Nowy numer 17/2024 Archiwum
  • a/po
    08.04.2019 10:16
    I PO co te czary mary, nie lepiej to prosto z mostu, jak ten pan e-Koalicjant z SLD? Nie pytajcie nas o program, MY CHCEMY WYGRAĆ TE WYBORY ! Dobrze jest przy tym potupać nóżkami jak mały Kazio w przedszkolu. Hej wyborcy, DZIECKU odmówicie? Ono tak bardzo CHCE. Tak jest par excellence uczciwiej niż tonąć we własnych krętactwach. Chcecie Polski bogatej, to znaczy dla bogatych, to znaczy dla Was, to znaczy teoretycznej, to znaczy żadnej. Sorki. Wasz "program" w ogóle mnie nie przekonuje, to znaczy przekonuje. By głosować na Prawo i Sprawiedliwość.
    doceń 25
    • Gość
      08.04.2019 10:59
      czy na tej stronie konieczna jest propaganda wyborcza czy inna?
      doceń 27
  • wujek_Olek
    08.04.2019 10:20
    wujek_Olek
    Szczera prawda, "związki partnerskie" na początek, wtedy dalsza dekryminalizacja zboczeń, przyszłych orientacji. .Nowoczesne to i POstępowe. "Człowiek ma tylu panow, ile żądz i przywar", tak starożytny filozof, a że "dobrowolne niewolnictwo jest najbardziej skuteczne" to nasze "elity" nie mogą sie tego doczekać.
    doceń 30
    • Gość
      08.04.2019 10:58
      potrafisz napisać coś od siebie, zamiast cytować jakichś "filozofów"?
      doceń 28
  • aga
    08.04.2019 11:03
    Karty odkrywane stopniowo teraz odkrywają się w zupełności. Chodzi o rewolucję obyczajową... mojego głosu na pewno nie dostaniecie.
    doceń 24
    • gość
      08.04.2019 12:04
      Jaką rewolucję obyczajową? Co jest złego w równouprawnieniu? Ktoś ci przez to jakieś prawa zabiera?
      doceń 21
      • andrzej
        08.04.2019 14:29
        Ta rewolucja nie ma nic wspólnego z równouprawnieniem, bo nikt nikomu nic nie zakazuje, ale takie dziwne związki jak w temacie nie dostają po prostu uprawnień należnych rodzinie. A ich nadanie dopiero zabiera prawa nam wszystkim, chociażby do wychowywania dzieci w elementarnej przyzwoitości, poczucia estetyki na ulicy i w mediach i wiele innych
        doceń 8
        0
      • ula
        09.04.2019 18:08
        tak właśnie. Dziwne związki nie są i nie mogą być rodziną. Rodzina to związek osób, które potrafią razem zrodzić potomstwo. Dwóch mężczyzn nie potrafi, Dwie kobiety też nie potrafią. Więc nie mogą utworzyć legalnej rodziny.
        doceń 4
        0
  • tomaszl
    08.04.2019 11:37
    Lepiej jest głosić poglądy i realizować zgłoszone pomysły, gdy wygra się wybory. Lepsza jest przejrzystość, niż opowiadanie choćby jaka EU jest zła i równoczesne opowiadanie jak wiele pieniędzy z tej złej EU się weźmie.
    Na całe szczęście mamy wybór.
    doceń 11
    • aik
      08.04.2019 13:18
      Mamy wybór ? Chyba między dżumą a cholerą ! O. Zięba nazwał to ładniej: "między demokracją singli a demokracją populistyczną" ale fakt pozostaje faktem - nie mamy w Polsce formacji zbliżonej do chadecji na którą warto by głosować :(
      doceń 0
  • velario-new
    08.04.2019 11:42
    Związki partnerskie powinny być już dawno uchwalone. Ułatwiłyby funkcjonowanie wielu parom, a podstawowym zadaniem Państwa jest właśnie ułatwianie życia obywatelom i spełnianie ich życzeń, o ile jest ono w stanie te życzenia spełnić, nie naruszając przy tym nadmiernie interesów innych grup społecznych.
