Nowy numer 13/2024 Archiwum
  • KrzysiekZ
    06.07.2016 12:54
    Jeżeli ktoś z Państwa wie, w imię czego ta kobieta wygaduje takie rzeczy, to mam prośbę żeby mnie prostego człowieka w komentarzu oświecił.
    doceń 14
    • zyg
      06.07.2016 13:13
      pan premier jest politykiem a żaden polityk nie powie wprost tego co myśli jako człowiek. Jest tez zależna od pewnego posła zwanego naczelnikiem państwa. Nie było instrukcji, nie będzie wypowiedzi.
      doceń 10
      • nex
        06.07.2016 13:17
        Mówisz jak Kopacz. "Urzędnik powinien zostawić swoje poglądy w domu".
        doceń 9
        0
    • Scott
      06.07.2016 13:31
      Dlaczego, nie wiemy. Jak dla mnie nie chce nic mówić, póki do 31.07 zbierane są podpisy pod odwrotnym projektem, aby nie dać paliwa lewicowym mediom. Pewno chodzi o to żeby sprawa skończyła się, jak kandydatury Nowackiej albo Grodzkiej na urząd prezydenta, nie zebraniem wymaganej liczby podpisów. A dwa że póki p. Rzepliński jest Prezesem TK (jeszcze 149dni) też scenariusze mogłyby być ekstremalne, a KOD którego poglądy są zbieżne często, o utrzymanie prawa do aborcji walczy przecież bardzo mocno. Ale to oczywiście wyłącznie moje zdanie.

      Wielka szkoda, bo to powinna być to pierwsza przegłosowana ustawa(każde życie jest bezcenne!), a tak spuścizna po PO-PSL nawet teraz daje o sobie znać. Niektórzy są tak psychicznie nakręceni, że by w Polsce ruch a'la majdan mogli zacząć...

      doceń 8
    • bzik
      06.07.2016 14:37
      I nawet jej syn jest księdzem. Tymoteusz zdaje się
      doceń 5
    • Teresa
      08.07.2016 21:43
      Już próbuję oświecić.

      To jest news z takim zmanipulowanym tytułem. Co nie oznacza, że nie będzie takiego tematu w późniejszym czasie. Wypowiedź premier Szydło: ("w tej chwili nie ma takiego tematu - ani w rządzie, ani w Sejmie") oznacza tylko tyle, że projekt nie jest ani rządowy, ani poselski, tylko obywatelski. Podpisy zostały złożone dopiero wczoraj, więc - tak jak powiedziała - projekt nie będzie rozpatrywany teraz, tylko dopiero w ciągu najbliższych trzech miesięcy (zgodnie z art. 13 zd. 1 obowiązującej ustawy:

