Warszawa. Tylko „Gość Niedzielny” odnotował wzrost sprzedaży w pierwszym półroczu 2007 r. – wynika z danych ogłoszonych przez Związek Kontroli Dys-trybucji Prasy
Od stycznia do lipca br. sprzedaliśmy o ponad tysiąc egzemplarzy więcej niż rok wcześniej (0,84 proc.). W tym samym czasie inne tygodniki zanotowały spadek sprzedaży. Najwięcej straciła „Polityka” – 4,48 proc., a najmniej „Wprost” – 0,22 proc.
Spadła także sprzedaż tygodników katolickich: „Przewodnika Katolickiego” o 6,33 proc. (średnia sprzedaż w I pół- roczu 2007 r. 29 863 egz.), a „Tygodnika Po-wszechnego” o 8,85 proc. ZKDP nie uwzględnia sprzedaży tygodnika „Nie-dziela”, ponieważ pismo nie należy do związku. „Gość Niedzielny” utrzymuje czwartą pozycje wśród tygodników opinii. Co tydzień sprzedajemy około 130 tys. egzemplarzy.
Dostępna jest część treści. Chcesz więcej?
Zaloguj się i rozpocznij subskrypcję.
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.