Nowy numer 13/2024 Archiwum
  • Anonim (konto usunięte)
    22.04.2020 11:41
    Te 1081 ludziach istnień obciąża sumienia polityków, którym najłatwiej było schować społeczny projekt ustawy do zamrażalki sejmowej. Jednocześnie przyrost aborcji pokazuje fikcję programu "za życiem".
    doceń 14
  • saherb
    22.04.2020 12:49
    Nawet tutaj używa się "neutralnych" określeń "przerwanie ciąży" albo "aborcja", zamiast "zabijanie dzieci" i "płód", zamiast "dziecko".
    doceń 9
  • Atimeres
    22.04.2020 13:44
    "Legalne" aborcje treba zawsze pisać w cudzysłowie. ZAWSZE!!!
    Albo piszać w zlożeniu :"Tak zwane legalne aborcje"
    doceń 12
  • YNKAO
    22.04.2020 18:27
    Matka, która powinna w ogień skoczyć za własnym dzieckiem - Staje się KATEM .
    doceń 7
  • Henryk
    22.04.2020 19:57
    Przecież tego nikt nie sprawdza. Każde makabryczne zamordowanie dziecka w łonie wyrodnej matki tak można usprawiedliwić.
    doceń 7
  • BabaJaga1
    22.04.2020 20:18
    w Polsce niepelnosprawnymi i ich matkami sie gardzi.Sa pietnowani i wysmiewani i nie maja warunkow do godziwej egzystencji.Dlatego potepiane przez was kobiety dowiadujac sie,ze ich dziecko przypuszczalnie bedzie kaleka wpadaja w panike i je morduja czemu trudno sie dziwic.Niech ci co pluli na matki dzieci niepelnosprawnych ,ktore upominaly sie o swoja godnosc strajkujac w sejmie uderza sie we wlasne piersi a nie piersi tych kobiet. Te zabijanie dzieci to nasz wspolny grzech.A te potepiane przez as matki sa najmniej winne.
    doceń 12
  • Eugeniusz_Pomorze_
    22.04.2020 21:22
    Uważam, że te osoby, które gardzą Osobami Niepełnosprawnymi i ich Rodzicami, są dokładnie tymi samymi osobami, które gardzą też i ich Życiem. To właśnie te osoby głośno żądają tzw. "prawa do aborcji". Ludzie, którzy naprawdę wierzą, ani nikogo nie wyśmiewają, ani też nie zgadzają się na zabicie kogokolwiek! Prawdziwi katolicy - jak ich Mistrz - zawsze potępiają zło, nigdy człowieka. Zbawiciel Jezus Chrystus nienawidzi zła, ale człowieka... kocha i to bardzo.
    • Anonim (konto usunięte)
      22.04.2020 21:59
      Praktyka życia pokazuje, że niestety wielu katolików ma problem z akceptacją niepełnosprawnych.
      • Eugeniusz_Pomorze_
        22.04.2020 23:23
        No tak to jest, że my katolicy nie wiemy, kim jesteśmy, jak patrzy na nas Bóg, kto i co nam grozi i jaki to w ogóle wielki skarb, że On... JEST... Miłością Miłosierną!
        doceń 2
        0
    • BabaJaga1
      23.04.2020 19:59
      taka sama jak wy byliscie dla uchodzcow
      doceń 1
  • BabaJaga1
    23.04.2020 05:23
    Eugeniusz Pomorze... jak Polacy traktuja niepelnosprwanych widziala cala Polska + zdjecie poslanki PiS Bernadetty Krynickiej. Nie widzilem nigdy kpin i pogardy do kalek ze strony lewicy.Widzialem je u tych co uwazaja siebie za katolikow.
