Gość Niedzielny” przed „Newsweekiem” i „Wprost”

Fakty i opinie - oprac. (mj)

|

GN 26/2008

publikacja 07.07.2008 00:28

Prasa. Już od kilku miesięcy „Gość Niedzielny” sprzedaje się lepiej niż „Newsweek” i „Wprost”. Więcej czytelników ma tylko „Polityka”.

Gość Niedzielny” przed „Newsweekiem” i „Wprost” Studio GN/ Źródło: Związek Kontroli Dystrybucji Prasy

Tak wynika z najnowszych danych, opublikowanych przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy. W kwietniu br. „Gość Niedzielny” rozchodził się w liczbie ponad 132 tys. egzemplarzy tygodniowo. Tygodnik „Polityka” sprzedawał w tym czasie ponad 150 tys. egzemplarzy.

Mniejszą sprzedaż zanotował „Newsweek Polska”, który sprzedawał się w liczbie ponad 123 tys. egzemplarzy, czyli o 9 tys. egzemplarzy mniej niż „Gość Niedzielny”. Sprzedaż „Wprost”, czyli kolejnego pisma na liście najpoczytniejszych tygodników opinii, spadła do poziomu 105,4 tys. egzemplarzy.

Daleko za „Gościem Niedzielnym” plasują się też inne tygodniki katolickie, należące do ZKDP. „Tygodnik Powszechny” w kwietniu br. kupowało nieco ponad 20 tys. osób

Dostępna jest część treści. Chcesz więcej? Zaloguj się i rozpocznij subskrypcję.
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.