Nowy Numer 16/2024 Archiwum
  • Gość
    30.05.2017 10:55
    Wyniki sekcji są na zapotrzebowanie obecnego rządu bo trzeba dalej grać na trumnach
    doceń 24
    • Iustus
      30.05.2017 11:39
      Jak rozumiem dysponujesz wiarygodnymi dowodami, że biegli sądowi przeprowadzający tzw. sekcje zwłok sfałszowali protokoły z tych czynności procesowych pod dyktando np. Ministra Sprawiedliwości. Biegiem do prokuratury z zawiadomieniem o popełnieniu przestępstwa - trzeba zapobiec kolejnym przestępstwom tych fałszerzy !
      doceń 14
    • Gość
      30.05.2017 21:44
      Uderz w stół a nożyce się odezwą. Nieważne jest dojście do prawdy, ważne jest co jedynie słuszna PO powie a Gazeta Wyborcza napisze.
      doceń 4
  • Met
    30.05.2017 11:05
    Gościu, nawet jeśli masz rację, to kto sprawił, że na tych trumnach można "grać"?
    doceń 7
  • Patomorfolog
    30.05.2017 11:31
    Ekshumacje pokazują wielką skalę zaniedbań a przede wszystkim kłamstwo ówczesnych rządzących. Oczywiście, że do pomyłek mogło dojść przy takiej ilości szczątków ale dlaczego kłamano opinię publiczną zapewniając o tym, że wszystko przeprowadzono starannie?
    doceń 16
  • Sceptyk
    30.05.2017 12:28
    Uff... Nareszcie jest sensacja! Pan Kucharczyk może odetchnąć z ulgą.W końcu w któreś trumnie Rosjanie się pomylili! Włożył kawałki ludzkich szczątków nie do tej trumny co trzeba.Ja się pytam co teraz? Co stanie się z tymi szczątkami tych ośmiu osób? Prokurator wyśle te szczątki do ośmiu rodzin? Albo każe kolejny raz wyciągać trumny by dołożyć kawałek skóry do właściwego ciała? A jeśli Prezydentowi Lechowi Kaczyńskiemu brakuje kawałka palca i teraz go znaleźli ? Który raz otwierać będą kryptę? To są poważne pytania na które chciałbym usłyszeć odpowiedź.Rozumiem że dzięki tym wszystkim ekshumacjiom ból rodzin jest mniejszy.
    doceń 31
  • Leo
    30.05.2017 13:22
    Sceptyku, odwracasz kota ogonem, czyniąc odpowiedzialnymi za tę sprawę tych, co skandal ujawnili, a nie jego sprawców. Nie chodzi tu o ulżenie rodzinom ani też o utrudnianie im życia, ale o prawdę, która się należy społeczeństwu. Władza PO oddała wszystko Rosji - i są skutki. A "Kucharczyk" nazywa się Kucharczak.
    doceń 16
    • Gość
      30.05.2017 14:13
      Leo, kłamcy maja o tyle lepiej, że mogą powiedzieć wszystko i trudno z nimi wygrać na pyskówki. Trzeba udowodnić i wyrok wykonać i nie dyskutować.
      • Gość
        30.05.2017 16:47
        jaki wyrok ?
        doceń 12
        0
    • Sceptyk
      30.05.2017 19:06
      Przepraszam za przejęzyczenie w nazwisku pana Kucharczaka. Nie popieram ani PO ani PIS.Za mało zdrowego rozsądku w działaniu obu partii.Moje pytania nie są złośliwe.Tylko żal mi rodzin...
      • Gość
        02.06.2017 11:58
        Rozumiem, że jak Twoje dziecko jest chore, to nie pozwolisz robić mu zastrzyków, bo żal Ci, że go będzie boleć?
        doceń 0
        0
  • żylasty
    30.05.2017 14:27
    Prawda was wyzwoli. Cała reszta to lęk, dlatego jestem daleki od potępiania ludzi którzy sprzeciwiają się dochodzeniu prawdy. I nawet tych ludzi rozumiem, ale nie pochwalam.
    doceń 10
  • Gość
    30.05.2017 15:14
    Więcej niż po dwie dłonie w trumnie, obwiązane sznurem foliowe worki ze szczątkami - to "pomyłka", "niedopatrzenie"? O nie, tu wszystko jest "na ścieżce i na kursie"...
    doceń 9
  • Cytaty wielkich ludzi
    30.05.2017 16:23
    Człowiek uczy się całe życie. Na ten przykład wczoraj została gruntownie przebudowana moja wiedza o wypadkach i kulturze szacunku do zmarłych. Okazuje się, ze badania genetyczne robi się tylko po to, żeby potem zmieszać wszystkie ciała, po czym wysłać losowe pakunki pod dowolne adresy.

