnik
      08.01.2015 17:28
      polecam program na TV Republika "wywiad z blogerem MK" tam sa wszystkie odpowiedzi równiez i na Twoje pytanie.
      doceń 25
      • czerwony kapturek
        08.01.2015 19:52
        dowiedzialem sie ze auto mial
        doceń 0
        0
    • czerwony kapturek
      08.01.2015 17:37
      no co jest???!!!!!!!!
      prosze nie oceniac postu tylko prosze o konkretne dowody
      macie jakies?
      minusy dajecie bo co?
      • Podpisany
        08.01.2015 21:24
        Ok, to zapytaj czerwony kapturku Jurusia jak to było z tym Gdańskiem co im Jurek chciał remoncik trzasnąć w szpitalnym WC gdy taka moda u niego nastała.

        Podpowiem, że tak się dziwnie złożyło, że akurat do remontu to się nie nadawało jako nowe w sumie, w przeciwieństwie do wielu innych. Ale skądś się Jureczek uparł, że właśnie tam.

        To tak pierwszy z brzegu przykład, skoro udajesz głupią, choć nie jesteś.

        Już nie wspominam by przeliczyć czas wieloletniej proowsiakowej agitki w tv na reklamy jakie w tym czasie można puścić i ile tysięcy procent więcej możnaby zebrać na tą nędzę kupowaną do szpitali państwowych.

        Ale przecież nie chodzi o to by był za parędziesiąt milionów sprzęt (przy dziesiątkach MILIARDÓW na s.z. -sic!) tylko o to by po pierwsze sprzętu nie było i prywatne interesy medyczne się kręciły, a po drugie by prać mózgi dziatwie, która użebrze 2 złote i uważa, że narobiła dobra, podczas gdy ten dwuzłotownik przekazał kilka tysięcy do NFZtu.

        Gdyby ten NFZ wziął 15 groszy więcej/m-c, byłoby tyle co owsiakowe świętują jakby na Marsie wylądowali.
        Tylko analfabeci matematyczni mogą mówić o WIELKIM wkładzie finansowym WOŚP.
        doceń 0
        0
    • czerwony kapturek
      08.01.2015 17:59
      prosze nie wpisywac minusow bez wytlumaczenia dlaczego minus
      niech ktos napisze dlaczego kliknal minus
      jak ktos ma konkretny dowod to prosze tu albo na policje

      doceń 0
    • odpowiedź
      08.01.2015 18:01
      mało wiesz synku
      doceń 14
      • czerwony kapturek
        08.01.2015 20:23
        waldi to nie prowokacja a odmienne zdanie....
        mam prawo do niego prawda???
        wiec sobie pisze, moge???
        doceń 0
        0
    • Fonia
      08.01.2015 18:40
      Nie masz pojęcia o czym piszesz. Skarbówka bada czy został odprowadzony podatek, a nie to czy Juras sam sobie daje zlecenia.

