Nowy Numer 16/2024 Archiwum
  • Buryyyy
    10.07.2015 15:37
    Tchórze. Śmierdzące strachem padalce. Nie mieli odwagi się przyznać do swoich poglądów.
    Dalej głosujmy na tych samych ludzi, którzy nas zdradzają.
    doceń 11
    • Magda
      10.07.2015 22:11
      Którzy to zdrajcy i tchórze? Być może mylimy bohaterów głosowania.
      Myślę - moje zdanie - że ci głosujący przeciw nie są godni nazywać się człowiekiem.
      • asd
        11.07.2015 13:05
        Ci którzy wstrzymali się od głosu
        doceń 1
        0
    • E.
      10.07.2015 23:57
      A może to właśnie są ich poglądy?
      doceń 2
  • k
    10.07.2015 15:42
    mam nadzieję, że wyborcy już niedługo rozliczą polityków, którzy nie szanują ludzkiego życia.

    smutne jest, że w czasach, w których przywracana jest pamięć żołnierzy wyklętych, ludzi którzy poświęcili życie dla przyszłych pokoleń, jednocześnie nie szanuje się życia poczętego. robią to politycy ustanawiając barbarzyńskie prawo, i robi to duża część społeczeństwa przechodząc obojetnie obok tej kwestii.

    to bardzo smutny dzień dla Polski.
    doceń 14
    • ewunia
      10.07.2015 20:35
      Po niektorych wypowiedziach politykow, kompromitujacych zwykly rozum, a takze Kosciol Katolicki, myslalam ze ustawa nie przejdzie, ale na szczescie przeszla!!Przypominam, ze Polska to nie Kosciol i wielu obywateli nie zgadza sie ze wszystkimi naukami kosciola.







      • k
        11.07.2015 00:37
        życie ludzkie powinno być chronione niezależnie od poglądów, czy wiary
        doceń 11
        0
  • Anonim (konto usunięte)
    10.07.2015 15:52
    Warto zauważyć, że wniosek o przyjęcie bez poprawek ustawy o leczeniu niepłodności zgłosiła senator Alicja Chybicka, która często przychodzi na spotkania z metropolitą wrocławskim i udaje jaka z niej katoliczka. Ta senator powinna wstydzić się szczególnie za swoje zachowanie w tym głosowaniu.

    doceń 16
  • Anonim (konto usunięte)
    10.07.2015 15:59

    Polski parlament w zdecydowanej większości dokonał aktu  apostazji. "Jeśli sól utraci swój smak czymże ją posolić"

    doceń 14
    • eszet33
      11.07.2015 00:02
      Chciales powiedziec: PO-lski parlament?
      Cale to PO-lskie towarzystwo nalezaloby rozgonic na cztery wiatry! Zreszta... czy to faktycznie polski parlament? Jakos sie z nim nie utozsamiam... Gdyby naprawde byl polski, to by musial glosu polskiego narodu sluchac przeciez! Jak dlugo jeszcze mozna tolerowac sytuacje, kiedy takie ostatnie scierwa rzadza 38-milionowym narodem?
      doceń 0
  • ble
    10.07.2015 16:07
    Mnie ciekawi czy ci "katolicy" nie poniosą żadnych konsekwencji? Czy, to że teraz jest taki, a nie inny papież pozwoli na bycie nijakim katolikiem? Katolikiem pod dyktando rozpustnego świata, zamiast Boga? To ciągłe dążenie z duchem nowoczesnego rozpasania. Pod ludzkie słabości, zamiast pod boską siłę. Jest wiara w ludzkie możliwości, a gdzie wiara w potęgę Boga? Co to za kościół, co to za pasterze, pozwalający wilkom mieszkać w stadzie. Wstyd, wielki wstyd dla "dostojników" - tylko czy jeszcze Jezusowego Kościoła?
    • jur
      10.07.2015 20:45
      Rozumiem , że "ci katolicy" to ludzie korzystający z in vitro. Należy im wytłumaczyć , że ich wina wyklucza ze wspólnoty. Łatwiej atakować przeciwników politycznych , niż swoich współbraci.
      • Anonim (konto usunięte)
        10.07.2015 22:17
        Para, która decyduje się na in-vitro, popełnia grzech ciężki i należy im o tym mówić otwarcie. Jeżeli nie podejmą pokuty i nie wyraża żalu pójdą do piekła na wieczne potępienie. In-vitro to jeden z najcięższych grzechów ponieważ człowiek stawia się na równi z Bogiem.
        doceń 6
        0
  • Mirrro
    10.07.2015 16:13
    Oczywiście w razie czego mogą liczyć na jak najbardziej katolickie pogrzeby. Niektórzy może z udziałem biskupa. Żadnego zgorszenia oczywiście nie będzie.
    doceń 6
  • Zygmunt
    10.07.2015 16:22
    A ja mam wrażenie, że prezydent swoim obecnym stanowiskiem daje sygnał PO, że czeka na odpowiednie propozycje... Obym się mylił.
    doceń 4
  • Stanisław_Miłosz
    10.07.2015 17:09
    Platforma Obywatelska wymuszając ustawę o stosowaniu technologii invitro w produkcji człowieka ustanowiła nową zasadę konstytucyjną:

