Nowy Numer 16/2024 Archiwum
  • gość777
    30.10.2018 13:39
    F....o wróć!
    • Gosc
      30.10.2018 14:21
      Akurat obecne odbicie na lewo jest wynikiem rządów Franco. Hiszpanie mieli zwyczajnie dość "katolicyzmu na siłę".
      • Gość
        30.10.2018 14:48
        Zabawne jest budowanie tego komunikatu: edukacja seksualna jest określana jako "indoktrynacja". Rozumiem, że nauczanie religii katolickiej byłoby określone wyłącznie jako "nauczanie prawdy"…
        doceń 9
        0
      • Gość
        30.10.2018 15:02
        A jeszcze zabawniejsze jest poddawanie w wątpliwość twierdzeń genderowych edukatorów. Że niby ci "obłąkani ideolodzy" np mówią, że świat jest zbyt "męski". Cóż, jakby tak spojrzeć na kolegium kardynalskie, czy jakikolwiek episkopat, to jedno jest oczywiste: ta instytucją zarządzają starsi panowie w sukienkach, którzy twierdzą, że znają się na wszystkim, np. ta "teologii ciała kobiety".... Hmmm to jak to jest z tą indoktrynacją?
        doceń 11
        0
      • WMZ
        30.10.2018 23:18
        To akurat nie Hiszpanie a oszalale srodowiska nazwijmy skrotowo lewackimi prowadza marsz przez instytucje panstwowe. Nigdzie w zadnym panstwie "to" oddolnie sie nie odbywalo. Wytarczylo ze porzadni ludzie siedzieli cicho lub mysleli ze ich nie dotyczy a teraz ich synowie sa przebierani w przedszkolu w sukienki. P.S. Przepraszam za brak polskich liter.
        doceń 9
        0
  • Tobi
    30.10.2018 13:52
    Środowisko LBGT dotknięte jest paranoją na punkcie seksu. Swoją ideologię chce już wprowadzić do szkół, co rozłoży moralnie Zachód. Zachód na razie nie widzi, że ten pseudonaukowy król jest nagi. Islam, który będzie najpewniej brutalnie sprzątał po tym wszystkim, objawi się jako wybawienie z tego poniżenia człowieka.
    doceń 33
    • @Tobi
      31.10.2018 19:41
      Broszura, która pozwala lepiej poznać organizację LGBTQ:
      http://czir.org/wp-content/uploads/newsletter/broszura_lgbtq.pdf?utm_source=getresponse&utm_medium=email&utm_campaign=centrum_wspierania_inicjatyw_dla_zycia_i_rodziny&utm_content=Homoseksualne+lobby+idzie+po+nasze+dzieci
      • EdiX
        31.10.2018 20:27
        juz to kiedys czytalem, polecam do zapoznania sie, wiele mozna zrozumiec
        doceń 3
        0
  • NICK
    30.10.2018 14:03
    O, to coś co by się podobało różnym Dermorom. Może pora na emigrację do Hiszpanii? Tam tak fajnie, postępowo, kolorowo i w ogóle.....
    doceń 18
    • Dremor
      30.10.2018 18:26
      Pamiątkowe breloczki moim fanom będę wysyłać dopiero na Nowy Rok, nie musisz wszędzie pokazywać jak bardzo mnie cenisz :*

