Nowy Numer 16/2024 Archiwum
  • Agaton
    02.12.2013 15:58

    Numer 1 - Jarosław Kaczyński ... a za nim ogromna przepaść.

    doceń 19
    • Juka
      02.12.2013 17:23
      Ale się dacie ludzie wciągnąć. Niby czemu Jarosław Kaczyński jest gorszy od Tuska? Tusk to dopiero lisek cwany. Jeszcze będzie go historia oceniać - jak będzie miał kto bo w sumie wymiera nasz naród.
      doceń 0
  • szymon wandzel
    02.12.2013 16:12
    wracamy do zadań Inkwizycji?? Chociaż...nawet inkwizycja nie wpadłaby na taki pomysł publicznego kamienowania! Może jeszcze później zrobimy przywiązanie do pręgierza lub kamienowanie za miastem? Jeszcze tak nietrafnej akcji nie widziałem...
    Bojkot! To nie jest ani Chrześcijaństwo, ani Ewangelia, ani Chrystus, ani Kościół... jakiś diabelski (skoro diabolos to oskarżyciel) i sekciarski (skoro tylko my jesteśmy nieskazitelni) pomysł! Niech Bóg wybaczy i oświetli nasze umysły światłem prawdy o nas samych...grzesznikach...większych od obłudnych polityków...
    Święta Maryjo...
    doceń 28
    • myślący
      03.12.2013 15:06
      @Szymonie, od wytykania palcem, przez takie plebiscyty, nawet w szlachetnych intencjach. droga do linczu jest krótka. Przypominam tylko o atakach na szpitale w USA, gdzie wykonywana jest aborcja.
      Przekraczana jest kolejna granica nietolerancji, gdzie organizatorzy mają w nosie ustanowione prawo. To samo może w przyszłości dotyczyć klinik, w których wykonuje się in vitro, lub niszczenia sklepów z prezerwatywami lub środkami antykoncepcyjnymi. Pukam się znacząco w czoło.
      Przyznaję, akcja ta ma znamiona histerii, braku umiaru w osądach, i rzeczywiście przypomina Inkwizycję, gdzie elementy niepotrzebne były likwidowane.
      Fundacja jak i sam GN nie bacząc na nadchodzące Święta Bożego Narodzenia wali na odlew maczugą pro-life, szczycąc się "wspaniałą" akcją wykluczania innych.
      Jak widać pomysłów na głupotę nie brak.
      doceń 0
    • myślący
      03.12.2013 16:33
      @Szymonie, od wytykania palcem, przez takie plebiscyty, nawet w szlachetnych intencjach droga do linczu jest krótka. Przypominam tylko o atakach na szpitale w USA, gdzie wykonywana jest aborcja.
      Przekraczana jest kolejna granica nietolerancji, gdzie organizatorzy mają w nosie ustanowione prawo. To samo może w przyszłości dotyczyć klinik, w których wykonuje się in vitro, lub niszczenia sklepów z prezerwatywami lub środkami antykoncepcyjnymi. Pukam się znacząco w czoło.
      Przyznaję, akcja ta ma znamiona histerii, braku umiaru w osądach, i rzeczywiście przypomina Inkwizycję, gdzie elementy niepotrzebne były likwidowane.
      Fundacja jak i sam GN nie bacząc na nadchodzące Święta Bożego Narodzenia wali na odlew maczugą pro-life, szczycąc się "wspaniałą" akcją wykluczania innych.
      Jak widać pomysłów na głupotę nie brak.
      doceń 0
    • myślący
      03.12.2013 18:54
      @Szymonie, od wytykania palcem, przez takie plebiscyty, nawet w szlachetnych intencjach droga do linczu jest krótka. Przypominam tylko o atakach na szpitale w USA, gdzie wykonywana jest aborcja.
      Przekraczana jest kolejna granica nietolerancji, gdzie organizatorzy mają w nosie ustanowione prawo. To samo może w przyszłości dotyczyć klinik, w których wykonuje się in vitro, lub niszczenia sklepów z prezerwatywami lub środkami antykoncepcyjnymi. Pukam się znacząco w czoło.
      Przyznaję, akcja ta ma znamiona histerii, braku umiaru w osądach, i rzeczywiście przypomina Inkwizycję, gdzie elementy niepotrzebne były likwidowane.
      Fundacja jak i sam GN nie bacząc na nadchodzące Święta Bożego Narodzenia wali na odlew maczugą pro-life, szczycąc się "wspaniałą" akcją wykluczania innych.
      Jak widać pomysłów na głupotę nie brak.
      doceń 0
    • myślący
      04.12.2013 06:15
      @Szymonie, od wytykania palcem, przez takie plebiscyty, nawet w szlachetnych intencjach droga do linczu jest krótka. Przypominam tylko o atakach na szpitale w USA, gdzie wykonywana jest aborcja.
      Przekraczana jest kolejna granica nietolerancji, gdzie organizatorzy mają w nosie ustanowione prawo. To samo może w przyszłości dotyczyć klinik, w których wykonuje się in vitro, lub niszczenia sklepów z prezerwatywami lub środkami antykoncepcyjnymi. Pukam się znacząco w czoło.
      Przyznaję, akcja ta ma znamiona histerii, braku umiaru w osądach, i rzeczywiście przypomina Inkwizycję, gdzie elementy niepotrzebne były likwidowane.
      Fundacja jak i sam GN nie bacząc na nadchodzące Święta Bożego Narodzenia wali na odlew maczugą pro-life, szczycąc się "wspaniałą" akcją wykluczania innych.
      Jak widać pomysłów na głupotę nie brak.
      doceń 0
  • Zgłaszający
    02.12.2013 16:33
    Jeżeli mogę zgłosić kandydaturę, to proponuje na "Heroda roku 2013" osobę posła Antoniego Macierewicza.
    doceń 17
  • dudi
    02.12.2013 16:49
    żałosne...
    doceń 18
  • Juka
    02.12.2013 17:15
    Dlaczego Antoniego Macierewicza? Proszę o konkretne wskazania, bo z całym szacunkiem, ale są lepsi kandydaci, pomijając czy jestem za PO czy PiSem.
    doceń 0
  • patrycy
    02.12.2013 17:18
    Ciężki wybór, trudno wybrać jednego przodującego w "złym". Szkoda, że nie ma nominacji grupowych, było by szybciej: "Cała banda z wiejskiej prócz: ( i tutaj tych paru uczciwych)
    doceń 0
  • Pola
    02.12.2013 17:30
    Jednego szanuję i podziwiam-Pana Marka Jurka
  • Awa
    02.12.2013 17:59
    Awa
    Mimo wszystko dziwny ten plebiscyt. Napiętnowanie człowieka(chocby grzesznego)a nie czynu.Luźne skojarzenie:rzucanie kamieniami i Jezus piszący coś na piasku.
    doceń 27
    • Jonasz
      02.12.2013 18:18
      @Awa,
      podzielam twoją ocenę.
      To są metody nowej ewangelizacji. Papież swoje, a Fundacja i redaktor swoje. Tak się przyciąga do Kościoła. Z "Evangelii gaudium" niewiele ma to wspólnego.
      doceń 0
  • Jot
    02.12.2013 19:59
    Zgadzam się z Awa, że dziwny ten plebiscyt. Trzeba pokazywać co jest złem, ale żeby od razu głosować, kto jest największym grzesznikiem skazującym dzieci na śmierć. W przykazaniu jest "grzesznych upominać", a nie wytykać palcami.
    doceń 21
    • hmm
      02.12.2013 22:08
      Wydaje mi się, że upominanie, iż nie można stanowić prawa pozwalającego na zabijanie dzieci, to już było - i to nie raz...