    Przed życiem i zdrowiem pierwszeństwo ma popęd posiadania - kasy i dzieci.

    doceń 9
  • trup
    10.07.2015 17:12
    życie nie powstaje dlatego że my tego chcemy - dawcą życia jest tylko i wyłącznie Bóg .Dlaczego powołuje życie w wyniku gwałtu , in vitro czy w inny sposób - tego nie wiem , ale wiem że zamierzenia Boga i Jego miłość do człowieka są niezgłębioną tajemnicą .pozdrawiam .
    • Anna
      10.07.2015 19:16
      Mylisz się w jednym, Bóg nie powołuje życia "na szkle" w in vitro, tylko człowiek (!), którym jest zazwyczaj jakiś technik lub weterynarz pracujący w laboratorium kliniki in vitro (a nie jest to choćby lekarz ginekolog)! Pozdrawiam.
      • trup
        10.07.2015 21:06
        wybacz , jednak uważam że tylko Bóg stwarza nowe życie - tak jak pisałem czy to na szkle ( jak ujęłaś )czy w inny sposób .Posługuje się przy tym człowiekiem .Dlaczego czyni to w taki sposób tego nie wiem - również pisałem niezgłębione są zamierzenia Boga .pozdrawiam .
        doceń 2
        0
      • E.
        11.07.2015 00:00
        To nie jest dobra argumentacja. Pod tym względem, o którym piszesz, niewiele się różni dawanie życia za pomocą narządów płciowych i sprzętu medycznego. Problem z in vitro tkwi gdzieś indziej.
        doceń 0
        0
    • trup
      11.07.2015 16:26
      ja nic nie argumentuje tylko stwierdzam fakt - Bóg i tylko Bóg jest dawcą życia .Oczywiście diabeł wznieci w człowieku przeświadczenie że oto człowiek dokonał rzeczy właściwej tylko Bogu .( pycha jeden z grzechów szatana decydujący o jego upadku )Wieża babel w nowym wydaniu - konsekwencje takiego działania i myślenia człowiek odczuje gdyż Bóg stwarza z miłości do każdego człowieka ( a człowiek z miłości tylko do siebie samego bez rotrząsania jakie mogą być skutki uboczne jego działania).Człowiek nie dostrzega końcowych skutków podejmowanych działań - gdyż jest ograniczony swoim ludzkim postrzeganiem rzeczywistości w przeciwieństwie do Boga Najwyższego który dokładnie wie in zna przyszłość .
      Każdy wierzący w Boga nie ma problemu z in vitro wystarczy tylko zrozumieć że Bóg daje życie .pozdrawiam .
      doceń 1
  • strozan
    10.07.2015 17:14
    Hańba
    doceń 7
  • Grzegorz
    10.07.2015 17:15
    Wydaje mi się, że już przyszedł najwyższy czas, żeby posłowie i senatorowie głosujący niezgodnie z nauczaniem Kościoła zostali publicznie napiętnowani. Imiennie w swoich diecezjach i parafiach przez biskupów i proboszczów. Niektórzy z posłów i senatorów publicznie paradują z księżmi,brylują na parafialnych festynach, udając porządnych katolików. Chowanie przysłowiowej głowy w piasek przez księży jest nie na miejscu i przynosi odwrotny skutek. Nie bójmy się prawdy. "Poznajcie Prawdę, a Prawda was wyzwoli". Odnosi się ten cytat nie tylko do Bożej Prawdy, ale także do zwykłej naszej codzienności. Szczęść Boże!
    • Anna
      10.07.2015 23:37
      Nadszedł już najwyższy czas aby posłowie i senatorowie głosujący niezgodnie z nauczaniem Kościoła znaleźli się za burtą. Do tego celu nie jest potrzebne żadne nadzwyczajne działanie - wystarczy karta wyborcza.