      Tego, że Owsiak nazwał dziennikarza żulem też nie bada Skarbówka, serio!
      doceń 26
      • czerwony kapturek
        08.01.2015 19:42
        ok a co wy wykrysliscie nieprawidlowego?
        fiona co wykrylas? jakies szczegoly?
        doceń 0
        0
      • waldi
        08.01.2015 20:05
        Czerwony kapturek nikt juz z tobą nie chce gadac bo cały czas prowokujesz, nudzisz się co?
        doceń 11
        0
      • Savonarola
        10.01.2015 04:17
        Mowa pelna zawisci,zazdrosci,obludy jest chyba w naszym katolickim kraju czyms do czego powinnismy byc przyzwyczajeni? Syndrom Kaina nie pozwala nam patrzec na J.Owsiaka przez pryzmat dobrych rzeczy,ktore sa skutkiem jego akcji.W sercach dominuje zazdrosc i zawisc.Jadowite wypowiedzi komentatorow dowodza starej prawdy,ze Polak,Polakowi batem.Jak ci Polak nie zaszkodzil,to juz ci pomogl.Zalosne sa komentarze na tym portalu pelne katolickiej wersji "milosci" blizniego.Czy Jezus nie powiedzial faryzeuszom-KTO JEST BEZ GRZECHU NIECH PIERWSZY RZUCI KAMIEN? Niczego J.Owsiakowi nie udowodniono,ale wiekszosc komentatorow juz go wsadzila do wiezienia.Jest jednak nadzieja - w takich ludziach jak Czerwony kapturek..a tak swoja droga-jak to sie stalo,ze Twoje wypowiedzi nie zostaly ocenzurowane? Moze w redakcji tez jest jakis ukryty sympatyk Jerzego Owsiaka? ...Nieeee ,to chyba niemozliwe...Ja popieram akcje swiatecznej pomocy i jest to moj wybor,a jak kiedys bede lezal w szpitalu podlaczony do aparatury z naklejonym czerwonym serduszkiem,to nie bede mial wyrzutow sumienia.Jezeli moj post zostanie opublikowany to zobowiazuje sie do przekazania na WOSP tyle pieniedzy ile minusow otrzyma moj post pomnozone przez dziesiec.Chwala Bogu bracia i siostry.
        doceń 0
        0
      • vanitas
        11.01.2015 21:39
        @Savonarola
        Sorry - ale jak ktoś wyrzuca dziennikarza z konferencji prasowej (samo w sobie przestępstwo - utrudnianie pracy dziennikarzqa w miejscu publicznym) pod pretekstem braku akredytacji - której mu odmówiono(samo w sobie przestępstwo - nie można odmówić akredytacji, jeśli nie wiąże się ona z jakimiś ułatwieniami dla dziennikarzy w miejscu publicznym) - tylko dlatego, że zadał pytanie - to czystej wody bandytyzm. Widzisz - Matka Kurka był pierwszym kóry "przyjżał się sprawozdanią WOŚP - a z roku na rok Jurek coraz więcej z fundacji czerpał. Legalnie - czy nie - bez faktur nie zobaczymy. Sąd nakazał pokazanie faktur - Jurek odmówił (też przestępstwo). Sorry - nie ze mną te numery Bruner...
        doceń 5
        0
    • Podpisany
      08.01.2015 21:11
      Kapturku, czerwony. To proste. Po pierwsze jak uczy życie i nagrania skarbówka albo ma coś wykryć albo nie. U Sławka do czasu miała nie wykrywać i nie wykrywała.
      Jednym skarbówka wypłaca zwrot VAT, np milion. A drugim mówi, że chcą wyłudzić. Understand czy pisać dalej?

      A co do faktur - wszystko może być lege artis. Np. jakaś fundacja - nazwijmy ją WSIOP płaci fakturę na pół bańki wystawioną przez firmę nazwijmy ją Mrówki Pół za gadżety. Gadżety na rynku można kupić za sto tysięcy na przykład.


      To takie proste. Dla nieczerwonych.


      doceń 18
      • czerwony kapturek
        08.01.2015 21:58
        podpisany czyli nie uznajesz decyzji urzedu?
        to co mam napisac nie wiem...
        doceń 0
        0
    • k
      09.01.2015 10:21
      kapturku i tu prawdę rzekłeś, akurat WOSP jest kontrolowany przez służby :), myślę że po FOZZ mamy kolejne "perpetuum mobile" które może być nawet lepsze niż handel bronią i narkotykami, bo legalne :)
      doceń 0
    • vanitas
      09.01.2015 11:05
      @Czerwony kapturek
      Problem z tym, że:

      - Jurek Owsiak nawet na polecenie sądu nie przedstawił przepływu kapitałów pomiędzy WOŚP a "Mrówką Całą". Co więcej - przed sądem zeznawał raz że "nie wie", za drugim razem że "był", za trzecim coś innego.

      - bloger "Matka Kurka" doczytał się w sprawozdaniach WOŚP nieścisłości - na ponad 100mln zł.

      - mimo "kontroli" nikt spoza WOŚP nie wie co się stało z kasą z aukcji WOŚP na Allegro. Organ nadzorczy (ministerstwo) oficjalnie poinformowało że "nie wie"

      - skarbówka sprawdza jedynie zgodność z przepisami podatkowymi. Dla niej nie ma znaczenia, że ktoś zabrał z fundacji 100mln zł - o ile zapłacił stosowne podatki...

