„Gość” obronił drugą pozycję

ps

|

GN 04/2009

publikacja 29.01.2009 13:04

Prasa. „Gość Niedzielny” nadal na drugim miejscu pod względem sprzedaży wśród tygodników opinii – wynika z najnowszych danych opublikowanych przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy za listopad 2008 roku. „Gość” w listopadzie sprzedawał 134 752 egzemplarzy, tracąc do sprzedaży z listopada 2007 roku 1,4 proc.

Sprzedaż tygodników opinii Sprzedaż tygodników opinii

Pozycję lidera utrzymała „Polityka” ze sprzedażą na poziomie 151 899 egz. Porównując wynik do sprzedaży z ubiegłego roku, był on mniejszy o 4 proc. Na trzecim miejscu „Newsweek”, ze sprzedażą 118 771 egz., stracił najwięcej, bo aż 17 proc.

Czwartą pozycję zajął „Wprost”, który sprzedawał 102 321 egz., tracąc do sprzedaży z analogicznego miesiąca ubiegłego roku 15 proc. „Tygodnik Powszechny” poprawił wynik o prawie 0,3 proc., sprzedając 18 776 egz. ZKDP nie podało danych o sprzedaży w listopadzie „Przewodnika Katolickiego”.

(Dane ZDKP, sprz. ogółem, 11.2008)

Dostępna jest część treści. Chcesz więcej? Zaloguj się i rozpocznij subskrypcję.
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.