    • YNKAO
      23.04.2020 09:05
      @ BabaJaga1, proszę daruj sobie wkładanie wszystkich do jednego Worka. Sam bronisz wszystkich świństw propagowanych przez lewice. Pozdrawiam
      • BabaJaga1
        23.04.2020 10:02
        jesli masz na mysli Piotrowicza to sie nie dziwie.Udowodnil,ze gardzi ofiarami pedofilii w czasie slynnego procesu ksiedza pedofila czy zamykajac czlonka Solidarnosci,ktorego po 3 miesiacach odsiadki z braku dowodow uniewinnil sad wojskowy stanu wojennego. Piotrowicz to wizytowka obecnie rzadzacych,ktorzy sovieckie manipulacje i klamstwo maja notorycznie na ustach.Kazdy lgnie do swojego.
        doceń 2
        0
  • Eugeniusz_Pomorze_
    23.04.2020 17:31
    BabaJaga1, - @YNKAO ma rację, a to Ty sam piszesz o "kalekach", i to niestety najlepiej pokazuje, co lewica myśli naprawdę o niepełnosprawnych. Poza tym to właśnie lewica chce "usunąć" cały "problem" z "kalekami", bo to właśnie lewica ostro dąży do uznania zabijania nienarodzonych za... "prawo kobiety", oraz do wprowadzenia... "eutanazji" bez ograniczeń. Co do nas - katolików, to faktycznie też jesteśmy grzeszni, bo po prostu jesteśmy ludźmi. Ale skoro za wszelkie zło obwiniasz nas katolików, to faktycznie zupełnie nie masz pojęcia, co mówisz i wszystko Ci się chyba pokręciło. Przecież - choć robi to nieraz mało idealnie - to jednak właśnie Kościół Katolicki promuje Dekalog, a przede wszystkim zasady miłości Boga i bliźniego. Dlatego mimo niedoskonałości, nie ma lepszej społeczności na Ziemi, jak właśnie Kościół Katolicki. To właśnie świat stoi w opozycji tego co głosi KK, a dokładniej to świat walczy nie tyle z Kościołem ile z samym Jezusem Chrystusem, mimo, że Ten nie miał ŻADNEGO grzechu..., właśnie dlatego, że był w 100% UCZCIWY...!
    • BabaJaga1
      23.04.2020 19:52
      mam kolege kaleke w Polsce i w Niemczech.Widze roznice w ich traktowaniu.Ten z Niemiec byl w Polsce.Ktoregos dnia mi powiedzial,ze czul sie w naszym kraju jak malpa.Myslal,zePolacy to tacy ludzie jak my i jest w szoku.Co mu mialem powiedziec?Nigdzie na swiecie go tak nie potraktowali i tak sie mu przygladali.Jesli chodzi o eutanazje to PiS wlasnie ja szykuje seniorom.Po wyborach w Szwajcari i wyborach w Bawarii epidemia poszybowala.Nie inaczej bedzie i w Polsce.Gadali byscie tylko gadali a jak byla sprawa uchodzcow to zamkneliscie im granice.Teraz Niemcy proponuja aby Polske potraktowac tak samo jak Polska potraktowala uchodzcow.Radzcie sobie sami."Karma wrocila".
      doceń 3
  • Eugeniusz_Pomorze_
    23.04.2020 20:46
    Chyba mnie nie zrozumiałeś @BabaJaga1, nie mówi się: "kaleka", tylko NIEPEŁNOSPRAWNY. Poza tym, chciałbym zapytać, gdzie Ty mieszkasz (pewnie w wielkim mieście), że u Ciebie niepełnosprawnego traktuje się jak... "małpę"???! Ja takich miejsc, ani reakcji w Polsce nie zauważam, a "trochę" niepełnosprawnych znam. Jest wręcz przeciwnie, z tego co widzę, to my Polacy ludzi z niepełnosprawnością traktujemy po prostu... normalnie, czyli życzliwie! Gdybyśmy my katolicy byli, jak sugerujesz "źli", to dlaczego właśnie we wszystkich krajach Zachodu, w tym i w Niemczech wszystkie domy seniora bardzo są zadowolone z pracy polskich opiekunów...?? Wytłumaczysz mi to dziwne zjawisko, że niemieccy seniorzy