Czy aby wejść w dobry kontakt z drugim, wystarczy tylko spojrzenie mu w oczy? Czy potrzebne jest dotknięcie dłoni, skrócenie dystansu?
Dariusz Doliński, Bogusława Błoch, Ukryte sensy zachowania. Rozmowy o wywieraniu wpływu i reklamie, Wydawnictwo Znak, Kraków 2006, stron 200
Czy należymy do osób refleksyjnych, potrafiących skupić się na problemie i spojrzeć na niego z innych perspektyw? Jak wpływają na nas oglądane co dzień w mediach spoty reklamowe?
Na te i inne pytania w Ukrytych sensach zachowania, książce z psychologicznej serii Znaku, odpowiada profesor psychologii Dariusz Doliński w rozmowie z doktor psychologii Bogusławą Błoch.
Rozmówcy mówią przystępnym językiem o tajnikach wzajemnego oddziaływania. Po tej lekturze inaczej widzimy siebie i otaczający nas świat. Ze zdziwieniem dostrzegamy, jak wiele zachowań narzucają nam inni.
Dostępna jest część treści. Chcesz więcej?
Zaloguj się i rozpocznij subskrypcję.
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.