    Uszczęśliwione zaś przesyłką rodziny powinny cieszyć się, że trafiły do nich kawałki nieboszczyków z wypadku w którym brali udział ich bliscy, a nie na przykład ze zbiorowego moru świń.

    Jak mawiał klasyk, sztuka jest sztuka, a rozdzieranie szat nad tym, komu się stawia świeczkę jest niesmaczną małostkowością i cebulactwem.

    Z uśmiechem na twarzy czekam na kolejne rewelacje które ubogacą moją wiedze o świecie i uczynią mnie jeszcze bardziej światłym Europejczykiem.
    Rafał Otoka-Frąckiewicz
  • Gość
    30.05.2017 17:49
    A jaką nową prawdę poznaliśmy dzięki tym ekshumacjom? Jestem pewien, że jeśli przekopiemy wszystkie cmentarze to wyjdzie jeszcze nie jedna taka sensacja!
    doceń 14
  • gregg84
    30.05.2017 18:50
    gregg84
    No wiadomo, że pod kimś się pali. Ten "ktoś", to w pierwszej mierze partia PiS, która nie potrafi ani znaleźć ani wiarygodnie sprokurować śladów materiałów wybuchowych na ciałach ofiar katastrofy, wobec czego nachalnie próbuje przekierowywać uwagę na ten "skandal", aby ratować sytuację.
    doceń 18
    • Gość
      31.05.2017 15:56
      nachalne są twoje komentarze i głupota w nich zawarta; w/g tej logiki badanie każdego przekrętu byłej partii rządzącej jest czymś z gruntu niedobrym, chyba najlepiej by było postawić im pomniki za życia, za sam fakt zaszczycenia Polaków, że zasiedli na urzędach
      doceń 2
    • gregg84
      31.05.2017 18:17
      gregg84
      @gość
      Istotnie, kiedy za badanie jakichkolwiek potencjalnych przekrętów zabiera się obecna prawacka junta i jej akolici, to jest to czymś z gruntu niedobrym.
      doceń 11
      • Gość
        02.06.2017 12:00
        fajny jesteś, greguś. Akceptujesz przekręty, a nie akceptujesz ich ujawniania - bo Ci się nie podobają osoby ujawniające.
        Powodzenia w życiu - musisz mieć tam wesoło:D
        doceń 0
        0
  • gut
    30.05.2017 21:34
    Dobry Tytuł.
    doceń 0
  • teo
    30.05.2017 22:23
    Panie Franciszku - a co nowego w tym, że politycy mówią jak politycy. Jakby ci, czy tamci mówili inaczej. Jakby kiedyś, jacyś nie uspokajali, że wszystko jest wspaniale i pod kontrolą. Niemożliwe, że Pan nie widzi podobieństw formy w różnych treściach. Pisze Pan całkiem składnie na tematy religijne, często się z Panem zgadzam, ale to politykowanie jakoś mnie zniechęca, bo w moim odczuciu traci Pan dystans, a w odruchu bezwarunkowej niechęci do GWiPO popada Pan w przesadny zachwyt (nieco bezrefleksyjny) wobec ich przeciwników, tracąc też wiarygodność.
    doceń 17
    • Pan-Kracy
      31.05.2017 13:38
      Pana Kucharczaka zaślepia najwyraźniej jego preferencja polityczna. A to portal katolicki a nie polityczny. "Grzanie" elektoratu PiS-u na portalach religijnych trąci niestety o tandetą.
      doceń 15
    • Gość
      31.05.2017 20:42
      Bynajmniej nie traci wiarygodności ! mówi zawsze dobitnie, i PRAWDĘ, dlatego tak cenię jego artykuły.
      • JAWA25
        02.06.2017 12:44
        czy aby tego samego redaktora Kucharczaka czytamy?
        doceń 7
        0
  • Gość
    31.05.2017 07:46
    Podoba mi się komentarz
    doceń 6
  • Lazar Benedict
    31.05.2017 08:46
    Są dwie możliwości. Albo Rosjanie celowo profanowali zwłoki i robili sobie "kpiny" z ofiar i robienia sekcji, albo też było tak, że ze względu na stan ciał (brakujące fragmenty) trumny uzupełniano wg wagi. Czyli "tutaj mamy za mało ciała to dołożymy z innego", by w miarę wszystkie trumny ważyły jednakowo. Innego wytłumaczenia nie ma, a sądzę, że obie możliwości miały tutaj zastosowanie. Co do wypowiedzi Ewy Kopacz o "współpracy ramię w ramię" jako kłamliwej, to niekoniecznie tak było. Ta wypowiedź była prawdą. Prawdą jeśli była to współpraca ramię w ramię w "zamiataniu pod dywan".
    doceń 6
  • GośćByły
    31.05.2017 16:16
    Prawdą było, nie kłamstwem, publiczne oświadczenie, że " jeśli brat będzie prezydentem to ja nie będę premierem" Każdy sądzi wg siebie. Dla uczciwego każdy jest uczciwy, dla nieuczciwego każdy jest .... A mowa zdradza. :Dobry lepszy sort, ukryta opcja, zdrajcy, złodzieje - to słowa miłości czy wręcz przeciwnie. Znaj proporcium mocium Panie !
    doceń 11
  • Gość
    01.06.2017 22:21
    "Z prochu powstales i w proch sie obocisz" , a tu wieczne spory i dociekania o ten proch , bo komus inny palec wsadzili do trumny . Przeciez to tylko proch , ich dusze sa zupelnie gdzie indziej . To bardzo zalosne robic polityke na szczatkach ludzkich , proch wazniejszy od duszy...
    doceń 12
    • Gość
      02.06.2017 12:03
      ...ale jak Ci ktoś umrze, to pogrzeb zorganizujesz? Czy tylko wpakujesz do wora i sru do rzeki?
      • JAWA25
        11.06.2017 19:36
        s...u do rzeki, jak ładnie
        doceń 4
        0
  • Gość
    05.06.2017 09:41
    To jest właśnie polityka. Myślę że w głębi tej całej afery nie chodzi o prawdę. Nie chodzi o tych ludzi lub kogokolwiek innego. Chodzi przede wszystkim o to by rozjechac politycznego wroga. A że w końcu znalazło się dobre oręże to grzech jest nie wykorzystać. Owszem PO jest jakie jest, ale spójrzmy co teraz się będzie działo. Czy ktoś wierzy w to, że zamiast ciągać się po sądach i trybunalach, PiS stwierdzi, że co prawda zrypali sprawę ale ważniejsze jest dla nas to żeby jakoś to naprawić?
    doceń 1
Dyskusja zakończona.