      I do widzenia!
      doceń 7
    • E.
      11.07.2015 00:04
      "Wydaje mi się, że już przyszedł najwyższy czas, żeby posłowie i senatorowie głosujący niezgodnie z nauczaniem Kościoła zostali publicznie napiętnowani" - tu bym się nie zgodził. Zawsze podczas kazań słyszę: wskazywać grzech, nie wskazywać człowieka.
      doceń 1
  • Karol
    10.07.2015 18:22
    Grzegorz. To nie senatorowie publicznie paradują ze swoimi biskupami, to biskupi są wszędzie tam, gdzie nie musieliby być. I to nie Chybicka powinna się wstydzić, tylko metropolita. A publiczne piętnowanie nie jest zgodne ani z prawem państwowym ani kanonicznym. Trudno wprost sobie wyobrazić, jak idiotyczne argumenty, pomiędzy tymi sensownymi, padały ze strony niektórych przeciwników w Senacie. Ustawa jest co najmniej kontrowersyjna, ale takie bzdury, jakie dzisiaj słyszałem nie mieszczą się w żadnym kanonie zdrowego rozsądku...i w dodatku stosujecie eugenikę a rebous, a to nie też nie zgodne z Prawem Bożym..
    • Davit
      10.07.2015 20:29
      Kontrowersyjna to mało powiedziane. Teraz lekarz będzie miał pełne prawo pobrać plemniki od takiego np. Karola tylko na tej podstawie że jest ów Karol nieprzytomny! Bo można pobierać bez zgody od tych którzy tej zgody nie są w stanie wyrazić. Później już tylko udane in vitro (np. kilkaset razy bo Karol ma super zdrowe nasienie) no i komornik puka do Karola bo alimenty trza płacić. O mordowaniu nienarodzonych nie będę przypominał bo jak rozumiem ten argument do Karola nie trafi bo on już się urodził a senatorowie byli na tyle łaskawi, że aborcji postnatalnej jeszcze nie uchwalili. No ale to jeszcze przed nami, najpierw noworodki a później podwyższanie wieku aborcji postnatalnej aż w końcu wszyscy będziemy musieli spać z giwerą pod poduchą w razie jakby pogotowie nas w nocy chciało odwiedzić, do lekarza będziemy chodzić wyłącznie w towarzystwie adwokata, kostucha zamiast z kosy będzie nosić stetoskop i może dopiero wtedy coś dotrze do Karola. Ale czy to nie będzie za późno? Dlatego alarmuję już teraz - Karolu ta ustawa jest głupia jak but i szkodzi także tobie.
      doceń 4
    • Anonim (konto usunięte)
      10.07.2015 21:38
      Przesadzasz z krytyką naszych biskupów. Czego ma się wstydzić metropolita ? Może tego, że jest otwarty na rozmowy z różnymi politykami z różnych partii? To nie metropolita jest obłudnikiem tylko pani senator. Alicja Chybicka deklaruje się jako katoliczka a nie idą za tym czyny co potwierdziło dzisiejsze głosowanie ws. in-vitro.
      doceń 6
  • Karol
    10.07.2015 18:28
    Grzegorz. To nie senatorowie publicznie paradują ze swoimi biskupami, to biskupi są wszędzie tam, gdzie nie musieliby być. I to nie Chybicka powinna się wstydzić, tylko metropolita. A publiczne piętnowanie nie jest zgodne ani z prawem państwowym ani kanonicznym. Trudno wprost sobie wyobrazić, jak idiotyczne argumenty, pomiędzy tymi sensownymi, padały ze strony niektórych przeciwników w Senacie. Ustawa jest co najmniej kontrowersyjna, ale takie bzdury, jakie dzisiaj słyszałem nie mieszczą się w żadnym kanonie zdrowego rozsądku...i w dodatku stosujecie eugenikę a rebous, a to nie też nie zgodne z Prawem Bożym..
    doceń 0
  • agnostos
    10.07.2015 19:44
    agnostos
    A ja się cieszę, że zostajemy w Europie! Hurra! Ideologie narzucane społeczeństwom znowu poniosły porażkę.
    • Anonim (konto usunięte)
      10.07.2015 20:37
      Chyba pomyliłeś portale
      doceń 12
      • agnostos
        10.07.2015 20:52
        agnostos
        Nie, jestem tu od dawna i mam prawo prezentować moje racje, tak jak ty.
        doceń 7
        0
    • Anonim (konto usunięte)
      10.07.2015 21:44
      Wiara katolicka to nie ideologia a żywe spotkanie z osobą Jezusa. Niestety Ty jako osoba niewierząca tego nie jesteś w stanie zrozumieć ani pojąć. Senatorowie, którzy dziś zagłosowali za przyjęciem bez poprawek ustawy o leczeniu niepłodności pewnie nigdy w życiu nie spotkali żywego Boga gdyby go spotkali zagłosowaliby inaczej.
      doceń 10
    • Anonim (konto usunięte)
      10.07.2015 22:20
      Jak masz pisać takie bzdury to lepiej będzie jak tu nie będziesz już więcej zaglądał.
      • E.
        11.07.2015 00:01
        Panie Damianie93, proszę nie wystawiać nam, katolikom, złego świadectwa! Do kościoła każdy ma prawo przyjść, na katolicki portal także!
        doceń 8
        0
    • RaBi
      10.07.2015 22:30
      RaBi
      Witaj @agnostos

