Nowy numer 17/2024 Archiwum
  • kokogut
    03.05.2019 18:43
    Ostatecznie wyleczyłem się z miłości do Platformy po odsłuchaniu tych przemówień oraz występujących licznych ataków na Kościół.
    doceń 19
  • Maryja!
    03.05.2019 19:41
    Relacja KE do konkordatu powinno ostatecznie rozwiać wątpliwości komu warto ufać. Wyborcy KE albo nie wiedzą o czym mówią ich liderzy albo są komunistami. Tylko że 37 procent to więcej niż komuna.
    doceń 6
  • Tobi
    03.05.2019 19:56
    Tusk zaproszony przez Liberte. Redaktor naczelny Liberte przed wystąpieniem Tuska skandalicznie zaatakował Kościół - obecni na sali zwolennicy Tuska ochoczo klaskali.
    doceń 14
    • Katolik k
      03.05.2019 20:37
      jesli Kosciol utozsamia sie z partia polityczna to co sie dziwisz?
      doceń 15
      • wierny czytelnik
        03.05.2019 21:52
        To partia utożsamia sięz Kościołem a nie Kościół z partią.
        doceń 5
        0
      • Katolik k
        04.05.2019 05:41
        bp.Mering czy bp. Jez i cale Radio Maryja chyba uwazaja inaczej
        doceń 9
        0
      • gosc
        04.05.2019 14:16
        Radio Maryja to nie jest cały Kościół.
        doceń 2
        0
      • Katolik k
        04.05.2019 18:28
        jednak jest wizytowka Kosciola.
        doceń 7
        0
      • gosc
        04.05.2019 23:27
        Może dla Ciebie Katolik K bo jesteś zaciekłym wrogiem Kościoła. Dla większości katolików Radio Maryja jest jedynie odłamem.
        doceń 4
        0
      • Miglans
        04.05.2019 23:34
        Juz bys mog skonczyc tu trolowac.Kosciol sie utozsamio ino z X przykazanioma a kazdo partia tez tak moze zrobic nawet twoja rusko to jom tez poprzemy.
        doceń 3
        0
  • Maryja!
    03.05.2019 20:22
    Tusk generalnie jest politykiem skutecznym. Wydaje się że może wystartować w wyborach prezydenckich i trochę namieszać. Jeżeli obecny prezydent nie musi już tak szukać poparcia jak w czasie ostatniej kampanii to Tusk będzie przekonywać ludzi do siebie i raczej przegrałby te wybory podobnie jak przeciwko prezydentowi Kaczyńskiemu. Na pewno wyborcy KE są najbardziej skoordynowani ale to nie znaczy że są liczniejsi niż PiS. Miejmy nadzieję że atak na Kościół zakończy karierę polityczną Tuska jeszcze przed wyborami.
    • dordynald wspaniały
      03.05.2019 23:33
      Nie mam pojęcia skąd ten powtarzany w kółko mit o skuteczności i nadzwyczajnych talentach tego pana. Co niby skutecznie i jak należy w życiu załatwił? Jakich talentów wymaga antyszambrowanie u drzwi pani kanclerz kraju ościennego i nadskakujące spełnianie wszelkich otrzymywanych tam poleceń? Jest to talent tej samej klasy co pewnego posła dwojga imion z Krakowa, co go to w samolocie pobili Niemcy, a w swoim czasie reklamowanego jako... najwybitniejszego intelektualistę w obozie liberałów, a tym samym wśród wszystkich polityków polskich i ogólnokosmicznych, bo tęższej głowy nigdzie po prostu znaleźć się nie da. No cóż, jak chodzi o liberałów, to może i była i jest to prawda.
      doceń 8
  • Katolik k
    03.05.2019 20:35
    oprocz tych czarnych parasolek moge sie z Tuskiem zgodzic.
    • tomaszl
      03.05.2019 21:35
      Ale ten marsz kobiet wygrał przecież kwestię braku zakazu aborcji eugenicznych w Polsce. Przecież to tych kobiet boją się dziś rządzący i przez ten czarny marsz skierowali obywatelski projekt do sejmowej zamrażalki.
      • Katolik k
        04.05.2019 05:43
        masz racje.
        doceń 1
        0
  • wagner
    03.05.2019 20:38
    Nie wróci i nikim nie zostanie. Nie ma Polsce i Polakom nic do zaoferowania. Już nawet nic nie obiecuje, tylko próbuje ludziom wmówić że robił nie to co robił, a myślał nie to co myślał. W języku ludzi przeciętnie kulturalnych brak słów jakimi można by to skomentować, pozostaje wyrazić współczucie, gdyż musi to być człowiek sam ze sobą głęboko nieszczęśliwy.
    doceń 11
    • Katolik k
      04.05.2019 06:29
      oczywiscie,ze ma cos do zaoferowania.Przywrocenie podstawowych wartosci jak :klamstwo- prawda.Odpowiedzialnosc za slowa.I nie traktowanie swoich wyborcow jak ciemnego ludu,ktory wszystko kupi.
