USA. Niemal dwa miliony zwolenników aborcji przyznało, że ponownie przemyślało swój stosunek do życia nienarodzonego.
Tim Tebow z matką fot. AP Photo/Focus on the Family
To efekt antyaborcyjnej reklamy nadanej 7 lutego w przerwie finału futbolu amerykańskiego Super Bowl. Mówią o tym najnowsze badania opinii publicznej w USA. 30-sekundowy spot, w którym matka słynnego amerykańskiego napastnika Tima Tebowa opowiada, że omal nie straciła syna, gdy lekarze sugerowali aborcję, obejrzało 92,6 mln widzów.
Większość respondentów pozytywnie oceniła emisję reklamówki. Tylko 8 proc. zapytanych uznało to za niewłaściwe. Spot przygotowała i zamówiła emisję organizacja chrześcijańska „Focus on the Family”, związana z ruchem ewangelikalnym. Emisja kosztowała około 2,8 mln dolarów.
Dostępna jest część treści. Chcesz więcej?
Zaloguj się i rozpocznij subskrypcję.
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.