Paznokieć reklamowy

szach

|

GN 11/2009

publikacja 18.03.2009 11:10

Billboardy odchodzą w przeszłość. Tak można wnioskować z ogłoszenia w „Dzienniku Polskim”: „Podnajmę miejsce pod manicure”.

Paznokieć reklamowy

Chodzi zapewne o to, by paznokcie wykorzystać jako powierzchnię reklamową. Maleńkie logo firmy na wskazującym palcu pięknej kobiety może okazać się o wiele bardziej atrakcyjną reklamą niż ogromne plansze stojące przy autostradach.

Wiadomo też, że paznokcie kciuków najchętniej wykupują producenci telefonów komórkowych, palce serdeczne to domena jubilerów, a małe idealnie nadają się do propagowania artykułów dziecięcych. – Tylko środkowe ciągle pozostają niezagospodarowane – ubolewają specjaliści od reklamy.

Dostępna jest część treści. Chcesz więcej? Zaloguj się i rozpocznij subskrypcję.
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.