      - dowody są w dokumentach, których zażądał sąd. Niestety - bez tych dokumentów są tylko poszlaki (sprawozdania fundacji - w których są rozbieżności)
      doceń 9
  • katrhrine008
    08.01.2015 17:18
    Kochani, Sprawa Jerzego Owsiaka powraca zawsze przed wielkim finałem orkiestry. Jestem młodym człowiekiem i uważam tego człowieka za autorytet. Skoro postanowił zająć się tak dużą organizacją musi chyba czerpać z tego jakieś korzyści finansowe, gdyż z czego by żył? Jego życie nie wystaje ponad normę. Żyje jak każdy normalny człowiek. Dlaczego my-Polacy mamy skłonności do krytykowania dobrych ludzi.. Przyjrzyjmy się ile dobrego uczyniła WOŚP! Tyle szpitali zostało wyposażonych, tyle kursów, które pomogły wielu osobom! Czy to na prawdę powód do krytyki? Zdaję sobie sprawę, że fala negatywnych komentarzy wzięła się również z powodu Przystanku Woodstock. Musimy zwrócić jednak uwagę, iż Jerzy Owsiak nie ma wpływu na to, co dzieje się na koncertach wśród młodych ludzi... Doceńmy wreszcie WIELKIE starania WIELKIEGO człowieka ! :) Pozdrawiam..
    • pein
      08.01.2015 17:32
      Niech sobie bierze nawet 20 000 pensji miesięcznie, ale niech to będzie klarowne, a nie jakieś Mrówki Całe, Jasne Sprawy, Złote Melony i cała ta maskarada, która nie wiadomo czemu ma służyć.
      doceń 34
    • Amaura
      08.01.2015 18:11
      Rozumiem, że każdy normalny człowiek mieszka na strzeżonym osiedlu w mieszkaniu wartym milion złotych? W takim razie jestem nienormalna.
      doceń 31
      • wilk
        09.01.2015 12:08
        @Amaura
        Koleżanko podejrzewam że nie mieszkasz też na dworcu w kartonie :). Może faktycznie jesteś nienormalna :))
        doceń 0
        0
    • Daniello
      09.01.2015 08:41
      współczuje młodzieńcze "ałtoryteta"
      doceń 9
    • brunero
      09.01.2015 11:23
      Ale sobie autorytet znalazłeś, chyba po ciemku szukałeś.
      doceń 6
  • Tomasz
    08.01.2015 17:54
    każdy kto był w szpitalu wie ile pieniędzy zostało przeznaczonych na ratowanie życia i akurat w tej kwestii Jurek jest WIELKIM CZŁOWIEKIEM O WIELKIM SERCU.
    TV Republika wspiera pedofilską mafię w kościele która w przeciwieństwie do WOŚP nie płaci podatków i nie ratuje ludzkiego życia tylko ciągnie renty i emerytury od biednych schorowanych i starszych ludzi budując na ich krzywdzie swoje imperium.
    doceń 0
  • bodo
    08.01.2015 18:31
    styczen. jak co roku wielkie wzmozenie katolickiej nienawisci wobec jednej osoby, usilujacej w Polsce zrobic cos konstruktywnego...
    co roku ta sama operetka we wszystkich parafianskich gazetkach.
    smiechu warte.
    doceń 0
  • nemo
    08.01.2015 18:43
    Skoro jest tak dobry to dlaczego nie chce ujawnić ksiąg rachunkowych? Niech powie otwarcie : z jednej ofiarowanej złotówki na deklarowany cel trafia: xxx groszy?
    Kto chce będzie płacił na Woodstock, na Mrówkę Całą, na Złotego Melona i na chore dzieci ale niech ma tę świadomość.
    doceń 28
  • Czips
    08.01.2015 18:45
    "z konferencji prasowej Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy" - przecież to pytanie było zupełnie niezwiązane z tematem konferencji, słusznie zrobił, że go wyrzucił.
    • Wizja
      08.01.2015 20:57
      Było związane z tematem konferencji, bo wcześniej Jerzy Owsiak robił z siebie ofiarę i komentował rozprawę sądową.