      Już tyle razy ja i wielu innych współforumowiczów podawało Ci "światło wiedzy" a Ty wciążtkwisz w tym "ciemnogrodzie".

      "Rzeczą ludzką jest błądzić, rzeczą głupców jest trwać w błędzie"

      Pozdrawiam
      RaBi
      doceń 2
    • Biedronka
      11.07.2015 11:43
      Agnostosie,więc wyrażasz hasło"cel uświęca środki"bo co Cię obchodzą te dzieci zabite.
      doceń 4
  • Nick
    10.07.2015 19:49
    Wy tu sobie o in vitro dywagujecie, a do Polski islamiści właśnie jadą. To jasne ,że ta ustawa jest zła i na pewno jak tylko PiS wygra w październiku to zrobi z tym porządek. Pyrrusowe zwycięstwo odniosła dziś Platforma. Jak na razie bardziej martwi mnie, że tylnymi drzwiami ktoś chce zmienić strukturę społeczną w Polsce i zwielokrotnić zagrożenie terrorystyczne.
    doceń 4
  • abwin
    10.07.2015 20:35
    Uważam, że posłowie i senatorowie, którzy głosowali za ustawami sprzecznymi z nauką Kościoła katolickiego, promującymi homoseksualizm i ideologię gender, czyli in vitro i tzw. ustawę antyprzemocową, NIE POWINNI PONOWNIE BYĆ WYBIERANI PRZEZ KATOLIKÓW.
    Niezależnie od spraw moralnych, obie te ustawy zwiększają biurokrację i mają być finansowane przez podatników, w zdecydowanej większości katolików.
    Uchwalenie tych ustaw jest dla mnie kolejnym przykładem arogancji ekipy rządzącej.
    doceń 10
    • agnostos
      10.07.2015 20:53
      agnostos
      Przecież tych też w większości wybrali katolicy. Oni reprezentuja głos ludu, a ty masz tylko pojedynczy głosik...
      • k
        11.07.2015 00:40
        głos ludu, czy wytyczne ue ?
        doceń 5
        0
      • Eugeniusz_Pomorze_
        11.07.2015 08:32
        Abwin ma tylko pojedyńczy głosik, to prawda. Ty jednak Agnostosie, również masz tylko jeden pojedyńczy głosik...

        Ciekaw jestem, co byś powiedział, gdyby ten sam głos ludu, który teraz tak Ci się podoba, zażądał np. zwolnienia z pracy wszystkich zarośniętych nauczycieli...? To jest przecież ta sama logika. Wg tej logiki nie liczy się prawda, dobro i piękno, lecz bezmyślna siła.

        W tej logice - jak to ktoś kiedyś słusznie zauważył - bardziej liczy się głos dwóch podpitych typków, aniżeli jednego profesora...!

        - To właśnie stało się wczoraj w Senacie, że kilkudziesięciu senatorów, rozmaitych zawodów, na żądanie jednej niemądrej kobiety wybrało pieniądze w miejsce zasad...

        doceń 6
        0
      • agnostos
        11.07.2015 10:30
        agnostos
        Czasem mam wrażenie, że spieramy się o różne sprawy. Przypomnę, że in vitro to metoda pozwalająca tworzyc nowe życie w przypadkach, kiedy było to nie możliwe.
        doceń 4
        0
      • Eugeniusz_Pomorze_
        11.07.2015 13:12
        Człowieka można począć na różne sposoby. Wiele różnych rzeczy i spraw tego świata można przeprowadzić na różne sposoby, np. można zjeść spokojnie, bez pośpiechu niedzielne śniadanie, nawet gdy się jest strasznie głodnym, a możne je po prostu pożreć, mimo, że mamy czas i nikt nas nie goni...

