Brudny interes

Fakty i opinie - ek

|

GN 22/2010

publikacja 03.06.2010 07:53

Wielka Brytania. - Oni dosłownie nie mają wstydu. Nastawione na zysk reklamówki uwypuklają kłamstwo, mówiące, że aborcja jest wyborem lub aktem współczucia.

Nie, aborcja to brudny biznes, po prostu – powiedział o. Thomas J. Euteneuer, przewodniczący Human Life International, jednej z wielu antyaborcyjnych organizacji sprzeciwiających się prezentacji w brytyjskiej telewizji spotów proaborcyjnych.

Inicjatorką telewizyjnej kampanii jest znana działaczka proaborcyjna Marie Stopes. – Marie Stopes udowadnia, że przemysł aborcyjny nastawiony jest na kobiety, którym w trudnych chwilach oferuje się jedno rozwiązanie – zabicie dziecka. One potrzebują pełnej miłości opieki – dodał o. Euteneuer.

Brytyjskie Towarzystwo Obrony Dzieci Nienarodzonych oraz inne grupy pro-life szukają prawnych sposobów zablokowania aborcyjnych spotów.

Dostępna jest część treści. Chcesz więcej? Zaloguj się i rozpocznij subskrypcję.
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.