      http://www.sejm.gov.pl/prawo/inicjat.htm ).
      doceń 3
  • nex
    06.07.2016 13:16
    Ja się dziwię wszystkim zdziwionym czy rozczarowanym tym podejściem arcykatolickiej pani premier z arcykatolickiej partii. Otóż ani p.Szydło ani p.Duda nigdy nie obiecywali ochrony życia poczętego.
    Słynne słowa obecnego prezydenta: "Jako Andrzej Duda byłem za ochroną życia, ale jestem prezydentem".
    Także GN jednoznacznie poparł politykę PIS w każdej możliwej kwestii. I po co było Gościu kanonizować tak pospiesznie obecny rząd?
    doceń 16
    • Scott
      06.07.2016 13:45
      Sam widzisz jak niesamowicie potrzeba modlitwy za ten kraj, modlitwa to tutaj fundament...
      doceń 20
    • red.
      06.07.2016 13:48
      "Także GN jednoznacznie poparł politykę PIS w każdej możliwej kwestii."
      Nieprawda. Krytykowaliśmy rząd m.in. za stanowisko ws. pigułek "dzień po" (http://gosc.pl/doc/3060208.Rzad-rznie-glupa), opublikowaliśmy krytyczne opinie o działaniach MEN (http://gosc.pl/doc/3045188.Walczmy-o-mature-z-religii oraz http://gosc.pl/doc/2893270.MEN-obcina-srodki-na-homeschooling) czy MSZ (http://gosc.pl/doc/2816282.Polska-w-teorii-i-praktyce).
      doceń 16
      • nex
        06.07.2016 14:31
        Przyznaję Wam tu rację. Chwała Wam zwłaszcza za dwa pierwsze teksty z wymienionych. W tych sprawach rzeczywiście mieliście votum separatum, jak również w kwestii przyjmowania uchodźców.
        Jednak ogólnie GN jest pełen peanów wobec obecnej siły przewodniej i to od kampanii wyborczej.
        Skądinąd pamiętam jak za poprzednich rządów PISu daliście w papierowej wersji artykuł-panegiryk ze śp. małżonkami Kaczyńskimi, w którym to wynoszono pod niebo ich wspaniałą rodzinę żyjącą wartościami katolickimi, taki konterfekt ku zbudowaniu poczciwych maluczkich. Tymczasem cała Polska wiedziała co tam się dzieje.
        Wracając do tematu ochrony życia. To jest dramat, że w tej kwestii nie ma w Polsce żadnej siły, która mogłaby mieć realny wpływ na uchwalenie prawa broniącego życia. Są zwolennicy aborcji i są zwolennicy zgniłych kompromisów. A dzieci giną dalej.
        doceń 9
        0
      • momo
        06.07.2016 19:05
        Wszelki duch Pana Boga chwali - Redakcja odpisała na komentarz!!

        Klękajcie narody.