      Trudno mi się rozczulać nad Twoim współczuciem dla ludzi którym się przez to może nastrój pogorszyć... kiedy ci ludzie jakoś nie rozczulają się nad zabijaniem dzieci.

      Może się zastanówmy, czy przez empatię dla sprawców można rezygnować z walki o prawo do życia dla mordowanych...

      http://www.unmaskingchoice.ca/

      http://www.priestsforlife.org/resources/photosassorted/LateTermAbortions/abortedbaby37.jpg
      doceń 0
  • czytelnik
    02.12.2013 22:11
    smutne ... do tonu oceniania dołączył GOŚĆ?!?! Skarżymy się na media, a tu właśnie równamy i to w dół. Po co? Mówmy o tym co dobre, choć tu.
    doceń 18
  • łoś
    02.12.2013 22:32
    Dziwny pomysł, jeszcze bardziej dziwi, że promuje go chrześcijański portal. Jeszcze to powiązanie ze Świętami Bożego Narodzenia... Wystarczy przeczytać kilka wpisów, żeby odczytać jak bardzo negatywne emocje wywołuje.
    doceń 19
  • E.
    02.12.2013 22:46
    Bardzo przepraszam, ale przydałby się jakiś odredakcyjny komentarz! Przecież akcja jest obrzydliwa moralnie - publiczny lincz, rzucanie kamieniami, nieomylność moralna tłumu, to jest ewangeliczne? Poza tym - zło moralne nie podlega głosowaniu, stopniowaniu. To po to jesteśmy przeciwnikami referendum w sprawie dopuszczalności aborcji, by pozwalać na referendalne machloje przy ocenie zła? I jeszcze jedno - kto weźmie odpowiedzialność za rodzące się spontanicznie akty agresji, odwetu, zemsty. A że się pojawią - jestem pewien.
    doceń 22
  • anna
    03.12.2013 10:06
    Zgadzam się z E. To obrzydliwe moralnie, nieewangeliczne. Dobry cel (Obrona zycia) nie usprawiedliwia takich środków!
    doceń 19
  • Stanisław_Miłosz
    03.12.2013 11:44
    Media wybierają Hienę Roku, to nie widzę przeszkód by wybierać Heroda Roku, polityka który najbardziej się przyłożył do budowania Cywilizacji Śmierci oszukując przedtem swoich wyborców co do swoich intencji.

