Publiczna jak komercyjna

W telewizji

|

GN 34/2007

publikacja 27.08.2007 12:43

Jesienią dwa programy emitowane w TVP będą przerywane reklamami, czyli tak jak w telewizjach komercyjnych.

Robert Rynkun-Werner, wiceprezes telewizji, powiedział, że przepisy dotyczące reklamy w Telewizji Polskiej trzeba jak najszybciej zliberalizować.

Reklamy pojawią się w trakcie emisji programu rozrywkowego „Gwiazdy tańczą na lodzie” w TVP 2 i „Przebojowej nocy” w TVP 1. Ustawa o radiofonii i telewizji zabrania nadawcom publicznym przerywania programów reklamami. TVP wpadła jednak na pomysł, jak obejść ten zapis. Po prostu programy zostaną podzielone na dwie części, a między nimi wyemitowany zostanie blok reklamowy

Dostępna jest część treści. Chcesz więcej? Zaloguj się i rozpocznij subskrypcję.
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.