Nowy numer 13/2024 Archiwum

Smak zmierzchu

Turniej siatkówki plażowej albo koncert, na które wybiorą się tego lata nastolatki, może okazać się… promocją producenta prezerwatyw. Promocją ubraną w wielkie hasła o „edukacji” i zdrowiu.

Chodzi o akcję reklamową, nazywaną szumnie przez organizatorów „Kampanią społeczną »Smakuj życie«”. W jej ramach producent prezerwatyw Abpol Company Spółka z o.o. będzie zachęcać młodzież, skuszoną atrakcyjnymi koncertami, do wypróbowania swoich produktów. Producentowi pomagają w tym dwie agencje reklamowe.

Kondomy w nagrodę
Promocję prezerwatyw i rozwiązłego stylu życia organizatorzy zaplanowali na koncertach bardzo popularnych zespołów, m.in. Pectus, Voo Voo, Hey, Ani Dąbrowskiej czy kabareciarzy z Neo-Nówki. Akcja potrwa do końca sierpnia na Mazurach i nad Bałtykiem. Finałem będzie duży koncert w Operze Leśnej w Sopocie w końcu sierpnia. Na Mazurach będą też turnieje siatkówki plażowej i konkursy, organizowane w ramach tej samej promocji. W konkursach można zdobyć w nagrodę na przykład biżuterię, bokserki męskie z nadrukiem firmy czy 200 zestawów mixu prezerwatyw Rosetex.

Dostępna jest część treści. Chcesz więcej? Zaloguj się i rozpocznij subskrypcję.
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.

« 1 »
oceń artykuł Pobieranie..

Zapisane na później

Pobieranie listy