Bye, bye „Polska Miedź”

Roman Tomczak

|

Gość Legnicki 01/2014

publikacja 02.01.2014 00:00

Z nazwy największego producenta miedzi w Europie znika dopisek „Polska Miedź”. Zarząd lubińskiej spółki uważa, że wyjdzie to firmie na dobre. Związki – wręcz przeciwnie.

Globalne plany firmy podkreślą szkolenia dla kadry kierowniczej  – za 4,5 mln zł Globalne plany firmy podkreślą szkolenia dla kadry kierowniczej – za 4,5 mln zł
Roman Tomczak /GN

Zbadań wynika, że marka KGHM Polska Miedź S.A. jest dobrze oceniana i dobrze znana w Polsce, natomiast mało znani i rozpoznawani jesteśmy za granicą, ale jednocześnie mamy tam „czystą kartę”, czyli żadnej rysy na naszym wizerunku – powiedział Dariusz Wyborski, rzecznik miedziowej spółki. Potwierdzają to wyniki audytu, który na zlecenie spółki wykonano w KGHM Polska Miedź S.A. i KGHM International.

Dziękujemy, że z nami jesteś

To dla nas sygnał, że cenisz rzetelne dziennikarstwo jakościowe. Czytaj, oglądaj i słuchaj nas bez ograniczeń.

W subskrypcji otrzymujesz

  • Nieograniczony dostęp do:
    • wszystkich wydań on-line tygodnika „Gość Niedzielny”
    • wszystkich wydań on-line on-line magazynu „Gość Extra”
    • wszystkich wydań on-line magazynu „Historia Kościoła”
    • wszystkich wydań on-line miesięcznika „Mały Gość Niedzielny”
    • wszystkich płatnych treści publikowanych w portalu gosc.pl.
  • brak reklam na stronach;
  • Niespodzianki od redakcji.
Masz subskrypcję?
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.