Nowy numer 15/2024 Archiwum
  • jurek
    23.03.2017 09:21
    A co robili nasi posłowie z PIS? Bielan twierdzi, że razem z prezesem byli w pobliżu Parlamentu (tj. tez kilkaset metrów od miejsca zdarzenia)??
    doceń 15
    • m
      23.03.2017 09:41
      w każdym razie nie robili relacji na żadnym portalu społecznościowym ...
      • Gościówa
        23.03.2017 22:57
        A może pan Sikorski obawiał się że Kaczyński jest między rannymi? Mógłby być oskarżony przez - wiadomo jakiego świra - o zamach Londyński?
        doceń 9
        0
  • Gość
    23.03.2017 09:34
    artykuł dobry tylko dlaczego tylko politycy ? nasze społeczenstwo polskie różni sie bardzo i to bardzo od społeczenstw zachodnich i nie chodzi o to zeby ktos teraz dostał ślinotoku i zaczał porównywac. Po prostu byc człowiekiem na miare swego człowieczenstwa jest na zachodzie inaczej rozumiane niz u nas.
    • Gość
      24.03.2017 10:55
      Ale tam jest zgniły zachód! Nawet ostatnio był w GN felieton o totalnej zgniliźnie w Holandii
      doceń 1
  • elcapitan
    23.03.2017 09:58
    a co zrobił Macierewicz po wypadku pod Toruniem - PRZESIADŁ SIĘ DO INNEJ LIMUZYNY I SZYBKO UCIEKŁ. tacy to politycy WASZEGO rządu.debilny artykuł.
    doceń 23
  • Gość
    23.03.2017 10:03
    Ale nie o to chodzi czy Sikorski rzucił się z pierwszą pomocą, on zatrzymał się by nakręcić unierajacych ludzi po to żeby to wrzucić potem na Twitter. Naprawdę nie widzicie różnicy?
    doceń 15
  • wt
    23.03.2017 10:14
    @elcapitan - w Pan gdzie wyczytał w tym tekście coś o "naszym rządzie" czy gradacji na lepsze PiS, gorsze PO? Sugerowałbym jednak przeczytać tekst jeszcze raz i odnieść się do tekstu, a nie swoich uprzedzeń, bo w tekście jest linia podziały brytyjska klasa polityczna-polska klasa polityczna, a nie - jak Pan sugeruje - PiS-PO. Dobrego dnia!
    doceń 10
    • elcapitan
      23.03.2017 17:41
      gdyby zdjęcia robił pisowki minister, na pewno w GN napisaliby krytyczny artykuł.daj pan spokój.
      doceń 9
  • komparatystyk
    23.03.2017 11:29
    Panie Wojtku! Zgadzam się, że różnica w sprawowaniu władzy nad Wisłą i nad Tamizą jest zasadnicza - tak po prawdzie to lepiej nie porównywać, bo człowieka ogarnia irytacja. Natomiast zwrócić wypada uwagę na fakt, że porównał Pan obecnego ministra Zjednoczonego Królestwa z byłym ministrem RP, jest to mówiąc delikatnie, niezbyt obiektywne. Tym bardziej, że przecież w Londynie i to jak mówił wczoraj wicemarszałek Senatu Adam Bielan całkiem blisko zdarzenia, byli przedstawiciele obecnej władzy na czele z prezesem Kaczyńskim a o ich być może heroicznych zachowaniach, nic Pan nie wspomina. Wydaje się, że porównywanie obecnych z obecnymi byłoby bardziej miarodajne a linia podziału pomiędzy brytyjską a polską klasą polityczną bardziej adekwatna. Pozdrawiam :)
    doceń 27
  • Gość
    23.03.2017 16:46
    To jest bardzo proste Szanowny Pan Redaktor jest częścią tej grupy, która na siłę szuka argumenty, by dać do zrozumienia jaki "dobry" jest obecny rząd, albo negatywnie jacy nieludzcy byli ministrowie PO. No cóż mnie się zawsze wydawało, że chrześcijanin to ten który buduje mosty, ale widzę że jesteśmy animowani do budowania murów i to przez katolicką prasę... Ciekawe, na pewno warte przemyślenia.
    doceń 19
  • Gość
    23.03.2017 18:18
    I pan Wojciech Teister ma czelność twierdzić, że jako mediaworker "tłumaczy świat" na potrzeby odbiorców produkowanych przez siebie treści? Żeby to robić trzeba:
    - rozumieć świat i jego mechanizmy (pan Teister nie rozumie)
    - dostrzegać i opisywać to, co jest (a nie zniekształcać, lub patrzeć z klapkami na oczach)
    - dochować rzetelności i pisać prawdę (a to na tych łamach wielka rzadkość ostatnio).