      doceń 14
      • gosc
        04.05.2019 14:18
        A kto obiecał obniżenie podatków po czym podatki podniósł? Kto nie dotrzymał obietnicy? Nie czasem Tusk?
        doceń 9
        0
      • Katolik k
        04.05.2019 20:18
        to prawda jednak zauwaz,ze pojawil sie kryzys swiatowy i wszystkie kraje zmuszone byly podniesc podatki aby ratowac swoja gospodarke.Polska i tak stala sie "zielona wyspa"
        doceń 8
        0
      • gosc
        04.05.2019 23:29
        Ile razy będziesz jeszcze powtarzał mit o ośmioletnim kryzysie światowym?
        doceń 7
        0
      • Obserwator
        05.05.2019 00:09
        oni tak mają, że powtarzają mity, aż nikt już nie będzie pamiętał, jak było naprawdę.
        pół bańki z OFE też nie zniknęło. Pewnie nawet ośmiorniczek nie było.
        doceń 5
        0
      • Katolik k
        05.05.2019 08:50
        powiedz to,ze to byl mit tym amerykanom co domy i emerytury przez ten mit jak piszesz potracili
        doceń 6
        0
      • gość
        05.05.2019 11:16
        Amerykanom powiadasz? Ówczesna ajwiększa firma motoryzacyjna
        doceń 1
        0
      • gość
        05.05.2019 11:31
        ...Ówczesna największa firma motoryzacyjna GM mogła przetrwać dzięki rządowej pożyczce wynoszącej 8 mld dolarów zaciąganej od 2008 roku. Oddała całą tą kwotę w kwietniu 2010 roku co symbolicznie kończyło kryzys branży motoryzacyjnej w USA.
        A u nas zielona wyspa czyli kryzys do 2015 roku.
        rekordy na giełdzie w listopadzie 2010 po ponownym debiucie:
        wyborcza.pl/1,155287,8684205,Rekordowy_debiut_General_Motors__Wraca_na_gielde_w.html
        doceń 5
        0
  • tomaszl
    03.05.2019 21:33
    Liczę, że jednak Donald Tusk zdecyduje się wystartować w przyszłym roku w wyborach prezydenckich. Bo ma szanse je wygrać i ma szansę być dobrym Prezydentem. W każdym razie ma już zaocznie mój głos.
    doceń 14
    • Obserwator
      05.05.2019 00:13
      a za co ten głos? Za czarne parasolki? Za antykatolicyzm? Za proaborcyjność? Za podniesienie podatków? Za dawanie twarzy totalnej opozycji kompletnie bez programu? Za który konkretnie sukces pana Tuska ma on zaocznie Twój głos?
      • gość
        05.05.2019 11:32
        Za to, że przez 8 lat utrzymywał nas w biedzie z której świat wyszedł po 3 latach.
        doceń 7
        0
    • tomaszl
      05.05.2019 18:09
      Podatki to ile wiem podnosi obecny rząd. Dla przykładu podatek VAT miał być obniżony już kilka lat temu do 22% i co?
      Czarne parasolki to rok 2016, kto wtedy był u władzy?
      Proaborcyjność? A co z obywatelskimi projektami złożonymi w obecnej kadencji Sejmu?
      doceń 4
  • gość
    03.05.2019 22:21
    Jak on tę większość wyliczył ?
  • JKB
    03.05.2019 22:46
    Chwała Bogu, że ktoś jeszcze pamięta prawdziwą "Solidarność", co nie przespał ogłoszenia stanu wojennego. Nie poucza, a wyjaśnia. Św. Paweł - Św. JPII - Błog. Jerzy Popiełuszko - "Zło nie złem, a dobrem zwyciężaj"
    doceń 10
  • polhorror
    04.05.2019 11:36
    Strategia totalnej klapozycji byłaby skuteczna gdyby obecna władza zachowywała się standardowo. To znaczy tak jak poprzednia. Arogancja, decyzje dokładnie przeciwne niż zapowiedzi, strzały, pały i gaz na ulicach, kopanie ludzi przez agentów w cywilu. Podnoszenie wieku, podatków, zwijanie państwa. Zapaść socjalna, piniendzy na nic nie ma i nie bendzie. Ludziska bez specjalnego wysiłku kodomitów sami zmietliby taką władzę. A tu Zonk. Ta wladza wprowadziła inne standardy rządzenia i nie daje się nawet sprowokować. Z czarnymi parasolkami metodami Tuska rozprawiłaby się w pięć minut. Byłoby co pokazywać w zagranicznych mediach, a i unia, ugłaskiwana wszelkimi możliwymi ustępstwami na niekorzyść Polski, palcem by nie kiwnęła. Byłaby wszędzie wzorowa demokracja i konstytucja, tak jak we Francji chociażby. Zdaniem pana T-mana. Niestety dla tych co byli, nie jest i nie będzie tak jak było. Bo o zbiorową chorobę psychiczną i brak instynktu samozachowawczego trudno Polaków podejrzewać. Wprawdzie reagują z dużą inercją i o wiele za późno, ale w końcu coś do nich dociera i zatrzymują się pół kroku przed przepaścią.
