"Wyborcza" traci co dziesiątego czytelnika

fk /wirtualnemedia.pl

publikacja 07.04.2016 08:52

Inne dzienniki też tracą. Zyskuje tylko „Gazeta Polska Codziennie”.

"Wyborcza" traci co dziesiątego czytelnika Roman Koszowski /Foto Gość

Prawie wszystkie gazety codzienne odnotowują spadek sprzedaży. Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy za luty, opracowanych przez wirtualnemedia.pl, najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza”. Gazeta w lutym sprzedała się średnio w liczbie 152 386 egz., co oznacza spadek o 9,34 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego.

Liderem sprzedaży dzienników pozostaje „Fakt”, który w lutym sprzedawał się średnio w liczbie 308 457 egz., co oznacza spadek o 4,95 proc. w stosunku do lutego rok wcześniej.

Trzecie miejsce zajmuje „Super Express” ze średnim wynikiem 143 218 egz. – spadek o 2,57 proc.

Czwartą lokatę zajęła „Rzeczpospolita”, tracąc 3,80 proc. Sprzedaż na poziomie 55 125 egz.

Poniżej jest „Dziennik Gazeta Prawna” – 44 622 egz., spadek o 1,44 proc.

Jedyny wzrost sprzedaży wśród dzienników odnotowała „Gazeta Polska Codziennie”, która zyskała 18,90 proc. Jej sprzedaż wyniosła 21 482 egz.