      Zapomniał dodać, że sąd umorzył sprawę wyzwisk jakie sam Owsiak kierował wobec ateisty Wielguckiego.
      doceń 17
    • brunero
      09.01.2015 11:26
      Po prostu Owsiak i te dziwne żule, które wywalały dziennikarza wpisali się w ten sam nurt co terroryści w Paryżu. Czyli przemocą odpowiadać na wszelkie próby krytyki dziennikarskiej.
      doceń 8
  • jacek
    08.01.2015 19:05
    Niech Telewizja Republika zapyta o rozliczenie pieniędzy z kolędy..
    To suma dziesięciokrotnie przewyższajaca wpływy Orkiestry.
    doceń 0
  • jacek
    08.01.2015 19:09
    Niech Telewizja Republika zapyta o rozliczenie pieniędzy z kolędy..
    To suma dziesięciokrotnie przewyższajaca wpływy Orkiestry.
    doceń 0
  • Myśliwy
    08.01.2015 19:36
    To taka dobra akcja która pozwala każdemu wrzucić "wdowi Grosz" i od razu POczuć się lepszym obywatelem tego kraju, zwłaszcza jak go pokażą w TV. A to, że choremu sąsiadowi staruszkowi, mieszkającemu vis a vis, brakuje na lekarstwa i nie ma mu kto zrobić podstawowych zakupów to już niewielu dostrzega. Smutne to ale taka jest prawda, o nas, takich wspaniałomyślnych darczyńcach.
    doceń 20
  • POLKA
    08.01.2015 19:40
    Jak dla mnie Jurek może brać nawet 50% z tego co zbierze. Cały sprzęt, który widzimy w szpitalach powinien tam być bez względu na to czy WOŚP gra czy nie, bo to Państwo powinno dać nam i naszym dzieciom godne warunki do leczenia i życia !!!
    Nasi Posłowie biorą grube pieniądze ale niestety za nic, Jurek chociaż coś robi i nikomu do tego ile, za co i w ogóle. Czy ktoś w ogóle pamięta początki I finału WOŚP - dwa zespoły, które zgodziły zagrać za darmo i to jak stawał na głowie, aby coś zrobić dla społeczeństwa ???
    Teraz jak mu idzie lepiej wszyscy wyciągają jakieś dziwne rzeczy. Państwo pobiera nam grube składki na ubezpieczenie zdrowotne, a jak zaczynamy chorować to i tak prywatnie trzeba iść. Niech chociaż szpitale będą wyposażone, bo jak nam lub naszym bliskim zajdzie potrzeba udzielenia pomocy, to chociaż będzie gdzie i na czym dokonać diagnozy ! Niestety nikt z naszego super Rządu nie wpadł na pomysł , aby uciąć sobie wypłaty , to dlaczego Jurek ma nie dostawać wynagrodzenia za swoją pracę? i tyle na ten temat.
    • Grimsley
      08.01.2015 20:06
      Niech bierze, ale niech ludzie o tym wiedzą. I na podstawie tej wiedzy niech zdecydują, czy wrzucić do puszki, czy nie. Proste?
      doceń 22
      • mmm
        09.01.2015 12:24
        Kolego podpisuję się obiema rękami, pod warunkiem że każda parafia w Polsce również będzie mogła być "prześwietlona" na wylot jeśli chodzi o jej finanse:)
        Jakoś tak dziwnie się składa, że tam gdzie są "datki" dość znaczne jakoś nikt nie chce być za bardzo kontrolowany i ten "mechanizm" dotyczy tak organizacji świeckich jak i "duchownych", ciekawe dlaczego :))
        doceń 0
        0
  • lubiący wolnośc
    08.01.2015 19:50

    debile republikanie w trakcie zadymy na konferencji prasowej jedyne co potrafią to ten debil z TV republika prostytutka ale kto to jest i co to jest
    doceń 0
  • MMK
    08.01.2015 19:59
    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,opage,2,title,Prawicowy-dziennikarz-wyrzucony-z-konferencji-WOSP,wid,17162395,wiadomosc.html#opinie
    To link do wiadomości na WP.W Faktach na TVN też o tym mówili.Polecam obejrzeć filmik z WP,bo on pokazuje,że jednak to trochę inaczej wyglądało,niż to opisuje Gość
    doceń 0
  • Jan
    08.01.2015 20:06
    Dajcie lepszą jakość filmu, żeby zidentyfikować twarze dziennikarzy, którzy nie reagują na wyrzucanie ich kolegi.
    doceń 21
  • czerwony kapturek
    08.01.2015 20:19
    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Prawicowy-dziennikarz-wyrzucony-z-konferencji-WOSP,wid,17162395,wiadomosc.html?ticaid=114205
    doceń 0
  • kamil000086
    08.01.2015 21:46
    tu coś bardziej śmierdzi, może nieuczcie przetargi albo "zaginione" puszki, coś musi być na rzeczy, nie wierze że jureczek dorobił się megalomani, po prostu to wszystko nie działa zgodnie z literą prawa
    doceń 4
  • lucanus
    08.01.2015 22:43
    Tak p. Owsiak przyznał się do tego, że jego WOŚP ma co ukrywać i czego się wstydzić.
    doceń 9
  • gosc
    09.01.2015 08:49
    takie chrześcijańskie medium i tak niechrześcijański "jad" użytkowników?

    Po drugie "Gościu Niedzielny" to nie po tym pytaniu został wyproszony dziennikarz, ale nie ma to jak podkręcać atmosferę.
    • adas
      09.01.2015 08:58
      co roku ta sama infantylna komedia z pełnymi "swoiście pojmowanej miłości bliźniego" rzekomymi chrześcijanami w Polsce: judzić, judzić judzić!
      kto obejrzał całość ten wie, że Rachoń zachował się jak burak: taki z niego dziennikarz, jak ze mnie noblista.
      chciał sprowokować - sprowokował, a teraz cała gromada pseudokatolickich nienawistników rozpoczęła medialny szturm. jak co roku...
      żałosne.
      doceń 0
    • brunero
      09.01.2015 11:28
      Dodaj jeszcze, że powinniśmy naśladować papieża Franciszka- to ostatnio ulubiony argument lewaków i ateistów, którym zaczyna brakować argumentów.
      • adas
        09.01.2015 12:30
        @brunero
        "...ulubiony argument lewaków i ateistów..."

