Nowy Numer 16/2024 Archiwum
  • Maluczki
    26.01.2017 11:03
    Ma Pani całkowita rację! Dodałbym tylko że historii powinno uczyć się stopniowo, a wstępem do nauki historii w najmłodszych klasach, powinno być opowiadanie o swoich rodzinach, ich przodkach, o rodzinnych miejscowościach, regionach, a potem państwie i świecie. Pierwsze nauczanie historii powinno być tylko opowiadaniem o niej, a następnie powinno następować jej uszczegółowianie. Daty powinne być traktowane jako sprawa dodatkowa, niejako przy okazji, bo wraz z powiększaniem zainteresowania,zapotrzebowanie na znajomość dat przyjdzie sama.
    doceń 1
Dyskusja zakończona.

Ze względów bezpieczeństwa, kiedy korzystasz z możliwości napisania komentarza lub dodania intencji, w logach systemowych zapisuje się Twoje IP. Mają do niego dostęp wyłącznie uprawnieni administratorzy systemu. Administratorem Twoich danych jest Instytut Gość Media, z siedzibą w Katowicach 40-042, ul. Wita Stwosza 11. Szanujemy Twoje dane i chronimy je. Szczegółowe informacje na ten temat oraz i prawa, jakie Ci przysługują, opisaliśmy w Polityce prywatności.

Agata Puścikowska

Dziennikarz działu „Polska”

Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Od 2006 r. redaktor warszawskiej edycji „Gościa”, a od 2011 dziennikarz działu „Polska”. Autorka felietonowej rubryki „Z mojego okna”. A także kilku wydawnictw książkowych, m.in. „Wojenne siostry”, „Wielokuchnia”, „Siostra na krawędzi”, „I co my z tego mamy?”, „Życia-rysy. Reportaże o ludziach (nie)zwykłych”. Społecznie zajmuje się działalnością pro-life i działalnością na rzecz osób niepełnosprawnych. Interesuje się muzyką Chopina, książkami i podróżami. Jej obszar specjalizacji to zagadnienia społeczne, problemy kobiet, problematyka rodzinna.

Kontakt:
agata.puscikowska@gosc.pl
Więcej artykułów Agaty Puścikowskiej

Zobacz także