Czy Bóg potrzebuje reklamy?

Ks. Rafał Kowalski

|

Gość Wrocławski 27/2013

publikacja 04.07.2013 00:15

Z bp. Grzegorzem Rysiem, przewodniczącym Zespołu ds. Nowej Ewangelizacji KEP, rozmawia ks. Rafał Kowalski.

Czy Bóg potrzebuje reklamy? Roman Koszowski /GN

Ks. Rafał Kowalski: Mówił Ksiądz Biskup w konferencji na rozpoczęcie Kongresu Nowej Ewangelizacji, że ławo jest zorganizować koncert czy zrobić plakat, ale to jest pewien przedsionek, zaczepka, a nie ewangelizacja. O tej możemy mówić, gdy dochodzi do spotkania człowieka z Bogiem. Wrocławskie billboardy zatem to przedsionek czy już ewangelizacja?

Bp Grzegorz Ryś: Wydaje się, że to jest raczej preewangelizacja, chociaż stanowi na pewno jakiś sposób dotarcia do człowieka. Trudno to jednoznacznie ocenić. Wszystko zależy od tego, jaki będzie odbiór tych billboardów. Są ludzie, do których trafia taki przekaz, i to trafia w samo sedno.

Dostępna jest część treści. Chcesz więcej? Zaloguj się i rozpocznij subskrypcję.
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.