Nowy numer 13/2024 Archiwum
  • Gość
    20.06.2017 17:24
    Jeden z sensowniejszych ministrów tego rządu. Powinna tez objąć resort zdrowia i posprzątać po Radziwille.
    doceń 7
  • krut00
    20.06.2017 17:40
    Nie warto publikować krytyki PO, N, PSL-u z tego prostego względu że partie te są oderwane od rzeczywistości i realizują program zlecony z zewnątrz. Nie dość że nic nie wnoszą do dyskusji to jeszcze marnują czas.
    doceń 9
  • Gość
    20.06.2017 18:16
    Strasznie lubię czytać, jak to PO jest przeciwko absolutnie każdemu pomysłowi PiS-u. Zawsze szukam ze strachem, że może jednak poszli po rozum do głowy - ale chwilę później nie! jest ulga! Jednak nadal są tak samo zadufaną i zapatrzoną w siebie "opozycją totalną" (terminalną?) - i nadal nic nam z ich strony nie grozi:)
    doceń 10
    • Gość
      20.06.2017 18:37
      Nam czyli komu? wyborcom PiS-u? no ja głosowałem na PiS i już nie zamierzam mimo, że wiele rzeczy popieram ale jednak teraz wielu nie. To gdzie mnie zakwalifikujesz? A poza tym czy to jest portal przybudówka PiS czy katolickiej gazety? Bo sorry ale katolik nie równa się pisowiec.
      doceń 13
  • wues
    20.06.2017 19:54
    To może zastanówmy się dlaczego program 500+ a nie np. 1150+? Wystarczy zmiana ordynacji podatkowej, która po pierwsze zwiększy kwotę wolna od podatku a po drugie pozwoli na rozliczanie podatku dochodowego na wszystkich członków rodziny (aktualnie razem mogą się rozliczać tylko małżonkowie). Efekt? Mielibyśmy prosty mechanizm gwarantujący rodzinom większe dochody. Do rozliczenia nie potrzebowalibyśmy kilku tysięcy urzędników. Niestety jako społeczeństwo wolimy 500 zł "na rękę" niż zarabiać np. 700 czy 1150 więcej. Skwapliwie wykorzystują to politycy i łaskawie dają nam (oczywiście nasze) pieniądze. Dodam, ze całkowita ilość urzędników w Polsce to na dzisiaj Ok. 444 tysiące. Dlatego jestem absolutnym przeciwnikiem 500+ bo moim zdaniem kwota jest za mała obsługa programu za droga.
    doceń 6
  • Emilia
    20.06.2017 20:12
    500+ plus 90 tys/miesięcznie wypłaty - drogo, oj drogo nas ten rząd kosztuje, a ile kościół kradnie ?
    • Gość
      20.06.2017 22:20
      To nie jest portal dla bajkopisarzy. To że SLD, PO i jej przybudówki kradły to nie znaczy że wszyscy kradną, proszę nie wciskać kitu. Tutaj to nie przejdzie. A bajki o rzekomym złodziejstwie Kościoła to już głosił wujek Stalin i jego wyznawcy. Pewnie to Twój idol, prawda?
      • Gość
        21.06.2017 13:09
        A Twój idol to O. Rydzyk?
        doceń 4
        0
  • Gość
    20.06.2017 21:22
    Złotówka za złotówkę to dobry pomysł,mam nadzieję że to przejdzie
    doceń 1
  • Gość
    20.06.2017 21:23
    Powinni ukrucić rodzinom zastępczym te zasiłki
    doceń 0
  • Tinka
    20.06.2017 21:35
    Gdyby było np. 250 zł na każde dziecko, to rodzina z dwojgiem dzieci dostałaby tyle samo a niepotrzebne byłyby te wszystkie weryfikacje dochodów, samotne wychowywanie, dłuższe wnioski, no koszty. Poza tym ludzie mieliby poczucie sprawiedliwości. A tak, matka wychował 4 dzieci, ale 3 skończyło 18 lat. I co? I psińco.
    doceń 3
  • wues
    20.06.2017 23:37
    Do Emilia. Zgadzam się, że rząd kosztuje i każdy kolejny nawet więcej. Jednak nie do końca rozumiem pytanie o to ile kościół kradnie? Jeśli znasz takie przypadki to zgłoś to do odpowiedniej instytucji, bo kradzież jest karalna.
    doceń 4
  • Barbara
    21.06.2017 06:32
    500+ jest nie do końca przemyślane.Małżeństwo z jednym dzieckiem mające np.2500zł. nie dostanie ,bo im przekracza,z kolei ktoś kto ma 2 dzieci ,mimo ze zarabia 10 000zł. już dostaną.
    • Gość
      21.06.2017 11:13
      Basia! Toż tu nie chodzi o egalitaryzm. 500+ powstało po to żeby wygrać wybory a nie po to żeby sprawiedliwie dzielić pieniądze. Nawet niepełnosprawnemu dziecku jeśli jest jedno i nie są spełnione kryteria dochodowe. W związku z tym nie Pani minister łaskawie nie mówi o odzyskaniu godności, bo niepełnosprawni zawsze będą gorszym sortem.
      doceń 7
  • Tomasz
    21.06.2017 06:55
    Emilia rzuca tylko hasła.udowodnic już ciężko.
    doceń 2
  • Gość
    21.06.2017 08:36
    Z przykrością obserwuję, co się z nami dzieje pod wpływem pięćset plus. A to narzekanie, że dzieciorobom dają, a to wskazywanie, na co można przeznaczać to pięćset, a na co nie (na angielski można, a na zaległości w prądzie już nie, mimo że przy świeczce uczyć się raczej trudno), a to jakieś uprzejmie donoszę, wskutek którego w domu pojawia się policja, a mama musi dmuchać w alkomat. A może nic się nie podziało, może zawsze tak było. Pamiętacie brodaty kawał o facecie, który modlił się, żeby mieć tyle krów co sąsiad, a na pytanie a wysokości czy zyczy sobie o jedną krowę więcej, odparł, że chodzi o to, by sąsiadowi jedna zdechła.
