Rośnie sprzedaż „Gościa”

ps

|

GN 26/2009

publikacja 01.07.2009 11:48

Prasa. Wśród największych tygodników opinii w Polsce tylko tygodniki katolickie zwiększyły sprzedaż w kwietniu 2009 roku – wynika z najnowszych danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy.

Rośnie sprzedaż „Gościa” Sprzedaż tygodników opinii w kwietniu 2008 r. i kwietniu 2009 r. (w tys. egz.) STUDIO GN/ŹRÓDŁO: ZKDP

„Gość Niedzielny” utrzymał drugą pozycję, sprzedając ponad 143 tys. egzemplarzy. To o 8 proc. więcej niż w kwietniu 2008 roku. Pierwsze miejsce zajmuje „Polityka” – 147 tys. sprzedanych egzemplarzy.

Trzecie miejsce zajął „Newsweek Polska” (ponad 110 tys. egz.), a czwarte „Wprost” ze sprzedażą ponad 97 tys.

Tygodnik „Niedziela” nie podaje do publicznej wiadomości informacji o sprzedaży.

Dostępna jest część treści. Chcesz więcej? Zaloguj się i rozpocznij subskrypcję.
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.