    doceń 11
    • gosc
      04.05.2019 14:23
      Z tą opinią zgadzam się całkowicie. W PiSie jest widoczna zmiana podejścia do rządzenia, jest dotrzymywanie obietnic. Platforma nie ma szans bo nadal nie potrafi udzielać stanowczych deklaracji, odpowiadać konkretnie na pytania. A słowa na temat kościoła to jest wogóle szok. Jak można czytać Gościa i głosować na partię która takie słowa dopuszcza na temat Kościoła.
      • gosc
        04.05.2019 23:30
        Uderz w stół, a nożyce odezwą się.
        doceń 0
        0
    • TomaszL
      04.05.2019 21:18
      Rozdawnictwo (socjalistyczne) to nie są nowe standardy rządzenia. Skłócenie Polaków i nieustannie podsycana wojna polsko-polska to też te standardy? A może nowym standardem jest brutalne atakowanie choćby matek dzieci niepełnosprawnych czy nauczycieli?
      • Obserwator
        05.05.2019 00:15
        Skłócenie polaków i nieustannie podsycana wojna polsko-polska są beznadziejnym, acz jedynym pomysłem Totalnej Opozycji od pierwszego dnia po przegranych wyborach. Robią co mogą, a Ty im przyklaskujesz.
        doceń 5
        0
      • tomaszl
        05.05.2019 18:11
        Gwoli prawdy to na wojnie polsko-polskiej zależy obu stronom czyli PO-PIS.
        Ale to w ostatnich latach odbyły się słynne bitwy zwolenników obecnego rządu z niepełnosprawnymi i z nauczycielami.
        doceń 5
        0
    • Obserwator
      05.05.2019 00:06
      Rozdawnictwo faktycznie jest do kitu - ale pokazało jedno. Że da się wyciągnąć 40 miliardów złotych bez podnoszenia podstawowych podatków. Czyli dokładnie odwrotnie, niż Platforma, która podatki podniosła a pieniędzy nadal nie było.
      • oł noł
        05.05.2019 15:18
        Rozdawnictwo brzmi odstręczająco, choć zdaje się ma spore tradycje już w starożytnym Rzymie. Ale czy teraz mamy to co było wtedy? To co mamy teraz to wtórny podział dochodu narodowego, który zachodzi WSZĘDZIE, próba zwróceniu się ku "państwu dobrobytu", również świetnie i nie od dziś znanemu na Zachodzie, i to nie w tak ubogiej i ograniczonej jak u nas formie. To jemu Europa zawdzięcza względny spokój społeczny i uniknięcie komunistycznych rewolucji. A ludziom żyje się po prostu bezpieczniej i lepiej. Jeśli ktoś twierdzi że teraz jest nam Polakom "za dobrze" z tym "socjalem", to niech zapyta, dlaczego emigranci i uciekinierzy z czarnego lądu szturmują granice Niemiec, Francji, Szwecji czy Anglii, ale nie nasze. Ośmielę się nawet stwierdzić, że realna groźba relokacji tych przybyszów właśnie do Polski byłaby w stanie powstrzymać ich napływ do Europy. Może nawet o to naszym miłym sąsiadom z zachodu chodziło... Niestety to by ich nie uwolniło od problemu, bo do Berlina mają ci ludzie od nas marne 100km, a tyle można przejść nawet na bosaka w 2 dni. My zaś przecież nie mielibyśmy żadnego prawa zatrzymywać ich siłą.
        doceń 3
        0
      • tomaszl
        05.05.2019 18:13
        Cóż - św. Paweł twierdził że kto nie pracuje, ten niech nie je. Więc jak już wspomagać, to tylko pracujących i niepełnosprawnych którzy z przyczyn zdrowotnych pracować nie mogą.
        I wspomagać biednych, a nie rozdając każdemu.
        doceń 4
        0
  • Ja
    04.05.2019 13:57
    Tragiczny ten pan Tusk...tragiczny i uszczypliwy...zrujnowali Polske i jeszcze ma odwagi przyjezdzac i mącic...zero wstydu
    doceń 14
Dyskusja zakończona.

Ze względów bezpieczeństwa, kiedy korzystasz z możliwości napisania komentarza lub dodania intencji, w logach systemowych zapisuje się Twoje IP. Mają do niego dostęp wyłącznie uprawnieni administratorzy systemu. Administratorem Twoich danych jest Instytut Gość Media, z siedzibą w Katowicach 40-042, ul. Wita Stwosza 11. Szanujemy Twoje dane i chronimy je. Szczegółowe informacje na ten temat oraz i prawa, jakie Ci przysługują, opisaliśmy w Polityce prywatności.

Zapisane na później

Pobieranie listy

Reklama