        A tak na poważnie, gwoli sprawiedliwości - Gość chwalił to co dobre, a złe wytykał. Każdej partii to czynił, choć z pewnych bliżej niewyjaśnionych względów poprzednia partia rzadziej wymyślała coś dobrego niż obecna. No ale - taki mieliśmy klimat.
        doceń 2
        0
  • jurek
    06.07.2016 13:30
    Ciekawe jak teraz skomentują tego typu wypowiedzi przedstawiciele Episkopatu, uważający, iż ten Rząd tak chroni wartości chrześcijańskie?
    doceń 12
    • chordad
      06.07.2016 22:12
      co tam Episkopat
      ciekawe, co na to odpowie red.TPT!?!?!?!
      doceń 0
  • DNA
    06.07.2016 13:41
    Po co te komentarze? Do tego napastliwe! Będzie głosowanie w Sejmie, to się okaże i będzie wam głupio.
    doceń 14
    • Profesor
      06.07.2016 15:17
      Dokładnie. Ważne jest jak kto będzie głosował.
      doceń 12
      • Teresa
        06.07.2016 16:52
        A to, że się na razie nie zajmują tym, to wcale nie znaczy że się nie zajma!
        doceń 5
        0
      • n
        06.07.2016 17:23
        Ale wiesz, że przez tę zwłokę cały czas giną niewinne istoty, prawda?
        Poza tym co jeszcze jest potrzebne aby zająć się "tematem"? Mają rząd, sejm, senat, media i Kościół po swojej stronie.
        doceń 7
        0
  • Gość
    06.07.2016 14:03
    Jest to sprawa pierwszorzedna i rzad powinien zajac sie tym z samego poczatku-odwlekanie sprawy mowi samo za siebie-jestem nimi rozczarowana i juz nie bede oddaeac na nich glosu
    • Kolo
      06.07.2016 20:42
      Jasne, to głosuj na PO+N. Nie tylko wprowadzą aborcje na życzenie ale jeszcze inne lewackie pomysły o których nie warto wspominać.... Wtedy to dopiero będziesz rozczarowana.
      doceń 4
  • Mertke
    06.07.2016 17:18
    "Nie ma w tej chwili takiego tematu" - to oburzające. Temat jest, Pani Premier, od lat i czeka na prawych i sprawiedliwych. Nie tylko tych spod pełnej pychy partyjnej nazwy, lecz takich, którzy staną w obronie życia bez ściemniania i patrzenia na chwilowe słupki poparcia. Kiedy czytam takie wypowiedzi Szydło jest mi strasznie wstyd. Temat jest!!
    doceń 8
  • MarianNowak
    06.07.2016 18:04
    Premier Szydło uchyla się od odpowiedzi banalną wymówką, tym samym daje wyraz swojego braku poparcia dla tego społecznego projektu ustawy o zakazie aborcji.
    doceń 4
  • Klip
    06.07.2016 19:27
    Ja też zaczekam, uważam, że zanim się już zacznie kogoś skazywac i oceniać to najpierw trzeba poczekać na dalszy ciąg sprawy. Pewnie skończą się podpisy, wszystko zostanie złożone w Sejmie i wtedy odbędzie się dyskusja i głosowanie. Wątpię, żeby PiS tego nie przegłosował, choć przypominam, że Konferencja Episkopatu Polski podobno jest przeciwna karaniu kobiet za aborcję, tak słyszałem w radiu. A do tych, którzy już teraz chcą przestać głosować w wyborach to chciałbym tylko dopowiedzieć, że w takim przypadku mogą wygrać siły liberalno-lewicowe, które moga nie tylko przywrócić zabijanie dzieci ale i jeszcze bardziej to zliberalizować. Apeluję o cierpliwość.
    • Kolo
      06.07.2016 20:47
      Dokładnie. Wprowadzanie tego tematu do dyskusji publicznej w lipcu, kiedy mamy szczyt NATO i ŚDM z wizytą Franciszka, nie jest dobrym pomysłem. Ale od razu po tym, temat powinien być szybko przez sejm przepchnięty. Bez zbędnej zwłoki.
      doceń 3
  • przeciwna
    07.07.2016 08:02
    ja jestem zdania że nikt nie powinien decydować o mnie i o moim życiu. To czy zdecyduję się na aborcję to sprawa mojego sumienia a nie sumienia całej lub części Polski. Bóg dał na wolną wolę tak? to ja chcę z niej korzystać a nie mieć narzucone prawo!!! nie chodzi mi o to że planuję aborcję ale chodzi mi o to co gdy okaże się że ciąża zagraża mojemu życiu? że ja mogę umrzeć? wtedy też mam urodzić bo prawo mi każe? czy mam poddać się modlitwie i liczyć na cud razem z lekarzem? ci którzy są za wprowadzeniem zakazu są obłudni i niesprawiedliwi, dla każdej matki decyzja o aborcji to dramat, jeżeli na to się decyduje to nie dlatego że tak jej dziś akurat się zachciało tylko dlatego że z jakiś powodów musi. Ja mam nadzieję że nie przydarzy mi się nigdy że ciąża będzie zagrażać mojemu życiu lub że dziecko nie będzie niepełnosprawne ale jak tak się stanie to nie wiem co zrobię. Pomyślcie tak, dziecko niepełnosprawne - jeżeli to będzie pierwsze dziecko to już więcej dzieci mieć nie będę bo to jedno to będzie przerastało moje siły a jeżeli dzieckiem niepełnosprawnym będzie 3 dziecko to wtedy skrzywdzę dwoje starszych bo nimi nie będę mogla się zajmować jak dotychczas, nie poświęcę im tyle czasu, nie ofiaruję im tego wszystkiego na co zasługują... tak czy siak nie oceniam tych którzy są za zakazem aborcji ale tak naprawdę każdy z nas powinien decydować o sobie, ty nie chcesz aborcji to się jej nie poddasz nie ważne co, twoja ciąża jest zagrożona możesz umrzeć ale mimo to będziesz rodzić to twoja sprawa, ja chce żyć i chce mieć dzieci i w takim przypadku wiem co bym zrobiła ale decyzja należy do każdego z nas z osobna. I na marginesie dodam że kobiety które już nie są w wieku rozrodczym jak również mężczyźni NIE MAJA PRAWA zabierać głosu w tej kwestii.
    • TomaszL
      07.07.2016 08:52
      Aborcja nie jest nigdy tylko prywatna sprawą czyjegoś sumienia.
      Ponieważ jest celowym zabiciem innego życia.