    doceń 10
  • nika
    08.04.2019 11:55
    "Polska dojrzała do związków partnerskich, społeczeństwo przyzwyczaja się do tego, że to jest coś normalnego" Dziwnie to pojęta dojrzałość i normalność...
    doceń 24
  • BOLO
    08.04.2019 12:58
    Czy będzie można wejść w związek partnerski z kozą? Czy też Pan Schetyna zamierza wykluczyć z przywilejów zainteresowaną tym część społeczeństwa? Nie wolno nikogo wykluczać z przywilejów Panie Schetyna, bo to nie postępowe i nie nowoczesne.
    doceń 14
    • Gość
      08.04.2019 13:24
      Argumentować trzeba z głową.
      doceń 22
      • gosc
        08.04.2019 23:22
        Z kozą nie można argumentować? To jest przecież dyskryminacja...
        doceń 3
        0
    • mira
      11.04.2019 13:56
      żeby zawrzec zwiazek partnerski czy małżeński potrzebna jest zgoda obu stron. koza takiej zgody nie może wyrazić bo nie posiada zdolności do zrozumienia czym jest zwiazek a jeśli posiada to my nie mamy możliwości aby to potwierdzić. wiec nie.
      doceń 2
  • św Eufenia
    08.04.2019 15:03
    Kto miał wątpliwości w czym PiS jest lepszy od PO ten już wie. Psi prowadzi do nieba, a PO gdzie?
    • velario-new
      08.04.2019 15:17
      "Wierzę w jeden święty, powszechny apostolski PiS"?
      doceń 19
    • nika
      08.04.2019 19:00
      Bez przesady, Eufemio... Każdy ma swoje grzechy... A przy rachunku sumienia najlepiej bić się we własne piersi...
      doceń 3
  • Haha
    08.04.2019 15:40
    No to nie wygracie.
    doceń 5
  • gość777
    08.04.2019 15:41
    Dziękuję Panie Schetyna, teraz wiem na kogo NIE będę głosować.Wszak nigdyby na Was nie zagłosowałem, ale z tą wypowiedzią będziecie poniżej 15%.A PiS może będzie miało większość konstytucyjną.Serdecznie dziękuję!
    doceń 10
  • GOŚĆ
    08.04.2019 17:24
    W związku z tą deklaracją nie może G. Schetyna wygrać wyborów. Ale i wieloma innymi działaniami nie mogą ludzie wokół tego człowieka zgromadzeni rządzić w Polsce, bo będzie to koniec naszej Ojczyzny i koniec ładu moralnego na tej naszej ziemi ojczystej. Będzie zanegowana prawda, dobro i miłość już na amen. Coś mi podpowiada, że nie wiadomo na ile wieków a może na zawsze pożegnamy się z państwem o nazwie Polska. Nie wyobrażałam sobie, że może być prowadzona taka powszechna destrukcja, nieliczenie się z milionami ludzi i kosztami anarchii. Cokolwiek rząd chce zrobić jak spod ziemi wyrastają natychmiast różnoracy protestanci, którzy bełkocą bardzo dziwnymi "argumentami", najoględniej mówiąc.
    doceń 9
  • Abdiel
    08.04.2019 20:58
    Czy Polska teraz najbardziej potrzebuje uchwalenia związków partnerskich? A może więcej dobrego by nam dało zakończenie wojny polsko-polskiej rozpętanej po przegranych wyborach przez PO w 2005, a kontynuowanej w nowy agresywny sposób pod wodzą Grzegorza Schetyny od 2015 roku. Wielka jest odpowiedzialność tego człowieka za poziom debaty publicznej, tak pełnej nienawiści, manipulacji, złośliwości i kłamstwa. Wierzę, że jeśli Bóg zechce, to na nic zdadzą knowania ludzi, którzy wyrzucili zasady chrześcijańskie z działalności politycznej.
