Telewizyjna manipulacja

Nazwisko i adres do wiadomości redakcji

|

GN 11/2006

publikacja 13.03.2006 09:39

Chcę się podzielić moją refleksją z oglądania w środę 1.03.2006 głównych „Wydarzeń” w Polsacie, prowadzonych przez panią Hannę Smoktunowicz. Jednym z tematów, który tam się pojawił, była krytyka propozycji zamknięcia sklepów w niedziele. Tym problemem zajęła się pani Beata Grabarczyk.

Tłem programu były okolice kas jednego z hipermarketów w Warszawie. Oczywiście wszystko dążyło do wykazania, że pomysł jest zły. W pewnym momencie pani Grabarczyk, chcąc potwierdzić tę tezę, niby zaczepia „przypadkowego klienta”, który na pytanie, co myśli o propozycji zamknięcia sklepów w niedziele, odpowiada: „...Ja mogę robić zakupy tylko w niedziele, gdyż kiedy indziej nie mam czasu...”. I tutaj Polsat osiągnął apogeum manipulacji. No bo co ten człowiek robił w hipermarkecie w środę?

Dostępna jest część treści. Chcesz więcej? Zaloguj się i rozpocznij subskrypcję.
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.