      A serio, to nie przepadam za ekstremami, ani Hiszpanią gen. Franco z jego "katolickim" reżimem, ani obecnym odbiciem na lewo, będącym wynikiem trzymania Hiszpanów pod butem.
      • Anonim (konto usunięte)
        30.10.2018 18:49
        Gdybyś jednak żył w Hiszpanii w czasie wojny domowej (powiedzmy, że domowej), którą byś wybrał stronę? Splendid isolation nie była raczej możliwa?
        doceń 1
        0
      • Dremor
        30.10.2018 19:58
        Wybacz, ale pytanie brzmi, czy wolę umrzeć na gorączkę, czy krwotok. Jak wspomniałem, daleko mi od ekstremów.
        doceń 6
        0
      • Anonim (konto usunięte)
        31.10.2018 19:08
        Czy unikaniem skrajności jest dla Ciebie ns przykład działalność założyciela Opus Dei?
        doceń 1
        0
      • Dremor
        31.10.2018 20:58
        Można tak powiedzieć. Zachowanie Escrivá de Balaguera w czasie wojny niektórzy nazwaliby tchórzostwem, ale jest takie powiedzonko, że "tchórze żyją dłużej" ;)
        doceń 0
        0
  • wujek_Olek
    30.10.2018 14:07
    wujek_Olek
    Człowiek ma tylu "panów", ile żądz i przywar - pazerność i seks są z nich najbardziej skutecznymi instrumentami kontroli nad ludźmi, z własnego wyboru - a dobrowolne niewolnictwo jest najbardziej haniebne. Jeszcze w starożytności, średniowieczu i w Piśmie Świętym głosiło sie panowanie rozsądku i rozumu nad żądzami, co odróżnia człowieka od zwierząt - (nied-)oświeceni "wyzwolili" je i "wyzwalają" dalej, bez miary. G. K. Chesterton: "Kiedy ludzie przestają wierzyć w Boga, to nie jest tak, że w nic nie wierzą, ale wierzą w cokolwiek." Wspaniały nowy świat. W drodze do "nowego człowieka", po trupach starego. G. K. Chesterton: "Postęp - w znaczeniu tego ruchu, który rozwija się, poczynając od XVI stulecia - w każdej praktycznie sprawie oznacza prześladowanie zwyczajnego człowieka. Postęp ów, jak każda inna religia, ma swoją hagiologię i martyrologię, ma całą masę opowieści o rozmaitych dziwach; ale najczęściej są one kłamstwem, przynależnym do fałszywej wiary. Najbardziej znana z tych legend głosi, że osoba młoda i postępowa to zawsze udręczona ofiara osoby starej i zwykłej. Nic podobnego. Właśnie osoba stara i zwykła z reguły pada ofiarą osób młodych i postępowych. To ona w coraz większym stopniu jest wyzuwana ze swoich starych, zwykłych praw."
    doceń 19
  • general Franco
    30.10.2018 14:16
    W Polsce też to będzie jeżeli edukacja będzie państwowa.
    doceń 4
  • piotr644
    30.10.2018 15:10
    Cóż, głosiciele tej chorej ideologii sami nadają się do leczenia. Ale kto ma ich leczyć? No przecież nie lekarze katoliccy, którzy są zwalczani na wszelkie sposoby. Jedyna nadzieja, że tak, jak ideologia niemieckiego nazizmu, sowieckiego bolszewizmu, tak i ta sama się wykończy. Bo normalny facet takiej feministki nie dotknie nawet kijem od szczotki....
    doceń 21
  • Anonim (konto usunięte)
    30.10.2018 16:27
    Nie edukacja seksualna jest pod ostrzałem, tylko propagowanie ideologii. Nb. pisanie o edukacji seksualnej już pokazuje ideologiczne skrzywienie: wyrywa się seks z kontekstu, związku, miłości, odpowiedzialności i dojrzewania.
    doceń 16
    • wujek_Olek
      30.10.2018 18:20
      wujek_Olek
      Można dodać: a) pominięcie komplementarności płci, b) przewagi faktów (bytu) nad "czuciem" i "chceniem". Sapere aude dla Kanta nie znaczyło jeszcze zastąpienia myślenia "czuciem" … i dowolnością Pippi Langstrumpf, dla której 2x2=9!
      doceń 7
  • Anonim (konto usunięte)
    30.10.2018 16:32
    Co do uczenia religii: jeśli ktoś go nie odróżnia od prania mózgu w wykonaniu fundamentalistów islamskich, nie powinien komentować. Ci fo dominacji mężczyzn, to można dyskutować, ale na pewno lekarstwem na to nie jest "wzorzec," drag queen, ani sfeminizowane chlopięta.
    doceń 15
  • Marek144
    30.10.2018 17:49
    Ma ktoś źródło tych rewelacji? Brzmi jak tytuł z "Frondy".
    • Dremor
      31.10.2018 08:07
      Jako źródło wskazana jest strona religionenlibertad.com, taka hiszpańska fronda. Co ciekawe nie znalazłem tam artykułu na ten temat, nie ma go na liście tematów, a po wpisaniu haseł "skolae", "gender", czy "Navarra" nic na ten temat się nie wyświetla. Więcej można znaleźć w samym programie, który jest w internecie w formacie pdf. W programie 0-6 na przykład nie znajdziemy niczego na temat rozbudzania swojej seksualności, jak sugeruje artykuł. Jest za to sporo o nauczaniu wolnym od seksistowskich stereotypów, równości, szacunku dla innych ras, osób starszych, niepełnosprawnych. Wśród proponowanych zabaw jest na przykład zachęcanie chłopców, by bawili się odkurzaczem i miotłą, by nie sugerować, że sprzątać mają jedynie dziewczynki. Jest poruszony temat rodzicielstwa z odrębnymi rolami matki i ojca, ale z podkreśleniem, że obie role są równie ważne. W tematach dotyczących seksualności w grupie 0-6 program zakłada krytykę wczesnej seksualizacji dzieci, zwłaszcza dziewczynek, metodami zapobiegania sytuacjom niepożądanym, jak molestowanie, oraz poradnik dla rodziców i opiekunów jak radzić sobie z seksualnością dziecka na tym etapie, na przykład jak reagować prawidłowo, gdy dzieci zaczynają bawić się w doktora. Nigdzie w dokumencie nie ma zachęcania do zachowań seksualnych.
      • gr3
        04.11.2018 09:38
        gr3
        Strona jest, przynajmniej teraz, pod adresem:
        https://www.religionenlibertad.com/polemicas/694383288/Juegos-eroticos-infantiles-feminismo-y-criminalizar-al-varon-obligatorio-en-los-colegios-navarros.html
        Są fragmenty tego programu w postaci "skanów". W tekście, przetłumaczonym automatycznie np.:
        Wiele z tych prac będzie wykonywanych od 0 do 6 lat, a także przeprowadzanie edukacji seksualnej, która odpowiada rodzicom. Na przykład u dzieci będzie dotyczyć "rozpoznawania dziecięcej seksualności od urodzenia uznającej uznanie i doświadczenie takiej seksualności w szkole i rodzinie (ciekawość seksualna, dziecinne gry erotyczne ...