        Czy chodzi o to, żebyśmy głosili pochwałę bylejakości, braku empatii i kultury, głupoty i egoizmu? Czy mamy pozwolić, żeby zło było uznawane za równe dobru, że nie ma znaczenia, czy kierujemy się dobrem, czy złem?

        Czy naprawdę uczciwie można stwierdzić, że dziecka, gdy dorośnie nie będzie miało żadnego znaczenia, czy poczęło się w wyniku zastosowania metody in vitro, gwałtu, czy może dlatego, że kochający się rodzice poczęli je świadomie, bez bezpośredniej ingerencji jakichś techników?

        Czy Człowiek, Agnostosie nie powinien Twoim zdaniem mieć inną wartość, niż zwierzęta i przedmioty....???
        doceń 3
        0
      • Eugeniusz_Pomorze_
        11.07.2015 13:39
        Druga kwestia:

        Czy Człowiek, jako podmiot o zupełnie innej wartości, niż jakikolwiek inny byt widzialny nie zasługuje na to, by nie być niczyim... produktem...?

        Czy Człowiek, mając do spożywania tyle owoców w ogrodzie świata, tak jak biblijny Adam, musi jeszcze i zjeść z drzewa, z którego owoców jeść mu nie wolno? - Czy Człowiek koniecznie musi po swojemu stworzyć innego Człowieka... ????

        Czy wiesz Agnostosie, że metodą in vitro, tak w ogóle jest skuteczną w 7,5%? I czy wiesz, że na dodatek co drugie dzieciątkiem poczęte tą metodą będzie miało wady fizyczne?

        Czy wiesz Agnostosie, że wyniki prawdziwych badań dotyczących skutków stosowania tej metody są utajnione???

        No i na koniec wreszcie, czy wiesz, że najlepsi nawet naukowcy, zajmujący się poczynaniem ludzi techniką in vitro nie są w stanie ogarnąć swym umysłem wszystkich konsekwencji swego procederu dla np. genetycznej przyszłości zdrowia dzieci, które tak poczęli, jak i zwłaszcza dla kolejnych pokoleń ludzi - dzieci tychże "szczęśliwie" pociętych metodą in vitro, bo nie patrząc na nic ich "rodzice", "CHCIELI MIEĆ SWOJE DZIECKO" ...
        doceń 3
        0
      • agnostos
        11.07.2015 20:48
        agnostos
        Czy wiesz Eugeniuszu, że pierwsza kobieta poczęta metoda in vitro skończyła studia i ma dwoje zdrowych dzieci.
        I ma pytanie: skąd masz te statystyki? Kto cię okłamał?
        doceń 3
        0
      • Eugeniusz_Pomorze_
        12.07.2015 11:50
        Agnostosie, pokaż mi to miejsce, w którym kościoły chrześcijańskie twierdzą, albo ja twierdzę, że WSZYSTKIE dzieci poczęte metodą in vitro, są niepełnosprawne? - Jesteś Agnostosie nauczycielem, a nie zrozumiałeś tych kilku słów, które wczoraj napisałem...?

        Co do zdrowej kobiety o której piszesz, nie rozumiesz, że spośród poczętego jej rodzeństwa, żyje tylko ona sama...?! - Wydaje Ci się, że ta kobieta nie zastanawia się nad tym, jak wyglądałoby jej rodzeństwo, gdyby żyło? Wydaje Ci się, że ma to wszystko zupełnie w nosie...???

        A tak w ogóle, to skąd masz pewność, że kobieta o której piszesz jest tą pierwszą poczętą metodą in vitro??? Dlaczego pytam? - Bo z tego co wiem, to nawet zwyczajny młotek raczej od razu nie wyszedł swemu wynalazcy dobrze...

        - To ja mam do Ciebie pytanie: Kto Ciebie okłamuje Agnostosie...?.?.?


        doceń 0
        0
      • Eugeniusz_Pomorze_
        12.07.2015 11:54
        Agnostosie, pokaż mi to miejsce, w którym kościoły chrześcijańskie twierdzą, albo ja twierdzę, że WSZYSTKIE dzieci poczęte metodą in vitro, są niepełnosprawne? - Jesteś Agnostosie nauczycielem, a nie zrozumiałeś tych kilku słów, które wczoraj napisałem...?