bardzo chwalą Polaków...?? Piszesz, tę całą lewicową propagandę o "uchodźcach", których ten "kochający, nowoczesny" niemiecki rząd tak otwarcie przyjmował milionami, a teraz ŻADEN Z TYCH "BIEDNYCH UCHODŹCÓW" (KTÓRYCH CI "OKRUTNI POLSCY FASZYŚCI" NIE CHCIELI DO SIEBIE PRZYJĄĆ), NIE CHCE PRACOWAĆ, ANI W DOMACH SENIORA, ANI PRZY ZBIORACH SZPARAGÓW, ANI PRZY ŻADNEJ INNEJ CIĘŻSZEJ PRACY...?? WYTŁUMACZYSZ MI DLACZEGO TYM "BIEDNYM UCHODŹCOM" NAJLEPIEJ WYCHODZI TYLKO... POBIERANIE ZASIŁKÓW...?? I WYTŁUMACZ MI TEŻ PRZY OKAZJI, PROSZĘ, DLACZEGO TO, TERAZ PO ZAPOZNANIU SIĘ ZACHODNICH SPOŁECZNOŚCI ZE ZWYCZAJAMI ZAPROSZONYCH "GOŚCI-UCHODŹCÓW"..., WIĘCEJ JUŻ NIE CHCĄ ICH DO SIEBIE ZAPRASZAĆ... ??...:-))
    doceń 4
  • BabaJaga1
    24.04.2020 08:27
    moj znajomy byl wlasnie na Pomorzu.Powiedzial,ze tam nie mieszkaja Polacy.To niemozliwe bo zna Polakow. Eugeniusz czy na Pomorzu mieszkaja Polacy? Przestalbys pisac juz te klamstwa o uchodzcach na zachodzie.Pracuja wszedzie i odsylaja kazdy zarobiony grosz do swoich rodzin.
    doceń 1
  • Eugeniusz_Pomorze_
    24.04.2020 13:23
    Twój znajomy, gdy był na Pomorzu, to zapewne trafił na jakieś spotkanie z Donaldem Tuskiem, na tych spotkaniach faktycznie rozmawia się tylko po niemiecku o tym jak znowu oszukać Polaków. A co do "uchodźców" to faktycznie "pracują wszędzie", a najchętniej w hipermarketach i dyskontach, gdzie ochroniarze boją się im przeszkodzić w masowym okradaniu tych sklepów...!
    • Anonim (konto usunięte)
      24.04.2020 13:59
      Tak sie zastanawiam czemu na takie wypowiedzi nie reaguje moderacja. Bo to skandal jest tak pomawiać.
      • BabaJaga1
        24.04.2020 19:43
        gdy opluwa sie Tuska moderacja zawsze jest wyrozumiala.Reaguje gdy opluwaja Kaczynskiego.
        doceń 3
        0
      • Eugeniusz_Pomorze_
        24.04.2020 20:38
        Gdyby Twoja teza była słuszna, to moderatorzy Gościa już dawno zareagowaliby na skandaliczne wpisy o katolikach, o "kalekach", o księżach, o PiS-ie i te kwestionujące polskość Polaków na Pomorzu. Ale moderatorzy GN nie są w gorącej wodzie kąpani i pozwalają się wypowiadać każdemu - także i młodym, gorącym zwolennikom totalnej opozycji...
        doceń 2
        0
    • BabaJaga1
      24.04.2020 15:41
      czlowieku ty sobie zrob porzadny rachunek sumienia.Ty z nienawisci klamiesz i oczerniasz ludzi.
      doceń 3
    • BabaJaga1
      24.04.2020 21:22
      "kaleka"kalectwo" nie jest okresleniem obrazliwym a technicznym.Natomiast ty "debilu" czy ty "mongole" juz tak,jest ponizajace
      • Eugeniusz_Pomorze_
        24.04.2020 23:06
        Żaden prawdziwy katolik, ani inny mądry wrażliwy człowiek nie nazwie niepełnosprawnego "kaleką", tak samo jak np. nie nazwie kobiety "samicą", a niemowlęcia "ssakiem". Język techniczny stosuje się w... technice, a nie w relacjach między ludźmi! Stosowanie pojęć technicznych w takich relacjach, tutaj akurat jest niestety co najmniej właśnie kulturalnym... kalectwem.
        doceń 1
        0
    • BabaJaga1
      24.04.2020 23:34
      strasznie wrazliwy sie zrobiles na techniczne okreslenie kalectwa co jakos nie przeszkadza ci rzucac kalumnie na Tuska czy uchodzcow innymi slowy na samego Boga.Spowiadales sie kiedys z tego?