Ze względów bezpieczeństwa, kiedy korzystasz z możliwości napisania komentarza lub dodania intencji, w logach systemowych zapisuje się Twoje IP. Mają do niego dostęp wyłącznie uprawnieni administratorzy systemu. Administratorem Twoich danych jest Instytut Gość Media, z siedzibą w Katowicach 40-042, ul. Wita Stwosza 11. Szanujemy Twoje dane i chronimy je. Szczegółowe informacje na ten temat oraz i prawa, jakie Ci przysługują, opisaliśmy w Polityce prywatności.

Franciszek Kucharczak

Dziennikarz działu „Kościół”

Teolog i historyk Kościoła, absolwent Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, wieloletni redaktor i grafik „Małego Gościa Niedzielnego” (autor m.in. rubryki „Franek fałszerz” i „Mędrzec dyżurny”), obecnie współpracownik tego miesięcznika. Autor „Tabliczki sumienia” – cotygodniowego felietonu publikowanego w „Gościu Niedzielnym”. Autor książki „Tabliczka sumienia”, współautor książki „Bóg lubi tych, którzy walczą ” i książki-wywiadu z Markiem Jurkiem „Dysydent w państwie POPiS”. Zainteresowania: sztuki plastyczne, turystyka (zwłaszcza rowerowa). Motto: „Jestem tendencyjny – popieram Jezusa”.
Jego obszar specjalizacji to kwestie moralne i teologiczne, komentowanie w optyce chrześcijańskiej spraw wzbudzających kontrowersje, zwłaszcza na obszarze państwo-Kościół, wychowanie dzieci i młodzieży, etyka seksualna. Autor nazywa to teologią stosowaną.

Kontakt:
franciszek.kucharczak@gosc.pl
Więcej artykułów Franciszka Kucharczaka

Zobacz także