        Co do zdrowej kobiety o której piszesz, nie rozumiesz, że spośród poczętego jej rodzeństwa, żyje tylko ona sama...?! - Wydaje Ci się, że ta kobieta nie zastanawia się nad tym, jak wyglądałoby jej rodzeństwo, gdyby żyło? Wydaje Ci się, że ma to wszystko zupełnie w nosie...???

        A tak w ogóle, to skąd masz pewność, że kobieta o której piszesz jest tą pierwszą poczętą metodą in vitro??? Dlaczego pytam? - Bo z tego co wiem, to nawet zwyczajny młotek raczej od razu nie wyszedł swemu wynalazcy dobrze...

        - To ja mam do Ciebie pytanie: Kto Ciebie okłamuje Agnostosie...?.?.?


        doceń 2
        0
      • agnostos
        12.07.2015 18:18
        agnostos
        Drogi Eugeniuszu za daleko idziesz w swoich logicznych wywodach. Pytanie: co by było, gdyby cośtam, jest nieistotne z praktycznego punktu widzenia. U kobiet znikomy procent jaj dostąpi możliwości rozwoju, a o szansach plemników nie warto wspominać. Po prostu możliwości rozrodcze ludzi są takie jakie są: od zera do kilkunastu dzieci na kobietę. In vitro tylko te zdolności nieco podnosi i tyle. Mówienie o jakichś zabitych braciach i siostrach to jakaś paranoja. Gdyby nie in vitro to byłoby zero poczętych u ludzi z określonymi barierami płodności. Czy to tak trudno zrozumieć? Wiem, że nie pojmuja tego biskupi, ale inni?
        doceń 3
        0
      • Eugeniusz_Pomorze_
        13.07.2015 13:36
        Za daleko idę w swoich logicznych wywodach? - A ja uważam, że Ty Agnostosie idziesz za blisko. Nie chcesz widzieć faktów, bo one nie pasują do Twojej teorii, że każdy, kto tylko zechce powinien móc mieć dziecko, a jeżeli nie może, to niech mu państwo je da.

        Nieistotne dla Ciebie jest to, że dziecko może cierpieć, bo to nie Ty cierpisz, nie jest ważne, czy dzieci z domów dziecka ktokolwiek jeszcze może zechcieć, skoro jest in vitro itd., itp. Liczy się tylko, by jakaś część społeczeństwa mogła dostać to, czego chce.

        Pytanie: dlaczego, akurat o tę technikę zabiegasz? - Skoro np., taka naprotechnologia jest o wiele skuteczniejsza, a przy tym nie zabija zarodków, bo ich sobie nie tworzy...

        doceń 1
        0
  • pielegniarka
    10.07.2015 21:03
    Caly czas trwala modlitwa za senatorow,
    by odrzucili ten straszna ustawe.
    Pan Bog potrafi z najgorszej sytuacji
    wyprowdzic dobro.
    Ufajmy, ze zostali
    zdemaskowani
    zakladnicy homolobby
    i nie zostana wybrani w wyborach.
    doceń 10
  • Rafał
    10.07.2015 21:03
    Tak niewiele zabrakło... Tak niewiele! Jezu, ufam Tobie!
    doceń 11
  • Eugeniusz_Pomorze_
    10.07.2015 22:11
    Platformici są doktorem Jekylem, i jeżeli się nie odmienią, to z tej całej ich chorej pracy nie wyjdzie im nic innego, jak tylko Mr. Hyde...
    doceń 6
  • mataleo
    10.07.2015 22:19
    Agnostos Ty poważnie o tej Europie? Mnie tam europejska zagłada ludzi nie cieszy. A jeśli ideologią nazywa się nazywanie po imieniu zachodzących w in vitro procesów, to jest to tragedia agnostyckiego umysłu i zupełny brak logiki!
    • agnostos
      11.07.2015 20:53
      agnostos
      In vitro to sposób tworzenia życia! Czy to do was nie dociera? Mataleo wysil umysł, a doznasz oświecenia. Zrób to chociaż raz w życiu...
      doceń 0
  • RaBi
    10.07.2015 22:37
    RaBi
    Każdego z Was zapraszam do modlitwy za siostry i braci, którzy się "pogubili".