      Jeśli uważasz, iż wolna wola to możliwość bezkarnego zabijania, to pozostaje tylko współczuć Tobie.

      Dziecko niepełnosprawne nie jest żadnym wyrokiem dla rodziców, nie zagraża rodzeństwu, a wręcz odwrotnie, pomaga w ich wychowaniu.
      I nikt nigdzie nie nakazuje kobiecie umrzeć w wyniku ciąży.

      I na koniec, kobiety w ciąże nie zachodzą wiatropylnie, każde dziecko ma ojca. Więc próba pozbawiania głosu mężczyzn w temacie obrony dzieci jest bezsensem.
      • przeciwna
        07.07.2016 11:42
        Aborcja to jest prywatna sprawa każdej osoby, moje sumienie, moja sprawa, i to będzie mój sąd ostateczny i żaden Pan i żadna Pani nie będą mnie za to osądzać. Po prostu jesteś przeciwny - nie rób, ale co robi ktoś to nie twoja sprawa. Nie można narzucać komuś swoich poglądów, nie można narzucać komuś swojej religii, bo nie oszukujmy się to są poglądy i to bardzo chrześcijańskie.
        Nie oszukujmy się dziecko niepełnosprawne to wyrok, chcąc to dziecko wychować odpowiedzialnie i jakoś nauczyć i przystosować do życia w dzisiejszym społeczeństwie to pochłonie tyle wysiłku, środków i cierpienia że nikt świadomie nie zdecyduje się na drugie dziecko, które właśnie m.in. zostałoby obciążone opieką nad tym chorym gdy rodziców zabraknie... Rodzeństwo nie ma pomagać w wychowywaniu chorego dziecka, rodzeństwo ma mieć dzieciństwo, nie obciążone obowiązkami nieodpowiednimi dla ich wieku i rozwoju, a nie od malucha obciążać psychicznie dziecko żeby pomogło wychować niepełnosprawą siostrę/brata...
        Także co do rodzeństwa to również się z Panem nie zgodzę ale to oczywiście mój pogląd nie mogę tego nikomu narzucić.
        Co do ojców to uwierzy mi Pan że znam przypadki zostawienia matki z dzieckiem niepełnosprawnym samej sobie bo on namawiał do aborcji ale ona się nie zgodziła i gdy było ciężko uciekł z podkulonym ogonem. Więc mówię nie dla OJCÓW właśnie dlatego że często poddają się w trudnych chwilach.
        I mam pytanie jak kościół postrzega dziecko poczęte a nienarodzone - jak dziecko zostanie poronione, nie wiem, w 3 miesiącu ciąży, proszę powiedz mi ilu znasz księży którzy odprawili mszę żałobną za to właśnie dziecko? ja nie znam żadnego, co więcej znam przypadki że gdy dziecko urodziło się i zmarło po 24h i rodzice nie zdążyli ochrzcić i ksiądz odmówił pochówku i mszy w jego intencji. Więc ta cała hipokryzja nie ma granic. Proszę o zdrowy rozsądek i nie narzucanie swoich poglądów innym.
        doceń 0
        0
      • TomaszL
        07.07.2016 13:14
        @przeciwna - czy jesteś za zniesieniem Kodeksu Karnego i Prawa Cywilnego. W końcu morderstwo czy kradzież "to jest prywatna sprawa każdej osoby, moje sumienie, moja sprawa, i to będzie mój sąd ostateczny i żaden Pan i żadna Pani nie będą mnie za to osądzać. Po prostu jesteś przeciwny - nie rób, ale co robi ktoś to nie twoja sprawa"

        "Nie oszukujmy się dziecko niepełnosprawne to wyrok"
        Rozumiem, iż dziecko zdrowe, to pełnia szczęścia?