      • Eugeniusz_Pomorze_
        25.04.2020 02:20
        Nie, nie(!), moje wpisy nie są "rzucaniem kalumni" na p. Tuska, czy "uchodźców", tylko REAKCJĄ na TWOJE wszystkie po kolei wypowiadane kłamstwa nt.: księży, niepełnosprawnych, PiS, katolików i Polaków żyjących na Pomorzu. Prawda jest taka, że to Ty PIERWSZY kłamałeś, a ja potem Tobie odpowiadałem! Jeśli zaś masz wątpliwości, to możemy dokładnie prześledzić kto, co i której godzinie napisał! Co do samego Tuska, to była moja złośliwa odpowiedź Tobie, ale była poprawna, bo wynikała z tego, że ten polityk NIEUSTANNIE prowadzi niemiecką politykę względem Polski, a jeśli Ty tego nie widzisz, to Twój problem! Co do tzw. "uchodźców", to wiem z BARDZO różnych źródeł, jacy z nich "uchodźcy" i jakich REALNYCH problemów dostarczają tym, którzy ich tak otwarcie i POCHOPNIE przyjęli! Ci "uchodźcy", gdyby byli rzeczywiście uchodźcami, to byliby BARDZO WDZIĘCZNI tym, którzy ich do siebie zaprosili, a nie organizowali zamachy terrorystyczne, kradzieże w sklepach i nie unikaliby uczciwej pracy! Z Twoich odpowiedzi wynika dla mnie niezbicie, że patrzysz na "uchodźców" przez takie same różowe okulary, jak jeszcze kilka lat temu p. kanclerz Merkel. I na koniec - o tym co się dzieje w sakramencie spowiedzi spowiadający się też mają OBOWIĄZEK milczeć. Ten obowiązek dotyczy i spowiednika, i spowiadającego się. Odpowiadam, bo NA PEWNO tego nie wiesz, skoro zadajesz takie co najmniej niekulturalne pytanie.
        doceń 1
        0
    • BabaJaga1
      25.04.2020 07:24
      dzis bede u mojego kolegi zapytam jego zone gdzie w Polsce potraktowano go jak kulawego smiecia.Jego pytal nie bede aby nie wracac do tematu.Wiem,ze byli nad morzem i wiecej do Polski nie pojada.Prosze abys przeprosil za oskarzanie mnie o klamstwo.Przypomne,ze to ciezki grzech.Klamstwem jest to,ze Tusk prowadzi niemiecka polityke ale wiem,ze Tusk jako najwybitniejszy obecnie Polak jest znienawidzony przez srodowieska PiSowskie wiec rozumiem,ze po nich tylko pwtarzasz.No coz...Nic nie wiesz na temat uchodzcow i nigdy ich na oczy nie widziales i klamiesz.Oczerniasz ofiary wojen i przesladowan.Ja zyje na codzien wsrod nich i znam ich.Rowniez ich zatrudniam.Oczerniasz tych ludzi i siejesz nienawisc.Nastepny ciezki grzech.Jesli chodzi o zamachy terrorystyczne.Polacy dokonywali ich na swiecie wiecej.Ted Kaczynski "unabomber" czyli najwiekszy terrorysta USA do czasow Bin Ladena.Walas.Odsiaduje dozywocie w RPA za terroryzm.W Polsce rowniez sa osoby skazane za terroryzm.Codziennie w Polsce dokonuje sie 5 zabojstw i kilkaset gwaltow choc uchodzcow nie wpusciliscie.Nie mowiac juz o pijakach za kierownica.Zmien obludna melodie na inne klamstwo.Pisze ,ze uchodzcow niewpusciliscie aby ich chronic przed rodzimymi terrorystami.Klamstwo zastapisz innym klamstwem.Co ci to za roznica?
      doceń 1
  • Eugeniusz_Pomorze_
    25.04.2020 07:56
    "Wow!" - No to napisz mi, proszę, jeszcze ile to Polaków celowo rozjedżało mieszkańców polskich i nie tylko polskich miast? Ilu i gdzie to było? A jak mi nie podasz, to ja kończę tę dyskusję w której oskarżasz PiS nawet o terroryzm w Stanach Zjednoczonych! Mam tego po prostu DOŚĆ.