        etykiety są najważniejsze, co KATOLU?

        daleko nas takie polemizowanie zaprowadzi.
        @gosc zauważył, że meritum sprawy leży w innym punkcie - ale to już nie jest wygodne, tak?
        rytualna styczniowa nagonka na WOSP musi być zrealizowana. macie w tym względzie jakieś wytyczne?
        mnie (i nie tylko) to już śmieszy.
        doceń 0
        0
    • vanitas
      09.01.2015 12:17
      A po jakim pytaniu?
      WOŚP z ex-Mrówką Całą wiążą osoby - te same w zarządzie.
      doceń 4
  • Lord Jim
    09.01.2015 09:21
    "Bandzior Owsiak do ..." - artykuł Piotra Lisiewicza -

    http://niezalezna.pl/63056-lisiewicz-bandzior-owsiak-do-pierdla

    Wszystko na ten temat.
    doceń 0
  • Krzysiek
    09.01.2015 10:01
    Zbierają w Niedzielę w drzwiach Kościołów lub na drogach do nich prowadzących.

    Tak naprawdę to chyba tylko dzięki Chrześcijanom zbierają te pieniądze.

    Gdyby tak robili to w dzień powszedni u kogo i co by uzbierali?

    Osobiście nie mam do tej instytucji przekonania i nigdy nie dałem ani 1 zł i nie dam.
    • piotrek
      09.01.2015 13:22
      Zawsze zbierali GŁÓWNIE pod kościołami od katolików a jednocześnie słowami Owsiaka opluwali kościół i naszą wiarę.
      Ja kiedyś naiwnie dawałem chociaż styl owsiakowy nie pasował mi kompletnie. Dzisiaj nie tylko nie dam ale przekonam wielu zeby nie dali ani grosza.
      doceń 9
  • mmm
    09.01.2015 12:01
    "Owsiak siłą wyrzucił dziennikarza" - myślę że gdyby dziennikarz sam wyszedł, grzecznie poproszony nie trzeba by używać siły, przecież to jest oczywiste. Natomiast kultura co poniektórych dziennikarzy już taka oczywista nie jest :))
    • Pi
      14.01.2015 09:51
      Dziennikarz miał prawo być na konferencji prasowej. Jego świętym prawem jest również zadawanie niewygodnych pytań.
      doceń 2
  • J.
    09.01.2015 16:41
    Dlaczego w konferencji, która dotyczy WOŚPu w ogóle padają pytania o firmę pana Owsiaka, która nijak ma się do akcji? Pozdrawiam.
    PS. To Bóg osądza nie Wy. I jakby nie patrzeć i tak pan Owsiak zrobił więcej niż komentujący tutaj.
    • pytanko
      09.01.2015 20:33
      Al-Capone też rozdawał biednym i to też oznacza że był dobry chłop?
      • Wilk
        09.01.2015 21:58
        Al został skazany za oszustwa podatkowe, tyle mu udowodniono 😉. Jeżeli rozdawał biednym to na pewno był to dobry uczynek, nie mi osądzać jakim był człowiekim ale kolega może mieć odmienne zdanie.
        doceń 0
        0
      • pytanko
        10.01.2015 10:29
        do Wilka słynny przestepca AL-Capone dawał biednym bo potrzebował poparcia prostego ludu dla swoich zbrodniczych interesów i pokazania całemu światu jaki jest dobrym filantropem. W rzeczywistości był bezlitosnym zbrodniarzem, przy tym chciwym i otoczonym najlepszymi adwokatami. Prawo amerykańskie w tamtych czasach nie mogło sobie poradzić dlatego skazano go tylko za malwersacje finansowe.
        Piszę to wszystko choć wiem na 200% że Ty to doskonale rozumiesz ale jestes fanatykiem Jurka i dlatego wymyslisz nawet najgłusze historie żeby go wytłumaczyć.
        doceń 5
        0
      • Wilk
        10.01.2015 13:48
        Szanowny kolego Twoja teza ma się nijak do rzeczywistości. Alowi do niczego nie było potrzebne poparcie prostych ludzi, on nie brał udziału w wyścigu o fotel prezydencki :).
        Jego "biznes" powstał dzięki prohibicji i miał się bardzo dobrze właśnie dzięki państwu a nie prostym ludziom, mało tego jego klientami byli ludzie zamożni a nie biedota, coś Ci się pomyliło :)
        Chciałem również zauważyć że wywodził się z włoskiej bardzo religijnej rodziny (byli katolikami) :)
        Jeśli chodzi o chciwość to jest to jeden z grzechów głównych nieobcy również niektórym naszym obecnym duchownym :)
        Chciałbym również żeby kolega przytoczył te "najgłupsze historie" które wypisuję bo w przeciwnym wypadku będę zmuszony nazwać kolegę kłamcą :)
        doceń 0
        0
    • vanitas
      09.01.2015 22:27
      Cóż - problem w tym, że sporo rzeczy WOŚP robiła za pomocą "prywatnej firmy" pana Owsiaka. Np. wynajmuje od niej pomieszczenia, kupuje klipy reklamowe itp....
      doceń 8
  • przecz z Owsiakie
    09.01.2015 23:54
    WOŚP to inaczej Wielki Owsiak Ścienngd Polaków dla mnie oni są i będę złodziejami ile jest koncertów w dniu akcji ile idzie światełka do nieba nic nie jest za darmo za wszystko płacić trzeba a teraz jeszcze Owsiak ma ochroniarzy bandytów
    doceń 0
  • Utu
    10.01.2015 15:58
    Nie odnoszę się tutaj do zarzutów kierowanych pod adresem Owsiaka, czy też faktu, że pan Jerzy postąpił bezprawnie, wzywając ochronę do użycia siły wobec dziennikarza. Uważam natomiast, że jakość dziennikarstwa stacji TV Republika jest pożałowania godna! Liczyłem na tę stację i nawet zmieniłem operatora telewizyjnego by ją mieć. Niestety! Nie znoszę takiego dziennikarstwa. Tych Rejtanów kładących się na ziemi, dających zamykać "dla sprawy" Tej studenckiej egzaltacji. Waszym dziennikarskim zadaniem jest dotrzeć do prawdy, przekonać społeczeństwo by dokonywało właściwych wyborów, a nie robienie medialnych zadym! Trochę profesjonalizmu i godności. Nie bądźcie TVN -em na opak.
    doceń 0
  • kim
    10.01.2015 17:36
    ...po owocach ich poznacie.