        Możesz mi wierzyć, lub nie, ale granica pomiędzy zdrowiem, a chorobą i niepełnosprawnością dziecka jest bardzo cienka. Choćby fakt, iż dziecko zdrowa staje się chorym w kilka minut w wyniku problemów z porodem.
        Albo wypadku, zachłyśnięcia się wodą, "niegroźnego" przeziębienia etc.

        Nie masz żadnej gwarancji iż jak urodzisz zdrowe dziecko, to ono będzie zdrowe i pełnosprawne do starości.

        Co do rodzeństwa dziecka niepełnosprawnego, to nie ono, ale TY masz problem. Szczególnie, gdy to rodzeństwo pojawi się po dziecku niepełnosprawnym, to dla niego chora siostra czy brat nie są żadnym obciążaniem psychicznym. Są normą.
        Tak samo, jak dla dzieci w klasach integracyjnych niepełnosprawna koleżanka, czy kolega są normą.
        Dzieciaki i w rodzinach i w szkołach świetnie potrafią się opiekować niepełnosprawnymi. Jedyny problem czasami mają przewrażliwieni rodzice zdrowych dzieci.

        A co do Mszy św żałobnej czy pogrzebowej za duszę małego dziecka - zdziwiłbym się, gdyby jakiś ksiądz ja odprawił w formule jak za dorosłego zmarłego. Ale dlaczego nie oprawia się Mszy sw. pogrzebowej za duszę małego dziecko proponuję poszukać w nauczaniu Kościoła.

        doceń 5
        0
      • przeciwna
        07.07.2016 14:02
        nie jestem za zniesieniem kodeksu karnego i prawa cywilnego, ale jestem za zdrowym rozsądkiem, a on mi podpowiada że prawo obecnie obowiązujące nie daje pozwolenia na usunięcie ciąży z byle powodu, musi zajść jedna z trzech sytuacji i kobieta ma wyrazić na to zgodę czyli nawet jak się okaże że dziecko jest chore to jak uzna że podoła wychowaniu tego dziecka to urodzi a jak to przerośnie ją, to czemu Państwo miałby ją zmuszać do urodzenia tego dziecka?
        Piszę że to moja sprawa, tak jak każdej osoby indywidualnie czy podda się aborcji jeżeli dojdzie do jednej z trzech opisanych w obowiązującym prawie sytuacji.
        Nie piszę o przyzwoleniu na zabijanie ludzi i kradzież.
        To są i tak dramaty dla tych osób. Widzę że obecnie Panie Tomaszu dąży się do tego żeby kobiety zniewolić, zabrać prawo o decydowaniu o sobie i o życiu osoby za którą będą odpowiedzialne.
        Rozumiem że ma Pan styczność z osobami niepełnosprawnymi - jest Pan bratem osoby niepełnosprawnej i ojcem osoby niepełnosprawnej. Młodsze rodzeństwo napewno zrozumie czemu rodzice nie poświęcają mu uwagi ma Pan rację.
        A czy dziecko zdrowe to pełnia szczęścia? tak dla mnie to pełnia szczęścia, zaprzeczy Pan temu? napisze mi Pan że dziecko niepełnosprawne to cud i miód?
        co do tego czy dziecko będzie zdrowe w życiu - nie wiem ale zrobię wszystko co w mojej mocy żeby tak było, na to wpływu już nie mam.
        nie chcę się kłócić chcę tylko zrozumieć czemu w wolnym kraju chce się narzucić prawem swoje poglądy a za ich nieprzestrzeganie karać. To są poglądy a każda osoba ma prawo decydować o sobie, matka ma prawo decydować tylko w tych trzech przypadkach nie dlatego że dziś boli ją głowa i nie ma ochoty na dziecko. czemu chcecie to zmienić?
        doceń 0
        0
      • TomaszL
        07.07.2016 15:43
        @przeciwna - czy jak dziecko urodzi się chore, to można je zabić?

        Dlaczego sam fakt porodu ma stanowić granicę od której dziecko ciężko chore jest chronione przez prawo?