    doceń 7
  • Gość
    21.06.2017 08:55
    500+ dyskryminuje rodziny mające dzieci z dużą różnicą wiekową, np jedno ma 19 i jest na studiach, a drugie 12 i uczy się w szkole i rodzina nie dostanie ani złotówki. Bo już to starsze, które kształcić się będzie jeszcze 5 lat co generuje ogromne koszty dla rodziny, nie jest uważane za pierwsze dziecko. Państwo chyba dąży do tego, by młodzież kończyła edukację na liceum i szła do roboty.
    • Gość
      21.06.2017 13:15
      19-to latek na studiach to nie małe dziecko i może dorobić. ja pracowałem dodatkowo na studiach także dlatego, że wychowywano mnie do dorosłości a nie do niemowlęctwa ... w wieku dorosłego już przecież człowieka. Ile lat mają mieć te "dzieci" żeby dalej dostawać? 35? i być wiecznym studentem zależnym od rodziców? Program ma wady ale mocno już zniwelował poziom biedy wśród dzieci wg badań a wskaźnik dzietności powoli rusza. Mam jedno dziecko i jakoś mi nie przychodzi do głowy zawodzić o 500 +. Dali ile mogli - i tak pewnie za dużo i miejmy nadzieję, że ściągalność podatków to jakoś zrównoważy. Taki program można oceniać rzeczowo po kilku latach trwania. Nie jest żaden wymysł - we Francji i innych krajach podobne programy bywały.
      • Gość
        21.06.2017 13:37
        PS. dodam do swojego postu powyżej że głosowałem na PiS ale po różnych akcjach Macierewicza i reszty odechciało mi się powoli zaś punktem, który przelał kielich goryczy są działania Radziwiłła. Wszystkie jego działania.
        doceń 3
        0
      • Gość
        21.06.2017 21:48
        Ze wspólnych podatków wolę wspomagać studiującego 19latka, niepełnosprawne dziecko czy dorosłego, ale nie np. wagarującego 12letniego analfabetę.
        doceń 1
        0
      • Gość
        21.06.2017 22:02
        500+ nie przysługuje też na 18-latka uczącego się w II klasie liceum. Też ma iść i pracować wieczorami, bo jest dorosły? Poza tym ciągle powtarzane jest KŁAMSTWO, że "500+ przysługuje na każde drugie dziecko w rodzinie do ukończenia 18 roku życia". Ale to nie odpowiada prawdzie, bo nie liczy się wiek drugiego dziecka, lecz pierwszego. Dlaczego więc rząd stale kłamie?
        doceń 2
        0
      • Gość
        22.06.2017 15:34
        Gościu - wspomagaj sobie kogo tylko chcesz. Ale jeśli chcesz "woleć wspomagać ze wspólnych podatków", to idź na politologię, zapisz się do partii politycznej, zrób karierę, zostań premierem - i wtedy możesz sobie woleć.
        doceń 0
        0
      • Gość
        22.06.2017 15:39
        Jak skończyłem studia i zabrali mi ulgowy miesięczny, to nie zacząłem demonstracji, że przecież jeszcze jestem młody i mi się należy... A wy macie za darmo i jeszcze jęczycie. Nie przypuszczałem, że mamy naród tak chciwych i pazernych na kasę pseudokatolików... Ciekawe, czy chociaż JEDNA osoba w tym kraju, kasująca 500, 1000, 1500 złotych miesięcznie ZA NIC napisała chociaż pocztówkę do pani Premier (znaczek kosztuje 2,60 - sprawdziłem).
        doceń 0
        0
    • Gość
      22.06.2017 15:33
      Co za bzdura" "Państwo chyba dąży do tego, by młodzież kończyła edukację na liceum i szła do roboty"... Przecież przez ostatnie 1000 lat istnienia Państwa Polskiego nikt nie dawał żadnych pieniędzy "za dzieci" - i co, wtedy nie dążyli do tego, żeby młodzież kończyła edukację na liceum?
      Dostają ludzie za darmo i jeszcze im źle. Problemy ma 0,5% rodzin, reszta się mieści w widełkach. Niedawno nie dostawało nic ani te 0,5%, ani cała reszta - i było wszystko dobrze. Ale teraz oczywiście Kowalscy dostali a ja się nie mieszczę w widełkach - to granda, swołocz, złodziejstwo i zlikwidować 500+.
      doceń 0
  • Gość
    21.06.2017 11:34
    Proponuję nominować min. Rafalską do Nagrody Nobla w dziedzinie filozofii. Dzięki niej dowiedzieliśmy się jaki jest pieniężny ekwiwalent godności.
    • Gość
      22.06.2017 15:36
      A od Obamy - jaka jest iracko-saudyjska definicja pokoju.
      doceń 1
Dyskusja zakończona.

Ze względów bezpieczeństwa, kiedy korzystasz z możliwości napisania komentarza lub dodania intencji, w logach systemowych zapisuje się Twoje IP. Mają do niego dostęp wyłącznie uprawnieni administratorzy systemu. Administratorem Twoich danych jest Instytut Gość Media, z siedzibą w Katowicach 40-042, ul. Wita Stwosza 11. Szanujemy Twoje dane i chronimy je. Szczegółowe informacje na ten temat oraz i prawa, jakie Ci przysługują, opisaliśmy w Polityce prywatności.

Zapisane na później

Pobieranie listy

Reklama