    Wyborcy mają prawo wiedzieć kogo odrzucić w kolejnych wyborach. A przecież zaraz wybory do Europarlamentu, potem może jakieś samorządowe, a kto wie czy nie przyśpieszone do Sejmu i Senatu.

    Tu nie chodzi o jakieś intymne grzeszki że taki Herod (lub Heroda) się gdzieś na boku puszcza. Tu chodzi o grzech fundamentalny - przeciwko życiu.

    TO WY, którzy tak tu krytykujecie, obłudni jesteście!
    Patrzcie państwo, jacy wrażliwcy! A na skutki, JUŻ i TO NASTĘPNE odebrane przez ich "działalność" NIEWINNE życie tacy też wrażliwi?!

    Jedynym problemem może być tylko procedura i kryteria wyboru tego Najlepszego z Najlepszych. O tym w wiadomości trochę za mało.
    • Katolik
      03.12.2013 13:32
      @Stanisław_Miłosz,

      twoje chrześcijaństwo jest starotestamentowe i bez przyszłości. Nie zauważyłeś z jakim przykazaniem przyszedł na świat Jezus. Ale masz okazje dostrzec to miłosierdzie, bo własnie znowu obchodzimy Jego narodziny.
      doceń 0
    • Angelus_33
      03.12.2013 22:44
      @Stanisławie_Miłosz,
      jak zwykle twój chrześcijański język miłosierdzia wobec bliźniego mnie nie zawiódł. Spodziewałem się, że w duchu miłości do współbrata w wierze wskażesz innym drogę do Chrystusa. Tych, co bronią godności człowieka nazwałeś obłudnikami, bo tu nie może być przebaczenia dla grzeszników. Zresztą napisane w ST, że oko, za oko... Masz prawo do takiego osądu, bo wyborcy powinni wiedzieć, who is who.

      doceń 12
    • E.
      07.12.2013 22:55
      Panie Stanisławie, owszem, na odbieranie życia niewinnym też jestem wrażliwy, uważam to za jedną z największych obrzydliwości, jakie na co dzień możemy spotkać. I właśnie dlatego, że jestem PRZECIW, boli mnie też ta akcja. Bo za chwilę będziemy usprawiedliwiać zamachy bombowe na szpitale i telefony z wyzwiskami i pogróżkami (co już się dzieje w innych sprawach). A to już nie są nasze metody. A raczej - nie są to metody Nowego Testamentu.
      doceń 0
  • Stanisław_Miłosz
    04.12.2013 00:28

    W sumie, to zabawni są ci Nauczyciele Miłosierdzia: Jeszcze się egzorcyzmu nie dokonało, modlitwy o uwolnienie nawet nie zaczęło, a już nimi Coś rzuca, pianę toczą.

    Ciekawe, czy kiedyś poznamy, imiennie poznamy, autora/autorów tego standardowego zestawu chwytów którym operują?

    doceń 0
  • tjz6
    05.12.2013 14:15
    Co to za plebiscyt? I po co?
    doceń 0
  • xyz
    16.12.2013 22:30
    Nie sądźcie, abyście nie byli sądzeni...
    Starajcie się o to, żeby nie zakazy regulowały życie, ale brak było powodów do podejmowania złych decyzji...
    doceń 0
Dyskusja zakończona.

Ze względów bezpieczeństwa, kiedy korzystasz z możliwości napisania komentarza lub dodania intencji, w logach systemowych zapisuje się Twoje IP. Mają do niego dostęp wyłącznie uprawnieni administratorzy systemu. Administratorem Twoich danych jest Instytut Gość Media, z siedzibą w Katowicach 40-042, ul. Wita Stwosza 11. Szanujemy Twoje dane i chronimy je. Szczegółowe informacje na ten temat oraz i prawa, jakie Ci przysługują, opisaliśmy w Polityce prywatności.

Zapisane na później

Pobieranie listy

Reklama