        I co ważne, aborcja dzieci chorych, bo o nie toczy się tak naprawdę ten bój nie dotyczy sytuacji, gdy mówimy o niewykształconym embrionie. Mówimy o aborcji po badaniach prenatalnych, po ich weryfikacji, po podjęciu decyzji, czyli gdzieś najwcześniej w granicach 18-20 tygodnia ciąży.
        Co ważne obecnie wcześniaki urodzone w okolicy 23-tygodnia ciąży mają szanse przeżyć.


        Wiesz, dla mnie dziecko samo w sobie jest pełnią szczęścia, niepełnosprawność nie ma żadnego znaczenia.
        Najgorszy jest strach, który niestety w sytuacji krytycznej jest złym doradcą. Stąd potrzebne jest jasne powiedzenie, iż aborcja jest zawsze złem i nigdy nie jest dobrym rozwiązaniem.
        Piszesz o zniewoleniu kobiet, a ja powiem o wielkim współczuciu kobietom, które dokonały aborcji ze strachu przed chorobą dziecka. To musi być piekło żyć ze świadomością, iż mogło się udać. I piekłem musza być spotkania z dziećmi niepełnosprawnymi, choćby z zespołem Downa, kiedy swoje dziecko z podejrzeniem takiego zespołu się abortowało.
        doceń 3
        0
    • Gość
      07.07.2016 09:25
      A ja się zgadzam z tą panią. Jeśli nie chcesz aborcji, to jej nie rób. TomaszL napisał, że dziecko niepełnosprawne nie jest wyrokiem. To takie ogólne hasełko... Tomaszu zajmujesz się jakimś? Czy tylko wspierasz modlitwą? Ja pracuję z dziećmi z wielowadziem. To bardzo trudne zarówno dla rodziców, jak i samych dzieci. Dlatego uważam, że rodzice powinni mieć wybór. Nie powinno im się narzucać. Poza tym pomoc ze strony państwa jest nijaka. Zaczynając od zatrudnienia specjalistów... Nie ma dla nich etatów. Pracę mam dzięki temu że fundacja wystarała się o dotację - tylko na rok niestety... Niech każdy prolajfer weźmie pod opiekę te dzieci upośledzone, z wielowadziem, te które są już na świecie. Pomóżcie tym, które już są.
      • TomaszL
        07.07.2016 11:31
        Każdy ma prawo do życia. Nie można skazywać na śmierć tylko dlatego, iż prawdopodobnie dziecko będzie chore.

        I zawsze pozostaje pytanie, co zrobić z dziećmi narodzonymi, których niepełnosprawność jest wynikiem komplikacji w czasie porodu.
        Dokładnie wszystkie argumenty, które przytacza się za aborcja ze względów medycznych można przytoczyć w takim wypadku i pozostaje pytanie, czemu chorych już urodzonych dzieci nie zabijać.
        Dlaczego więc ktoś, kto opowiada się za bezwzględnym prawem do decydowania rodziców o aborcji ze względów medycznych równocześnie zakazuje zabijania rodzicom ciężko chorych dzieci już urodzonych?
        Wtedy przecież te problemy, które opisujesz by znikły i chore dzieci by nie cierpiały. I nie cierpieliby ich rodzice, rodzeństwo.
        doceń 4
        0
  • TomaszL
    07.07.2016 08:46
    Dziś nie ma takiego tematu. Ten temat wróci jutro, czyli po wakacjach sejmowych.

    Pytanie co zrobi partia rządząca wobec sporej ilości podpisów za całkowitym zakazem aborcji pozostanie niewiadomą, bo to jest trudny sprawdzian dla PIS.
    doceń 0
  • Stanisław_Miłosz
    07.07.2016 16:31
    http://www.polskieradio.pl/7/5115/Artykul/1640470,Czy-obecne-prawo-wystarczajaco-chroni-nienarodzone-dzieci

    Naprawdę warto posłuchać jak mecenas Jerzy Kwaśniewski z Ordo Iuris rozprawia z tymi wszystkimi zbrodniczymi argumentami za niedotykaniem delikatnego "kompromisu", które tu wcześniej w komentarzach podrzucono.
    doceń 1
  • Pablo 554635
    07.07.2016 18:21
    Pani premier, odwagi!!!