    "Gość Niedzielny" wyspecjalizował się w jątrzeniu, przekręcaniu i obrażaniu. Tygodnik katolicki???
    doceń 14
  • Gostka
    23.03.2017 22:59
    A może pan Sikorski obawiał się że Kaczyński jest między rannymi? Mógłby być oskarżony przez wiadomo jakiego świra - o zamach Londyński?
    doceń 7
  • Dark
    24.03.2017 03:51
    Nasz POwiec jest niezastapiony
    doceń 0
  • Gość
    24.03.2017 11:40
    Ten artykuł brzmi jak kompletne nieporozumienie.http://ocenagospodarki.blogspot.com/
    doceń 1
  • Gość
    24.03.2017 13:05
    No to w sumie Gość popiera aktywną pomoc dla pokrzywdzonych, czy nie? W sprawie rannego "tak", w sprawie uciekających przed przemocą "nie". Pogubiłem się kompletnie. Już pomijam, że czym innym jest siedzieć w samochodzie w trakcie jazdy, a czym innym reagować jako przechodzień, czy osoba stojąca blisko obok - ale ta śmieszna mania dowalania zawsze i przy byle okazji politykom PO już przestała w Gościu dziwić. Wami ktoś steruje, czy Wy tak sami z siebie?
    doceń 4
  • Gość
    24.03.2017 17:40
    Kaczyński też tam był wraz ze swoją delegacja. Oni chyba uciekli?
    • Gościówa
      25.03.2017 20:04
      Nieeee, Kaczyński w pory narobił i do ambasady Helmuta chciał uciekać.
      doceń 0
  • Wojtek
    27.03.2017 07:48
    Tak czy owak jako chrześcijanin nie popieram PO, bowiem PO nie popiera chrześcijaństwa ani w kwestii antropologii ani etyki... Skoro mają światopogląd materialistyczny to wyprowadzili się ze świata chrześcijańskiego. Mojego też! To w odpowiedzi tym ktorzy sie dziwia ze GN jest krytyczny wobec niektorych postaw politykow z PO.
    doceń 2
Dyskusja zakończona.

Ze względów bezpieczeństwa, kiedy korzystasz z możliwości napisania komentarza lub dodania intencji, w logach systemowych zapisuje się Twoje IP. Mają do niego dostęp wyłącznie uprawnieni administratorzy systemu. Administratorem Twoich danych jest Instytut Gość Media, z siedzibą w Katowicach 40-042, ul. Wita Stwosza 11. Szanujemy Twoje dane i chronimy je. Szczegółowe informacje na ten temat oraz i prawa, jakie Ci przysługują, opisaliśmy w Polityce prywatności.

Wojciech Teister

Redaktor serwisu internetowego gosc.pl

Dziennikarz, teolog. Uwielbia góry w każdej postaci, szczególnie zaś Tatry w zimowej szacie. Interesuje się historią, teologią, literaturą fantastyczną i średniowieczną oraz muzyką filmową. W wolnych chwilach tropi ślady Bilba Bagginsa w Beskidach i Tatrach. Jego obszar specjalizacji to teologia, historia, tematyka górska.

Kontakt:
wojciech.teister@gosc.pl
Więcej artykułów Wojciecha Teistera

Zobacz także