  • Eugeniusz_Pomorze_
    25.04.2020 18:06
    "...ale wiem,ze Tusk jako najwybitniejszy obecnie Polak jest znienawidzony przez srodowieska PiSowskie..." "Jesli chodzi o zamachy terrorystyczne.Polacy dokonywali ich na swiecie wiecej.Ted Kaczynski "unabomber" czyli najwiekszy terrorysta USA do czasow Bin Ladena.Walas.Odsiaduje dozywocie w RPA za terroryzm.W Polsce rowniez sa osoby skazane za terroryzm." - To są Twoje dwa cytaty, to Ty je napisałeś. Do tego dochodzą jeszcze inne złe słowa przeciwko polskiemu rządowi we wcześniejszych Twoich wpisach. Z tego wszystkiego widać bezpośrednio, jak bardzo kochasz p. Tuska, a jak bardzo wręcz nienawidzisz PiS-u. Nie oskarżyłeś wprost PiS o terroryzm w Stanach, ale tak to można zrozumieć, ponieważ BEZ ŻADNYCH dowodów napisałeś tak: "Jesli chodzi o zamachy terrorystyczne.Polacy dokonywali ich na swiecie wiecej". - Czyli po prostu dla Ciebie my Polacy jesteśmy WIĘKSZYMI TERRORYSTAMI OD TZW. "UCHODŹCÓW" Z PAŃSTW ISLAMSKICH. Zapewne wg Ciebie jesteśmy terrorystami, bo głosujemy na prawicę (PiS), bo jesteśmy katolikami i nie zgadzamy się, żeby islamiści wprowadzali nam szariat. Dla Ciebie jak rozumiem, my WSZYSCY Polacy, którzy nie zgadzamy się na uznanie p. Tuska za "największego obecnie Polaka" traktujemy "kaleków" jak "kulawego śmiecia". Całe Twoje pisanie pod powyższym artykułem do tego się sprowadza, że lewica i liberałowie, to "najwięksi obecnie Polacy", a prawica(a zwłaszcza PiS), to nie są Polacy, tylko ...terroryści najwięksi od czasów Bin Ladena! No bo przecież ci piękni Polacy głosują wyłącznie na partię Twojego idola, a terroryści na PiS. I Ty w to wszystko wierzysz, bo słuchasz bezkrytycznie niemieckich mediów (ARD, ZDF u.z.w.), bo gdybyś w te kłamstwa nie wierzył, to byś wytłumaczył Twojemu niepełnosprawnemu koledze, że skoro spotkał się w Polsce z przypadkiem chamstwa, to TEN CHAM, KTÓRY TWOJEGO KOLEGĘ TAK POTRAKTOWAŁ BYŁ PO PROSTU ZWYCZAJNYM CHAMEM, A NIE ŚWIADOMYM KATOLIKIEM! - Czy wyjaśniłeś to Twojemu koledze...?? Pewnie nie, bo dla Ciebie, wszyscy polscy katolicy to terroryści i prześladowcy niepełnosprawnych. Jak rozumiem - katolików w swojej firmie w Niemczech nie zatrudniasz, - prawda? No bo co byś powiedział Twojemu koledze...
    doceń 2
  • BabaJaga1
    25.04.2020 18:37
    te slowa mowia o tym,ze nie tylko islamisci dokonuja atakow terrorystycznych a wszyscy z roznych pobudek.Rowniez Polacy.Akurat uchodzcy nie dokonuja ich prawie wcale.Poniewaz widze to co pisze nie wierzysz ,a zyje w tym na codzien i to sa obserwacje a nie gazetowe sensacje , zwroce ci uwage,ze mozesz to latwo sprawdzic,ze nie ja klamie a klamie TVP i Radio Maryja.Wystarczy odrzucic propagande na potrzeby politykow i siegnac do "Mity i fakty- uchodzcy info."Jest to rzetelne naukowe opracowanie pokazujace caly problem jakim jest naprawde problem uchodzczy a nie klamstwa prawicowych politykow.Niestety w Polsce obnoszaca sie poboznoscia Beata Szydlo w zywe oczy klamala i oszukiwala narod poslugujac sie sovieckimi metodami.Jak to dziala? YT "Propaganda w sosie TVP czyli jak odwracac kota ogonem w sowieckim stylu". Ogladnij ten krotki filmik pokazujacy jak TVP od 5 lat wykrzystujac propagnde rosyjska manipuluje toba.
