Nowy Numer 16/2024 Archiwum
  • Krzysiek
    19.09.2012 09:04
    >>podjąć „zdecydowaną i odważną” reformę edukacyjną, która uznałaby wolność nauczania i wartość wysiłku; zatrudniać jak najlepszych nauczycieli i usuwać ze środowiska szkolnego wszelką miernotę i brak skuteczności;<<
    Centralizm państwowy ubezwłasnowolnia - zapewnienie "bezpłatnego" szkolnictwa, lecznictwa i czegoś tam jeszcze jest fikcją - tworzy się poczucie, że państwo da. Deprecjonuje to inicjatywę i odpowiedzialność ludzi za siebie.
    Jeżeli założenia są błędne, to kolejne reformy nie przyniosą korzyści tym dla których reformy są robione, lecz jedynie zysk dla reformujących.

    doceń 0
Dyskusja zakończona.

Ze względów bezpieczeństwa, kiedy korzystasz z możliwości napisania komentarza lub dodania intencji, w logach systemowych zapisuje się Twoje IP. Mają do niego dostęp wyłącznie uprawnieni administratorzy systemu. Administratorem Twoich danych jest Instytut Gość Media, z siedzibą w Katowicach 40-042, ul. Wita Stwosza 11. Szanujemy Twoje dane i chronimy je. Szczegółowe informacje na ten temat oraz i prawa, jakie Ci przysługują, opisaliśmy w Polityce prywatności.

Zapisane na później

Pobieranie listy

Reklama