    Każdy z nas jak i biskupi mamy obowiązek upominać braci (biskupów też). To odpowiedzialność za brata, więc zachęcam wszystkich aby udać się do biur poselskich i senatorskich (można wysłać maila lub list) i napomnieć, gdy nie pomoże udać się do swojego biskupa lub proboszcza i powiedzieć o zgorszeniu jake może wywołać w "owczarnii" udzielenie tym posłom i senatorom komunii podczas uroczystości.

    podstawa "prawna" takiego upomnienia braterskiego jaki modlitwy za nich:
    Mt 18,15-20

    "Gdy brat twój zgrzeszy, idź i upomnij go w cztery oczy. Jeśli cię usłucha, pozyskasz swego brata. Jeśli zaś nie usłucha, weź z sobą jeszcze jednego albo dwóch, żeby na słowie dwóch albo trzech świadków oparła się cała sprawa. Jeśli i tych nie usłucha, donieś Kościołowi! A jeśli nawet Kościoła nie usłucha, niech ci będzie jak poganin i celnik! Zaprawdę, powiadam wam: Wszystko, co zwiążecie na ziemi, będzie związane w niebie, a co rozwiążecie na ziemi, będzie rozwiązane w niebie.
    Dalej, zaprawdę, powiadam wam: Jeśli dwaj z was na ziemi zgodnie o coś prosić będą, to wszystkiego użyczy im mój Ojciec, który jest w niebie. Bo gdzie są dwaj albo trzej zebrani w imię moje, tam jestem pośród nich».

    Nie bójmy się upomnieć o Prawdę. Odwagi!

    Pozdrawiam
    RaBi
    • Anna
      10.07.2015 23:48
      Upomnimy kartą wyborczą!

      A "bracia i siostry", którzy się "pogubili", szybko się znajdą... przed Trybunałem Stanu.
      doceń 5
  • trup
    10.07.2015 23:28
    a co powiecie na to cyt(Nasz klub staje po stronie niepełnosprawnych, nasz klub jest za tym, by chronić niepełnosprawnych od poczęcia, nie zgadzamy się z tym, że na pewnym etapie dzieci pełnosprawne mają pełną ochronę, a dzieci niepełnosprawne mogą być zabite" - mówił Jan Dziedziczak (PiS). Dodał, że według informacji, które posiada, ponad 90 proc. "zabijanych zgodnie z polskim prawem dzieci, tylko dlatego, że są podejrzane, że mogą być chore, to dzieci z zespołem Downa i Turnera". Zarzucił Ministerstwu Zdrowia, że ukrywa informacje o chorobach, które są podstawą do legalnej aborcji. )

    Bóg stwarza życie lecz człowiek to życie zabija , oburzenie na in vitro a co z mordercami dzzieci zabijanych w łonach matek zgodnie z polskim prawem .Nikogo to już nie rusza .
    In vitro to wymysł diabelski dla oszukania człowieka , któremu się wydaje że to on powołał do życia (taka nowoczesna wieża babel ).Prawdopodobieństwo że nic dobrego z tego nie wyniknie jest bardzo duże pozdrawiam .Trzeba bronić jednego i jednocześnie przeciwstawiać sie drugiemu - inaczej to wygląda jak dobry podkład dla motłochu - niech sie trochę pokłócą .

    doceń 5
  • k
    11.07.2015 00:50
    nie zostało dużo czasu, a projekt jest ciekawy