    Oczywiście Pani nie decyduje o wszystkim, tylko posłowie w głosowaniu, ale Pani głos może ich zachęcić i to mocno do poparcia. Modlimy się za Ojczyznę w krucjacie różańcowej, ta modlitwa obejmuje także a może przede wszystkim sprawy dotyczące życia, zabijania niewinnych oraz sumienia, sumienia rodziców, sumienia lekarzy, sumienia urzędników państwowych.

    Jśli Pani chciałaby zamieść "prawę" pod dywan w imię czegokolwiek, osądzi Panią nie tylko historia, ale i Pan Bóg - Ojciec miłosierny, ale przecież także Sędzia sprawiedliwy (prawda wiary).
    doceń 2
  • Adam
    07.07.2016 22:57
    Po raz kolejny Polacy dali się wykiwac i tyle w temacie "Was Polaków nie będzie to jest nasza zmiemia obiecana. To jest zbyt bogaty kraj byśmy go wam oddali" Ten kto staje pom stronie aborcji ten staje po stronie szatana !
    doceń 1
  • trzinalli
    08.07.2016 08:18
    Być może słowa "nie ma takiego tematu" są rodzajem "dyplomatycznej odpowiedzi" by nie wywoływać kolejnej histerii lewactwa.
    • Gość
      08.07.2016 09:48
      p.Szydlo slowa sa tyle warte co te ,ktore wypowiadala machajac teczka ,jak twiedzila,pelna programow i ustaw jak Ronda dokumentem smolenskim...chyba raczej takie zachowanie powinienes "lewakiem" nazwac?
      doceń 1
  • Łukasz
    08.07.2016 09:11
    Po raz kolejny Jarosław Kaczyński oszukał katolików. W okresie porzednich swoich rządów storpedował inicjatywę zapisu chroniącego życie , co doprowadziło do dymysji marszałka Marka Jurka. Niestety dałem się zwieść dobrą zmianą... Wysyłajmy maile i petycje do posłów PIS z naszych okręgów . Nie dajmy kolejny raz schować ochrony życia do szuflady smierci. Druga sprawa to blokowanie kwestii ludobójstwa naszych Rodaków mordowanych przez Ukraińców w czasie II Wojny Światowej. Chodzi nie tylko o Wołyń ale i rzezie w Powstaniu Warszawskim i na Zamojszcyźnie. Ukraińcy to byli jedni w największych zbrodniarzy wojennych !!
    doceń 1
  • Gość 21
    09.07.2016 12:03
    Wy jesteście niesamowici:) Sprawa jest w toku, podpisy nadal zbierane, Sejm jeszcze nie głosował bo czeka na zgłoszenie obywatelskiego wniosku (a to akurat jest bardzo ważne) a wy, nie wiem skąd, już mówicie tak jakby było i po zgłoszeniu podpisów do Sejmu, i po głosowaniu a nic takiego jeszcze nie miało miejsca - dlatego jesteście niesamowici, zauważyliście że skazujecie przed procesem?
    doceń 4
  • Gość
    18.07.2016 14:20
    Coś się dzieje z kometarzami pod wiadomościami (na 1. stronie), nie wyświetlają się ani w kolejności daty-czasu, ani ilości ocen.
    doceń 0
Dyskusja zakończona.

Ze względów bezpieczeństwa, kiedy korzystasz z możliwości napisania komentarza lub dodania intencji, w logach systemowych zapisuje się Twoje IP. Mają do niego dostęp wyłącznie uprawnieni administratorzy systemu. Administratorem Twoich danych jest Instytut Gość Media, z siedzibą w Katowicach 40-042, ul. Wita Stwosza 11. Szanujemy Twoje dane i chronimy je. Szczegółowe informacje na ten temat oraz i prawa, jakie Ci przysługują, opisaliśmy w Polityce prywatności.

Zapisane na później

Pobieranie listy

Reklama