    doceń 3
  • Eugeniusz_Pomorze_
    25.04.2020 22:21
    Jeśli ktoś dokonuje aktów terroryzmu, to do katolicyzmu mu dalej, niż na odległą galaktykę. Żaden prawdziwy katolik nie zgodzi się zostać terrorystą. Terroryzm to nie tylko islamiści, których niemało jest wśród "uchodźców", czyli wśród emigrantów zarobkowych. W siedemdziesiątych latach terroryzmem zajmowali się sterowani przez Moskwę naiwni młodzi ludzie na Zachodzie (Baader-Meinhof, Czerwone Brygady itd.). Terroryzmem zajmowali się też neofaszyści, a nawet i wariaci, ale ich działalności nikt nie popierał! Nie byli to nigdy prawdziwi, pobożni chrześcijanie! Kościoły chrześcijańskie terroryzm potępiają zawsze. Brakuje jednak takiego potępienia ze strony przede duchownych islamskich. Ci co rusz ogłaszają jakąś "świętą wojnę" z Zachodem, z Ameryką, czy z Izraelem. Możesz się z tym nie zgadzać, ale faktem jest, że niemal wszystkie krwawe zamachy od co najmniej dwudziestu lat są dziełem muzułmanów. Mahometanie nie uznają tak naprawdę niczego poza Koranem. Koran warto poznać, żeby cokolwiek zrozumieć z postępowania wyznawców Mahometa. Ale jeszcze lepiej jest poznać Pana Jezusa, czyli przeczytać Nowy Testament, a przynajmniej cztery Ewangelie. Bez tego - śmiem twierdzić- nie ma mowy o żadnym zrozumieniu katolików, nie mówiąc już o poznaniu Boga.
    doceń 3
  • BabaJaga1
    26.04.2020 05:10
    uchodzca to nie imigrant zarobkowy a czlowiek,ktory musial uciekac aby go nie zabito.To klamstwo,ze uchodzca to imigrant zarobkowy bardzo zgrabnie wykorzystywala Szydlo i jej podobni aby odmowic pomocy uchodzcom.Jezus w Mateusza mowi,ze za odmowe pomocy uchodzcom niezaleznie od poboznosci przy sadzie przed Nim powie -precz!Tym wszyskim,ktorzy to ucznili i sie do tego przyczynili.Jesli przeczytales to naukowe opracowanie to wiesz,ze najwiecej uchodzcow to przesladowani chrzescjanie.Tym katolicka Polska z obecnym rzadem i prezydentem zamknela granice.Nazywajac to ewangelizacja i obrona wiary i odtrabiajac na kazdym kroku swoja poboznosc.Lewica apelowala aby przesladowanych ze wzgledow humanitarnych wpuscic.Rzad pis nie wpuscil nawet rannych dzieci na leczenie.Rzad Wegier poszedl nawet dalej.Za podanie kubka wody kromki chleba uchodzcy wprowadzil kare 2 lat wiezienia.
    doceń 1
  • Eugeniusz_Pomorze_
    27.04.2020 16:56
    Powiem Ci tak: artykuł o "uchodźcach", do którego link mi podałeś - "mity i fakty - uchodzcy info" został opracowany za pieniądze Fundacji Batorego, a ta fundacja została założona przez Georga Sorosa - człowieka który finansuje przemysł aborcyjny, a ostatnio eutanazyjny!!!...!!!...!!! Artykuł, który mi poleciłeś jest aż czerwony od kłamstw i półprawd. Ja jestem Katolikiem i nie zamierzam popierać aż tak jawnego wroga Chrześcijaństwa. I tyle.