    http://odpalprojekt.pl/projekty/pokaz/453,matko-najpiekniejszego
    doceń 0
  • Hanba
    12.07.2015 02:42
    Panie Boze pomocy aby zwalczyc to zlo PO tych mordercow zlodziei i faszystow bez serca,, Oni sie trzymaja za Kopacz koryta i podpisali sie pod diabelskim prawem za ktore tylko zbiora --kase..
    Tu chodzi TYLKO o forse ci zlodzieje Po sa glusi i slepi.. widza tylko kase
    Blagam cie Boze zniszcz tych okropnych ludzi -- tego wroga Polski i wroga ludu.. PO na bruk tak nam dopomoz Bog !!!
    doceń 0
  • katol
    12.07.2015 10:21
    Dziwię się Pani Profesor Chybickiej. Niech Pani boi się Boga!!! Aż dziwne, że tyle razy widzi Pani śmierć dzieci, a Pani Profesor tak postępuje.
    Ks. Arcybiskup Wrocławia winien zrewidować swój stosunek do pani profesor. Inaczej katolicy będą mieli uzasadnione powody do zdziwienia.MF8ZV
    doceń 2
  • Utu
    13.07.2015 11:19
    Skazali bezbronnych, na śmierć w zawieszeniu:
    http://demotywatory.pl/4525649/Smierc-w-zawieszeniu
    doceń 0
  • ON
    13.07.2015 16:18
    Bardzo dobrze za ustawa o in vitro zostala przyjeta. Nie mozna dopuscic do tego zeby Kosciol rzadzil w Polsce. Ci co sa przeciw in vitro wcale nie musza z takiej mozliwosci korzystac.
    doceń 0
  • trup
    13.07.2015 17:06
    cyt (Pytanie: dlaczego, akurat o tę technikę zabiegasz? - Skoro np., taka naprotechnologia jest o wiele skuteczniejsza, a przy tym nie zabija zarodków, bo ich sobie nie tworzy...) - pytanie to jest inne dlaczego chrześcijanie pozwolili sobie wbić do głowy że życie ludzkie (stworzenie człowieka)jest zależne od jakiejś technologii .To tak wygląda że oto z metody in vitro mamy dziecko ponieważ człowiek użył odpowiedniej technologii - a teraz Bóg ma temu dziecku dać duszę .Niesamowicie wielkie oszustwo szatana .Stworzenie dyktuje stwórcy warunki ,( masz Wielki Boże zrobić to co my chcemy i dokladnie wtedy kiedy my chcemy ).pozdrawiam .
    • agnostos
      13.07.2015 20:05
      agnostos
      A jak małżeństwo stosuje okreslona pozycję seksualną i wspomaganie hormonalne, to to nie jest dyktowanie warunków? A podobno człowiek został stworzony jako istota wolna, więc na stosować się ściśle do jakichś procedur? Czy ty Trupie nie zauważasz absurdalności swojej argumentacji?
      • trup
        13.07.2015 21:10
        cyt(A jak małżeństwo stosuje okreslona pozycję seksualną )- onego czasu film jakiś widziałem polski był(chyba też musiałeś go oglądać )to i łyknąłeś co ci podano .Szybko odpowiedziałeś a nie zastanowiłeś się co napisałem .pozdrawiam .
        doceń 0
        0
    • Eugeniusz_Pomorze_
      13.07.2015 22:12
      Przyznaję Trupie, że nazwa: naprotechnologia w odniesieniu do poczęcia człowieka nie brzmi pewnie najlepiej, ale za tą techniczną nazwą kryje się nie żadna technika oparta na fabryczno-laboratoryjnym tworzeniu ludzi, lecz jedynie to właśnie szeroko zakrojone rzeczywiste LECZENIE BEZPŁODNOŚCI, poprzez diagnozowanie rzeczywistych powodów bezpłodności danego pacjenta i w zależności od potrzeb, później farmakologię, uświadamianie i zmianę różnych ewentualnych chorobowych uwarunkowań człowieka i jego środowiska...

      Wbrew temu, co się sugeruje w odniesieniu do naprotechnologii, jest to mądra nauka korzystająca ze zdobyczy właśnie naukowych.
      Leczenie bezpłodności ww. sposobem jest tak naprawdę najszerszym sposobem leczenia bezpłodności z pominięciem technik nieetycznych i to jest godne szacunku, jako, że tutaj człowiek nie jest sprowadzany do roli przedmiotu..., czego o tępej zabójczej technice in vitro powiedzieć się nie da.

      Pozdrawiam.
      • agnostos
        14.07.2015 06:46
        agnostos
        Mylisz się. Nie istnieje nic takiego jak naprotechnologia. Tak samo jak fikcja jest homeopatia i astrologia.

        A to co piszesz, cytuję: "diagnozowanie rzeczywistych powodów bezpłodności danego pacjenta i w zależności od potrzeb, później farmakologię, uświadamianie i zmianę różnych ewentualnych chorobowych uwarunkowań człowieka i jego środowiska..." jest zwykłym postepowaniem leczniczym, które przechodza wszystkie pary z problemami płodności. W programie in vitro wymagany jest co najmniej rok takiego leczenia. In vitro jest ostatecznościa dla tych, którym prostsze metody (dieta, leki, zmiana pozycji, ubioru itp.) nie pogły. Np. niedrożności jajników nie można usunąć, ale można ją ominąć.
        doceń 0
        0
Dyskusja zakończona.

Ze względów bezpieczeństwa, kiedy korzystasz z możliwości napisania komentarza lub dodania intencji, w logach systemowych zapisuje się Twoje IP. Mają do niego dostęp wyłącznie uprawnieni administratorzy systemu. Administratorem Twoich danych jest Instytut Gość Media, z siedzibą w Katowicach 40-042, ul. Wita Stwosza 11. Szanujemy Twoje dane i chronimy je. Szczegółowe informacje na ten temat oraz i prawa, jakie Ci przysługują, opisaliśmy w Polityce prywatności.

Zapisane na później

Pobieranie listy

Reklama