Przepraszają, nie rezegnują

REKLAMA Firma odzieżowa, w ostatnich tygodniach prowadząca obrażającą uczucia religjne wielu katolików kampanię reklamową (billboardy przedstawiały modlących się na różańcu mężczyznę i kobietę, a całość uzupełniało hasło „Strzeż mnie Ojcze”, logo firmy i słowo „Virginity”) po licznych skargach skierowanych do Rady Etyki Mediów przeprosiła tych, których obraziły plakaty.

Przedstawiciele firmy twierdzą, że kierowali swoją kampanię do młodych odbiorców, wśród których przeprowadzili wcześniej badanie pokazujące, że nie czują się nią obrażeni. Przyznali, że plakaty mogą naruszać uczucia starszych osób.

„Chcielibyśmy z tego powodu wyrazić nasze głębokie ubolewanie i przeprosić wszystkie osoby, które poczuły się urażone” – czytamy w oświadczeniu firmy.

W Krakowie plakaty zostaną „ocenzurowane”, ale w Internecie akcja wyśmiewająca dziewictwo i posługująca się symbolami religijnymi trwa. A protesty słali ludzie młodzi.

Dziękujemy, że z nami jesteś

To dla nas sygnał, że cenisz rzetelne dziennikarstwo jakościowe. Czytaj, oglądaj i słuchaj nas bez ograniczeń.

W subskrypcji otrzymujesz

  • Nieograniczony dostęp do:
    • wszystkich wydań on-line tygodnika „Gość Niedzielny”
    • wszystkich wydań on-line on-line magazynu „Gość Extra”
    • wszystkich wydań on-line magazynu „Historia Kościoła”
    • wszystkich wydań on-line miesięcznika „Mały Gość Niedzielny”
    • wszystkich płatnych treści publikowanych w portalu gosc.pl.
  • brak reklam na stronach;
  • Niespodzianki od redakcji.
Masz subskrypcję?
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.
« 1 »
oceń artykuł Pobieranie..

oprac. as