Nowy numer 17/2024 Archiwum
Sonda

Jak Twoim zdaniem reagować na bulwersujące reklamy?

Zwalczać
71,8 %
Ignorować
28,91 %
głosujących: | 505 |
  • Neofita
    12.01.2013 23:39
    Jedyny efekt jaki w moim przypadku "osiągnęli" tą reklamą to to, że nigdy nie będę ich klientem i że będę to odradzał każdemu ...
    doceń 10
  • Beszad
    14.01.2013 13:41
    Beszad
    Zwalczać - same reklamy, jeśli chodzi o obecność w przestrzeni publicznej treści naruszających wyznawane przez nas wartości.

    Ignorować - towary tych reklamodawców, którzy żerują na wzbudzaniu kontrowersji. Bojkot ekonomiczny jest najskuteczniejsza bronią.
    doceń 5
  • Tomasz
    16.01.2013 10:11
    Kiedy dowiedziałem się że MILKA część swoich zysków przeznacza na wsparcie finansowe tzw. "parad równości" postanowiłem do końca życia nie kupować żadnego produktu tej firmy. Żadna reklama MILKI nie zmieni mojej decyzji.
    doceń 4
  • Adrianna
    18.01.2013 14:01
    Reklamy reklamami, ale moim zdaniem równie niebezpieczne są różnego typu zdjęcia (zwłaszcza roznegliżowanych kobiet, lub w pozach pornograficznych i erotycznych widniejących na stronach "zwykłych" portali informacyjnych (wp.pl, onet, ale zwłaszcza o2.pl - to już jest chyba portal erotyczny, a nie informacyjny). Przecież na te portale bardzo często wchodzą młodzi ludzie.
    doceń 2
Dyskusja zakończona.

Ze względów bezpieczeństwa, kiedy korzystasz z możliwości napisania komentarza lub dodania intencji, w logach systemowych zapisuje się Twoje IP. Mają do niego dostęp wyłącznie uprawnieni administratorzy systemu. Administratorem Twoich danych jest Instytut Gość Media, z siedzibą w Katowicach 40-042, ul. Wita Stwosza 11. Szanujemy Twoje dane i chronimy je. Szczegółowe informacje na ten temat oraz i prawa, jakie Ci przysługują, opisaliśmy w Polityce prywatności.

Zapisane na później

Pobieranie listy