        Nie znam hiszpańskiego, ale ten program "optycznie" wygląda mi na wytyczne WHO.
        doceń 0
        0
    • @Marek144
      31.10.2018 19:43
      Marku musisz sam poszukać. Google daje radę.
      Na prawdomówność Dremora nie licz, on często konfabuluje.
      • Dremor
        31.10.2018 20:53
        Tak się składa, że źródło podane jest u góry strony, zaraz pod zdjęciem, po lewej stronie. Ale na stronie podanej jako źródło nie potrafię znaleźć informacji, jakie podaje artykuł, ale nie sugeruję, że jest to kłamstwo, bo artykuł z "Gościa" jest pisany w podobnym stylu, co te z religionenlibertad.

        A program "Skolae" jest w necie, każdy może sam sprawdzić. Jak zarzucasz mi konfabulację, to poproszę jakiś konkret podparty cytatem z wspomnianego programu. Idę o zakład, że nie znajdziesz tych "rewelacji", które sugeruje artykuł.
        doceń 3
        0
    • gr3
      04.11.2018 09:58
      gr3
      Sam program jest tu:
      http://consejoescolar.educacion.navarra.es/web1/wp-content/uploads/2017/09/SKOLAE-Berdin-Bidean-Creciendo-en-Iguadad_Programa.pdf
      doceń 0
  • IUSTUS
    30.10.2018 18:20
    Co tam Hiszpania ... Polski Naczelny Sąd Administracyjny właśnie wydał wyrok o treści: "Dzieci jednopłciowego małżeństwa powinny mieć potwierdzone obywatelstwo polskie", czyli wg. NSA tzw. jednopłciowe "małżeństwa" (w tym wypadku chodziło o dwóch mężczyzn) mogę mieć dzieci !
    • Dremor
      30.10.2018 20:13
      Akurat chodziło o dwie kobiety i nie chodziło o uznanie małżeństw jednopłciowych, tylko orzeczenie, że bariery administracyjne (w tym przypadku chodziło o formularz, gdzie kobieta miała zapisać się jako "ojciec") nie mogą być przeszkodą do egzekwowania praw innej osoby, w tym przypadku dziecka. Słowem, NSA orzekł, że nie można karać dziecka, za to, że ma dwie mamusie, a nie, że dwie mamusie są czymś normalnym.
      doceń 10
      • Irena
        30.10.2018 21:02
        Przecież dziecko ma ojca i matkę. Od rodziców pochodzi materiał genetyczny równo po 50% od matki i 50% od ojca.
        doceń 7
        0
      • Dremor
        31.10.2018 11:11
        Tak, tyle, że tu chodziło o niuansy prawne i kwestie administracyjne do wpisania w formularz, a nie sprawy biologiczne.
        doceń 4
        0
    • nick
      30.10.2018 21:58
      Nie mówimy o dopuszczeniu do porządku prawnego ani partnerstwa osób homoseksualnych, ani zalegalizowania ich rodzicielstwa w porządku prawnym w Polsce. Natomiast mówimy tutaj o podstawowych prawach dziecka. O prawie do obywatelstwa, o prawie do bezpłatnej edukacji w Polsce, do bezpłatnego dostępu do świadczeń opieki zdrowotnej. Dzieci, które nie mają poświadczonego obywatelstwa, dowodu osobistego i numeru PESEL nie mogą korzystać z tych podstawowych praw - Zuzanna Rudzińska-Bluszcz z biura RPO
      doceń 4
  • Pomorzanin
    31.10.2018 08:14
    Czyni to z nacjonalistycznej prespektywy...? Nie rozumiem?