    doceń 2
  • Eugeniusz_Pomorze_
    27.04.2020 17:23
    Jak jesteś gotów poczytać prawdę o "uchodźcach" to przesyłam Ci ten link:
    https://www.fronda.pl/a/niemiecka-dziennikarka-obnaza-prawde-o-uchodzcach,105532.html
    doceń 2
  • Eugeniusz_Pomorze_
    27.04.2020 17:33
    A tu jest link do artykułu o wielkim sponsorze aborcji i eutanazji - George'u Sorosie
    https://www.pch24.pl/miliony-nie-tylko-aborcja--george-soros-jednym-z-glownych-promotorow-i-sponsorow-eutanazji,69867,i.html
    doceń 2
  • BabaJaga1
    27.04.2020 19:32
    jesli Solorz zobaczyl krowe i powiedzial,ze to krowa to ta krowa byc krowa nie moze bo Solorz popiera aborcje...Przyznasz,ze taka logika to zadna logika? Poza tym aborcje w Polsce popiera nie tylko Solorz a wiekszosc spoleczenstwa.Lacznie z rzadzacymi,ktorzy moga cos zmienic ale niechca.Wszyscy oni Solorze? Jesli chodz o uchodzcow to zamiast niemiecka podeprzyj sie polska wolontaruszka "Aleksandra Wisniewska cala prawda o uchodzcah"
    doceń 0
  • Eugeniusz_Pomorze_
    28.04.2020 19:40
    Po pierwsze: Zygmunt Solorz, właściciel m.in. Polsatu, też miliarder, ale przecież nie o Zygmuncie Solorzu mówimy, tylko o... GEORGE'U SOROSIE...! - Czyżbyś naprawdę się pomylił, czy może moje przykłady psują Ci Twoją narrację? Czy Zygmunt Solorz popiera aborcję, a zwłaszcza, czy większość Polaków popiera aborcję tego aż tak dokładnie w tym momencie nie wiem (myślę, że aż tak źle nie jest!), ale WIEM, że inny miliarder - zdeklarowany lewicowiec - George Soros jeden z najbogatszych ludzi świata nie tylko popiera, ale bardzo mocno SPONSORUJE przemysł aborcyjny, eutanazyjny, genderowy, LGBT, idee migracji "uchodźców" i to wcale nie chrześcijan, tylko przede wszystkim muzułmanów i w ogóle wszystko co tylko lewica sobie jeszcze wymyśli. Tak na marginesie, to chrześcijanie są największymi ofiarami konfliktów i prześladowań na świecie i to oni mają największe trudności by uciec z terenów ogarniętych wojnami, a nie muzułmanie(!) Tym wszystkim celom, a więc polityce depopulacji ludności świata (a szczególnie Chrześcijan!) służą rozmaite lewicowe fundacje założone przez m.in. Sorosa. W Polsce jest to Fundacja Batorego, o czym wszyscy świadomi wiedzą! Także, jak widzisz ta "krowa", czyli Fundacja Batorego ma BAAARDZO ścisły związek z zabijaniem dzieci nienarodzonych i osób starszych...!! I na koniec - jak rozumiem - mieszkasz w Niemczech, chwalisz Niemcy i ich/Wasz rząd, że tacy "nowocześni", że tak "po chrześcijańsku" przyjmowali jeszcze kilka lat temu muzułmańskich "uchodźców" - ba! - Ty sam wyżej pisałeś, że ich zatrudniasz (t.j., w Niemczech) i... teraz... każesz mi żebym NIE PODPIERAŁ SIĘ NIEMIECKĄ, TYLKO ...POLSKĄ WOLONTARIUSZKĄ...???! A TO DLACZEGO...???! Nagle niemieccy dziennikarze, wolontariusze przestali Ci się podobać??? Przecież niemiecka dziennikarka i wolontariuszka LEPIEJ chyba wie, jak to jest z emigrantami, gdy w jej kraju mieszkają miliony muzułmanów, niż Polsce, gdzie jest ich... "tyle, co kot napłakał"...
