Nowy Numer 16/2024 Archiwum
  • gosc
    18.04.2018 15:25
    Prawda jest taka, że prawdopodobnie wszyscy europejscy producenci silników diesla oszukiwali podczas testów. A to dlatego że wymagań norm EURO nie można było spełnić w wymaganym czasie i przy zachowaniu komfortu korzystania z samochodu (adblue, koszty serwisu). Japończycy już 20 lat temu stwierdzili, że nie mają takiej technologii by sprostać wymaganiom kolejnych EURO norm i postanowili inwestować w napędy hybrydowe (Toyota), ogniwa paliwowe (Honda) czy rozwijać czystsze silniki benzynowe (Mazda). No, ale Europejskie marki stwierdziły, że dadzą radę. Po aferze z VW i Oplem już wiemy jak.
    doceń 2
Dyskusja zakończona.

Ze względów bezpieczeństwa, kiedy korzystasz z możliwości napisania komentarza lub dodania intencji, w logach systemowych zapisuje się Twoje IP. Mają do niego dostęp wyłącznie uprawnieni administratorzy systemu. Administratorem Twoich danych jest Instytut Gość Media, z siedzibą w Katowicach 40-042, ul. Wita Stwosza 11. Szanujemy Twoje dane i chronimy je. Szczegółowe informacje na ten temat oraz i prawa, jakie Ci przysługują, opisaliśmy w Polityce prywatności.

Zapisane na później

Pobieranie listy

Reklama