Nowy numer 17/2024 Archiwum

Tarcza konsumencka

– W Polsce ważą się dziś losy tysięcy firm i miejsc pracy, a każdy z nas może pomóc je ocalić, wybierając produkty i usługi polskich firm. Nazywam to tarczą konsumencką – mówi Ryszard Florek, prezes i współwłaściciel firmy Fakro.

Jacek Krzemiński: Przekonuje Pan, że dużo większe i trwalsze skutki niż rządowe tarcze antykryzysowe przyniosłaby zmiana nastawienia Polaków. Chodzi o to, żebyśmy na wzór bogatych społeczeństw zachodnich zaczęli dostrzegać ścisły związek między naszą zamożnością a tym, czy wybieramy produkty oraz usługi rodzimych firm. Z czego bierze się ten związek?

Dostępne jest 26% treści. Chcesz więcej? Zaloguj się i rozpocznij subskrypcję.
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.

« 1 »
oceń artykuł Pobieranie..

Zapisane na później

Pobieranie listy