"Gość" nadal pierwszy

Fakty i opinie - mk

|

GN 04/2011

publikacja 26.01.2011 22:02

Media. Sprzedaż tygodnika „Gość Niedzielny” w listopadzie 2010 r. wyniosła 144 693 egz. To o 5,2 proc. więcej niż w tym samym okresie 2009 r.

Dzięki temu wynikowi GN utrzymał pierwsze miejsce wśród tygodników opinii. „Polityka” średnio sprzedawała 140 828 egz. Trzecie miejsce przypadło tygodnikowi „Wprost”, którego średnie rozpowszechnianie płatne razem wzrosło aż o 56,2 proc. w stosunku do listopada 2009 r. i wyniosło 130 496 egz.

Czwarte miejsce zajął „Newsweek Polska”, sprzedający 113 195 egz. „Przekrój” sprzedał o 5,17 proc. egzemplarzy mniej niż w listopadzie 2009 r. „Przewodnik Katolicki” zanotował spadek sprzedaży o 3,51 proc. „Tygodnik Powszechny” o 7,72 proc.

Tygodnik „Niedziela” nie jest członkiem ZKDP i nie udostępnia danych sprzedażowych. Wszystkie dane pochodzą z badań Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, wskaźnik: średnie rozpowszechnianie płatne razem za listopad 2010 r.

Dziękujemy, że z nami jesteś

To dla nas sygnał, że cenisz rzetelne dziennikarstwo jakościowe. Czytaj, oglądaj i słuchaj nas bez ograniczeń.

W subskrypcji otrzymujesz

  • Nieograniczony dostęp do:
    • wszystkich wydań on-line tygodnika „Gość Niedzielny”
    • wszystkich wydań on-line on-line magazynu „Gość Extra”
    • wszystkich wydań on-line magazynu „Historia Kościoła”
    • wszystkich wydań on-line miesięcznika „Mały Gość Niedzielny”
    • wszystkich płatnych treści publikowanych w portalu gosc.pl.
  • brak reklam na stronach;
  • Niespodzianki od redakcji.
Masz subskrypcję?
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.