    doceń 3
  • belami
    31.10.2018 16:18
    Jestem tu pierwszy raz. To taki pudelek dla katoli? Tak to wygląda. Straszenie "potworem gender" i feministkami jeszcze wam się nie znudziło? LOL
    doceń 4
  • Anonim (konto usunięte)
    02.11.2018 03:38
    @Dremor.Napisz do Gościa i zapytaj. Nie mam powodu, by nie ufać redaktorom. A co fo podstawowych kwestii, to te skrajne, coraz skraju niejsze
    doceń 2
  • Anonim (konto usunięte)
    02.11.2018 03:43
    @Dremor. Napisz najpierw do redakcji GN, a nie baw się w podwórkowego odkarżycuela. Co do zasadniczych kwestii niestety chore pomysły występują i idą coraz dajej, godząc zwłaszcza w dzieci. Jeżeli słowa naszego Pana o gorszycielach i czynieniu czegoś nawet "najmniejszym" mają dla Ciebie znaczenie, to pomyśl chwilę ibtym, co poproś i poproś Ducha Świętego o łaskę rozeznania.
    • Dremor
      02.11.2018 06:52
      Nie mam pretensji do "gościa", podejrzewam, że materiał był na religionenlibertad, tylko został zdjęty z jakiegoś powodu. Zaś sama lektura programu opisanego w artykule daje zupełnie inny obraz, niż to, co sugeruje artykuł. Zwykła edukacja równościowa, w dodatku pozbawiona zaleceń WHO, uważanych przez środowiska katolickie za kontrowersyjne. Nie jest "gorszeniem" wychowywanie dzieci w szacunku dla kobiet, walka z kultem macho, czy szkodliwymi stereotypami. Prędzej będzie nim właśnie brak szacunku, wysyłanie "baby do garów", czy przemoc.
      doceń 3
  • Anonim (konto usunięte)
    02.11.2018 16:48
    1. Czyli nie chcesz wyjaśniać. 2. Obaj wiemy, ze tzw. edukacja równościowa jest micno zorientowana ideologiczna, jeśli idzie np. o homoseksualizm. Szerzej, do wielu pozytywnych przedsięwzięć wchodzi ideologia.
    • Dremor
      02.11.2018 16:54
      Nie rozumiem, co mam wyjaśniać, skoro wyjaśniłem dokładnie kilka postów wyżej.

      Od dawna wiadomo, że Kościół i konserwatyści odpuścili zupełnie problem równości, udając, że nie istnieje, dlatego tematykę zagospodarowała lewica.
      doceń 2
  • Anonim (konto usunięte)
    02.11.2018 17:02
    Bzdura. Nie chcesz zapytać Gościa o źródło. Kościół i konserwatyści "... A to dobre. To bylo aktualne może 100 lat temu. Piza tym, jak zwykle migasz sie. Co ma Kościół w ideologizowaniu równouprawnienia?
    • Dremor
      04.11.2018 09:42
      Jeszcze raz, powoli. Źródło jest podane. To wnioski płynące z lektury źródła są błędne.
      doceń 2
Dyskusja zakończona.

Ze względów bezpieczeństwa, kiedy korzystasz z możliwości napisania komentarza lub dodania intencji, w logach systemowych zapisuje się Twoje IP. Mają do niego dostęp wyłącznie uprawnieni administratorzy systemu. Administratorem Twoich danych jest Instytut Gość Media, z siedzibą w Katowicach 40-042, ul. Wita Stwosza 11. Szanujemy Twoje dane i chronimy je. Szczegółowe informacje na ten temat oraz i prawa, jakie Ci przysługują, opisaliśmy w Polityce prywatności.

Zapisane na później

Pobieranie listy

Reklama