    co robi J.Owsiak: widać w szpitalach.

    co robią nie potrafiące sobie poradzić z jego sukcesem i popularnością prawicowe środowiska: widać w natężeniu złych emocji.

    ciekawe, że nikt nie próbuje dyskutować, rozważyć rzedczowo co w inicjatywach Owsiaka jest dobrego, a co może lekkomyślnego, ryzykownego.
    nie.
    debata wykluczona. dopuszczalne sa tylko wykluczające epitety i insynuacje.
    najgorsze, że to się realizuje pod egidą katolicyzmu, na łamach katolickich - rzekomo - gazet.
    ręce opadają.
    • p
      11.01.2015 11:06
      A kto cię tu trzyma, biedaku? Masz zawsze prawo iść gdzie indziej, jak choćby na fora "GW". Nie widzę tu nikogo, kto by cię trzymał na siłę.

      Szpitale? Polacy, szacunkowo, wydają ponad 100 mld złotych na ochronę zdrowia szeroko pojętą i chcesz powiedzieć, że te 40-50 mln w tej skali robi wielką różnicę? Ogarnij się trochę i zacznij wreszcie używać mózgu, bo póki co p@#$%^sz jak potłuczony. Zresztą to nawet nie sprzęt jest problemem, ale cała otoczka i to, że jeszcze niedawno Owsiak twierdził, że nie wie z czego będzie miał emeryturę, a tu się okazuje, że jeździ luksusowym Range Roverem, którego utrzymanie spada na WOŚP. A jego apartament na strzeżonym osiedlu? Niech to wszystko wytłumaczy i zobaczymy, ile osób da następnym razem. Zresztą przejrzystość chyba nie zaszkodzi, bo pamiętam jeszcze dość dobrze cyrk z rzekomym Maybachem Rydzyka. Jak się okazało, że to nieprawda, to nawet jeden dziennikarz, który to powtarzał, nie przeprosił. Więc kto dopuszcza epitety i insynuacje? Tacy jak ty. Dyskusja? Pytania o finanse WOŚP są elementem dyskusji, ale najwyraźniej nie w twojej ocenie, więc o czym chcesz dyskutować?
      doceń 0
    • vanitas
      11.01.2015 21:10
      Hitlerowi też niemcy zawdzięczają sporo:
      - autostrady
      - 8h dzień pracy
      - 40h tydzień pracy
      itp.
      Musi być wielki człowiek...

