Reklamują trzeźwość

W Polsce

|

GN 33/2006

publikacja 09.08.2006 15:45

Miesiąc trzeźwości. Trzysta wielkich billboardów, 500 podświetlanych plakatów i 30 oklejonych reklamami autobusów – to główne ostrze kampanii reklamowej, promującej trzeźwość za kierownicą.

Reklamują trzeźwość

Akcja obejmuje Górny Śląsk, Warszawę, Kraków, Poz-nań i Gdańsk. Jest prowadzona pod hasłem: „Prowadzę, jestem trzeźwy”. Jej inicjatorem jest duszpasterz trzeźwości archidiecezji katowickiej ks. Piotr Brząkalik, którego wspiera m.in. policja oraz firmy reklamowe. W kampanii chodzi nie tylko o promowanie trzeźwej postawy kierowców, ale także zachęcenie do sprzeciwu pasażerów, widzących, że ich kierowca siada za kółko pod wpływem alkoholu. – Jazda po alkoholu to grzech, nawet jeśli nikomu nic się nie stanie – podkreśla ks. Brząkalik. Rozważa on nawet swój udział w patrolach drogówki. Kierowcy trzeźwi otrzymaliby od niego brelok z logo akcji, a nietrzeźwi – naukę o moralnym wymiarze swego czynu.

Więcej informacji na stronie: www.trzezwosc.pl.

Dziękujemy, że z nami jesteś

To dla nas sygnał, że cenisz rzetelne dziennikarstwo jakościowe. Czytaj, oglądaj i słuchaj nas bez ograniczeń.

W subskrypcji otrzymujesz

  • Nieograniczony dostęp do:
    • wszystkich wydań on-line tygodnika „Gość Niedzielny”
    • wszystkich wydań on-line on-line magazynu „Gość Extra”
    • wszystkich wydań on-line magazynu „Historia Kościoła”
    • wszystkich wydań on-line miesięcznika „Mały Gość Niedzielny”
    • wszystkich płatnych treści publikowanych w portalu gosc.pl.
  • brak reklam na stronach;
  • Niespodzianki od redakcji.
Masz subskrypcję?
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.