    • BabaJaga1
      28.04.2020 20:45
      pomylilem sie.Nigdy nie oceniam nikogo po nazwisku a po tym co ma do powiedzenia.Jesli chodzi o aborcje twoje tezy sa bledne.Aborcja to nasza wina a nie Sorosa czy tych matek co w panice zabijaja dzieci gdy dowiedza sie,ze nie podolaja wyzwaniu.Gdybysmy stworzyli im godziwe warunki do zajmowania sie takimi dziecmi moglibysmy sie ich czepiac.A tak to nie mamy prawa ich potepiac a sami musimy uderzyc sie w piersi.Nas wszystkich nalezy ekstra opodatkowac jesli nie ma na to pieniedzy a przede wszystkim wychowac abysmy mieli szacunek a nie pogarde do takich ludzi.Jesli chodzi o wolentariuszke niemiecka artykul jest stronniczy.Dowiedziala sie co o niej mowia i sie obrazila.Ludzie tacy sa.Jana Pawla jedni chwalili inni nie.Nie dogodzi wszystkim.Sam wiem co mysla i mowia o mnie moi pracownicy.Jeden jest wdzieczny inny swinie to tu to tam podklada nie bardzo wiem dlaczego bo tym samy sam sobie szkodzi.Przyzwyczailem sie.Natomiast ta polska mloda utalentowana dzieczyna powinna byc duma dla ciebie.Ja jestem z niej dumny i ciesze sie ,ze i tacy potrafia byc Polacy.
      • Eugeniusz_Pomorze_
        29.04.2020 21:37
        Nigdzie i nigdy nie twierdziłem i nie twierdzę, że to wina jedynie Sorosa, a jedynie stwierdzam, że to człowiek bardzo niebezpieczny, bo wydaje MILIARDY, a nie grosze na wsparcie aborcji, lewicowych pomysłów na LGBT, a ostatnio też na eutanazję! Tego nie można lekceważyć, bo takie miliardowe środki przeznaczone na tak haniebne cele są dużo bardziej niebezpieczne dla życia ludzkości, niż chamskie, ale niepoparte pieniędzmi wypowiedzi jakichś, różnych osiedlowych plotkarek. Co do artykułu o niemieckiej dziennikarce i polskiej wolontariuszce nie zgodzę się z Tobą, bo obie kobiety o których rozmawiamy przeżywają emocje i mają do tego prawo. To akurat ich nie dyskwalifikuje, że na kogoś się obrażą. Czytałem inny wywiad z Aleksandrą Wiśniewską, w którym SAMA mówi o tym, że uchodźcy to wielkie źródło dochodu m.in. dla mafii. I na koniec, żeby było jasne - JA NIE JESTEM PRZECIWNY PRAWDZIWYM UCHODŹCOM, TYLKO NIE ZGADZAM SIĘ Z POLITYKĄ ZAPRASZANIA "UCHODŹCÓW", CZYLI EMIGRANTÓW ZAROBKOWYCH I TERRORYSTÓW. I nie zgadzam się, na to, że najbardziej poszkodowani w krajach islamskich, czyli chrześcijanie, nie są obejmowani praktycznie żadną pomocą przez ONZ I UE! Na Zachodzie nie mieszkam, ale nieraz tam bywałem i wiem, że problem z "uchodźcami" islamskimi jest, i to dość poważny. Tylko w mediach mainstream'owych ŚWIADOMIE przemilczany i zakłamywany. - Sporo mieszkańców Zachodu ten problem zauważa, ale nie ma go jak rozwiązać, bo wolne media na Zachodzie już prawie nie istnieją, a jak istnieją, to brak im środków finansowych na ich potrzebną działalność. Na tym kończę tę rozmowę i choć z niewieloma rzeczami się z Tobą zgadzam, to jednak Dziękuję za tę rozmowę.
        doceń 0
        0
Dyskusja zakończona.

Ze względów bezpieczeństwa, kiedy korzystasz z możliwości napisania komentarza lub dodania intencji, w logach systemowych zapisuje się Twoje IP. Mają do niego dostęp wyłącznie uprawnieni administratorzy systemu. Administratorem Twoich danych jest Instytut Gość Media, z siedzibą w Katowicach 40-042, ul. Wita Stwosza 11. Szanujemy Twoje dane i chronimy je. Szczegółowe informacje na ten temat oraz i prawa, jakie Ci przysługują, opisaliśmy w Polityce prywatności.

Zapisane na później

Pobieranie listy

Reklama