      A bez "ad hitlerum"
      Nikt nie neguje, że sporo dobrego zrobił. Ale - wyciągnął z tego bardzo dużo kasy (choć zarzekał się, ze nic z tego nie ma - początkowo z resztą tak było...). I żeby była jasność nie mam nic przeciw zarabianiu na własnych dobrych pomysłach - ale powinien zadeklarować (0,1% biorę dla siebie, bo poświęcam na to x godzin pracy i nic innego robić nie mogę na przykład) - ale gość łże w żywe oczy - na wizji, w sądzie itp. A jak go ktoś przyprze do muru mamy cyrk ze słoikiem, albo to co w artykule.
      Drugiego zarzutu nie wycięgnę - bo istotny jest na razie ten. Nie ufam już Owsiakowi. I jego akcji nie poprę.
      doceń 7
  • MacBlacker
    11.01.2015 18:58
    Bandyta zatrudniany przez bandytów sam bandytów zatrudnia.
    doceń 2
  • kim
    12.01.2015 00:55

    cyt.:
    "Proszę pamiętać, że w ciągu 23 lat fundacja dokonała zakupu sprzętu na 592 mln zł. Mamy swój regulamin i mówimy wyraźnie - cena sprzętu jest tajemnicą. Dlaczego? Ponieważ często firmy z różnych pobudek bardzo obniżają cenę - chcą wejść na rynek. Kiedy zażądano od nas przedstawienia wszystkich dokumentów z dziesięciu lat, nie zgodziliśmy się. Powiedzieliśmy, że jeśli sąd wyznaczy zawodowego audytora, to je przedstawimy, ale na pewno nie damy tych dokumentów człowiekowi, który zaraz będzie je publikował. Tam są tajemnice handlowe i nikt na świecie nie zgodziłby się na ich ujawnienie. Świadomie zrezygnowaliśmy z okazania tych dokumentów. No i wyrok był tego konsekwencją."

    jeżeli z równą zaciętością będziecie śledzili przekręty w kościelnym światku - będziecie usprawiedliwieni.
    póki co fundacja Lux Veritatis nie wykonała wyroku sądu wobec WOSP.
    tyle w temacie.

    • vanitas
      12.01.2015 09:41
      @kim
      Czytałeś sprawozdania WOŚPu? W wielu jest - jaki sprzęt za ile kupiony (choć czasem jest pakiet kilku różnych sprzętów).
      (przykład:
      5.Kontrakt 21/2014/21–3 kardiomonitory–125.604zł
      6.Kontrakt 22/2014/21 – 3 monitory przezskórne CO2 –142.800zł
      za http://s2.wosp.org.pl/uploaded/files/files/raport%20DZ%20M.pdf )
      Fakt - wymaga nadzwyczajnej sztuki dzielenia - więc może być dla niektórych za trudne... O taką samą informację możesz zapytać obdarowane szpitale (w ramach informacji publicznej) - wartość darowizny jest na umowie.

      Do tego jeszcze nie widzę przyczyny, dla której dystrybutor sprzętu miałby ukrywać fakt przekazania WOŚP sprzętu po cenie poniżej kosztów na przykład. W końcu to dobroczynność.
      To tyle, jeśli chodzi o prawdomówność p. J.Owsiaka...
      doceń 2
    • vanitas
      12.01.2015 14:15
      @kim
      jeszcze jedno. Akurat to, za ile był kupiony sprzęt Owsiak do sądu dostarczył przynajmniej częściowo - bo Matka Kurka takie wkity publikuje na blogu. Nie dostarczył kwitów przepływu pieniędzy pomiędzy "Mrówką Całą", "Złotym melonem" a WOŚP.
      doceń 0
    • Wilk
      12.01.2015 18:11
      Ja nie jestem pewien czy o. Rydzyk zapłacił te 50 000 zł kary nałożonej przez KRRiT :). Ostatnio chciał organizować jakiś protest pod KRRiT oczywiście z różańcami :))
      To się nazywa wykorzystywani religii w walce z władzami :)
      doceń 0
  • kim
    12.01.2015 17:19
    @vanitas
    "Nie dostarczył kwitów przepływu pieniędzy pomiędzy "Mrówką Całą", "Złotym melonem" a WOŚP."
    ...ale wnioskował o kontrolę zawodowego audytora, na co sąd nie przystał.
    wcześniej WOŚP był kontrolowana wielokrotnie - bez zarzutu.

    rozumiem, że w sprawie Caritasu w Płocku, pomocy Caritasu katowickiego dla ofiar zawalenia hali też jesteś w stanie szczegółowo się wypowiedzieć, bo z równą wnikliwością przyglądałeś się tym instytucjom.
    oczywiście fundacja LuxVeritatis też jest przez Ciebie szczegółowo rozeznana i zapewne Ty będziesz w stanie odpowiedzieć na pytania o.Wiśniewskiego skąd w tejże zacnej toruńskiej instytucji znalazły się góry pieniędzy.