    doceń 12
  • Nick
    08.04.2019 21:39
    Najpierw są związki partnerskie, później małżeństwa, a na końcu adopcje dzieci przez pary homoseksualne.
    doceń 2
  • krut00
    08.04.2019 21:52
    Panie Schetyna, wraz z p. Tuskiem doprowadziliście "ten kraj" do stanu kiedy istnieje on już tylko wirtualnie. PiS wraz z panami Kaczyńskimi niestety nie są wcale lepsi. Rozumiem że chwali się pan swoimi haniebnymi poglądami po to, aby przy nadchodzącym zaborze nie być głównym oskarżonym.
    doceń 3
  • Stanisław_Miłosz
    09.04.2019 02:49
    On tak sam z siebie, czy ktoś ma na niego kwity?
    doceń 3
  • Margola
    10.04.2019 07:49
    Zatem miejmy nadzieję że nie wygracie
    doceń 7
  • Gość
    11.04.2019 10:50
    hehehe, geniusz!
    - "Jaki macie plan poza wykopaniem PiS-u?" - czyli nawet redaktor Newsweeka wali prosto z mostu, że jedynym elementem programu JEGO partii jest antypisowatość:D
    - "bla bla bla szczegóły podamy przed wyborami" - no tak, bo jeszcze Wam je PiS ukradnie, co?
    - "Trzynasta emerytura to był nasz pomysł - łapaj złodzieja!" - no comment :)
    - "nie może tak być że 500+ dostają najbogatsi" - czyli zabiorą 500+ niektórym, oj, chyba się to niektórym nie spodoba:)
    - "nasz człowiek, Trzaskowski, i jego deklaracja" - czyli wzorem dla całej Polski ma być ten gniot, którego nawet w lewicowej Warszawie lewicowi ludzie za bardzo nie lubią?
    - "wprowadzimy związki partnerskie" - czyli to, co 95% ludzi ma w nosie, ale i tak brzydzi ich widok obściskujących się facetów na ulicach.
    - "ten temat jest naszym priorytetem". Czyli najważniejszym tematem dla PiS jest rozdawanie pieniędzy każdemu, kto się nawinie, a najważniejszym tematem dla PO jest legalizacja związków partnerskich.
    - "przecież będą z tego korzystać głównie osoby heteroseksualne" - to już wisienka na torcie. Po co osobom heteroseksualnym związki partnerskie? Albo chcą żyć bez związku (i żyją), albo strasznie im zależy na usankcjonowaniu tego związku, i wtedy biorą ślub (nawet tylko cywilny) - i mają dokładnie to samo, co zaoferuje im "związek partnerski". Łatwość rozwodu w dzisiejszych czasach załatwia sprawę "wiązania się na amen". Pewnie te jego "związki partnerskie" będą jakimś tam ułatwieniem dla takich osób, ale chyba nikt nie daje się zwieść pozorom, że to dla homoseksualistów prezent...
    - "nie zgadzam się z Rabiejem, to znaczy zgadzam się, ale nie można o tym mówić, żeby nie dawać nikomu argumentów do ataku". No comment.
  • moim zdaniem
    12.04.2019 11:26
    Gorąco życzę temu panu PRZEGRANYCH WYBORÓW
    doceń 3
Dyskusja zakończona.

Ze względów bezpieczeństwa, kiedy korzystasz z możliwości napisania komentarza lub dodania intencji, w logach systemowych zapisuje się Twoje IP. Mają do niego dostęp wyłącznie uprawnieni administratorzy systemu. Administratorem Twoich danych jest Instytut Gość Media, z siedzibą w Katowicach 40-042, ul. Wita Stwosza 11. Szanujemy Twoje dane i chronimy je. Szczegółowe informacje na ten temat oraz i prawa, jakie Ci przysługują, opisaliśmy w Polityce prywatności.

Zapisane na później

Pobieranie listy

Reklama