    w końcu jeden z pisarzy znalazł dziś pomysł na Wasze "prawicowe" troski dotyczące Owsiaka: zróbcie coś sami, coś co porwie młodych, ucząc ich bezinteresownej solidarności w skali porównywalnej do WOŚP - na pewno będzie to modelowy wzór przejrzystości i bezinteresowności, wszyscy przez rok cały pracować będą za darmo!

    cała Polska czeka!!!
    uda Wam się na pewno, bo wszak bezinteresowność i szczera ludzka życzliwość polskiej kato-prawicy jest wszystkim znana!
    • vanitas
      14.01.2015 10:45
      1) Wskaż proszę jakieś źródło. Bo IMHO p. Owsiak oświadczył, że dostarczy wszystkie papiery. Potem odstawił cyrk z kartonami, a na koniec odmówił. Nic o audytorze nie było w znanych mi wnioskach ani w tekście apelacji. Sprawdź sam.

      2) Dyskutujemy o WOŚP nie o Caritasie czy o. Rydzyku. "U nas też biją murzynów" -ale co z tego? Czy z faktu, że mój kolega ze szkoły kradnie - wychodzi fakt, że ja też mogę kraść?

      3) Jak już pisałem - jakby Owsiak oświadczył, że za poświęconą WOŚP pracę bierze tyle a tyle - nikt by mu złego słowa nie powiedział. Ale on podtrzymuje mit, że nic z tego nie ma (co kiedyś było prawdą, ale dziś jest bzdurą).

      4) Co do "zróbcie sami" - nie miałem ojca półkownika MO - więc nie mam znajomości w telewizjach. Nota bene - w 2012(? - nie pamiętam) roku samorządy na organizacje "Finału" wydały 75mln złotych (ktoś to zebrał...) - a zebrano jakieś 40mln. Czyli - to między innymi ja (i ty) sponsorujesz te finały.


      doceń 1
  • czerwony kapturek
    12.01.2015 19:23
    Chcialbym goraco podziekowac wszystkim internautom,ktorzy dodatkowo zmotywowali mnie do wsparcia w tym roku fundacji WOSP.
    Robie to co roku,ale w tym roku jestem dodatkowo zmotywowany.
    Chcialbym zyczyc wszystkim wszystkiego najlepszego w 2015,duzo szczescia,milosci i zdrowia.
    • _jasiek
      13.01.2015 12:45
      Na złość babci wystawię uszy na mróz, niech mi zmarzną.
      doceń 2
    • czerwony kapturek
      13.01.2015 16:03
      Janie to nie chodzi by byc na przekor innym
      Ta dyskusja tutaj uswiadomila mi jak wazna jest fundacja WOSP i to co co robi
      Nie chodzi tylko o zbiorke pieniedzy,chociaz one tez sa bardzo wazne.
      Chodzi o to,ze my wszyscy potrafimy zjednoczyc sie bezinteresownie w tak waznym celu by pomagac innym
      • vanitas
        14.01.2015 10:17
        Ta bezinteresowność to (lekko licząc) 23000pln na miesiąc...
        doceń 1
        0
  • Martka
    13.01.2015 13:56
    Ton większości wypowiedzi w tej dyskusji bardziej pasowałby do wyborczej albo innego badziewia. Same epitety, nie myśleć, byle komuś dowalić. Wstyd
    • czerwony kapturek
      13.01.2015 15:27
      Powinnismy sie szanowac i byc mili dla siebie jesli nawet sie nie zgadzamy
      • Wilk
        13.01.2015 17:04
        Trudno się nie zgodzić z Martką i czerwonym kapturkiem :)
        doceń 0
        0
  • brunero
    13.01.2015 21:48
    Nie wpisał się Pan Owsiak w europejskie trendy. 2 miliony ludzi idzie w marszu pod hasłami wspierającymi "prawo do wolności słowa", w tym Tusk, Kopaczka i inni, a jemu jeden biedny dziennikarz z niewinnym (w porównaniu z bluzgami Charliego) pytaniem przeszkadza i go wywala, talib jeden.
    doceń 7
  • danuta
    03.01.2016 20:17
    http://www.wykop.pl/artykul/1819096/zestawienie-zarzutow-wobec-wosp-i-ich-konfrontacja-z-faktami/
    doceń 0
Dyskusja zakończona.

Ze względów bezpieczeństwa, kiedy korzystasz z możliwości napisania komentarza lub dodania intencji, w logach systemowych zapisuje się Twoje IP. Mają do niego dostęp wyłącznie uprawnieni administratorzy systemu. Administratorem Twoich danych jest Instytut Gość Media, z siedzibą w Katowicach 40-042, ul. Wita Stwosza 11. Szanujemy Twoje dane i chronimy je. Szczegółowe informacje na ten temat oraz i prawa, jakie Ci przysługują, opisaliśmy w Polityce prywatności.