Erotyka jak coca-cola

dk

|

Gość Warszawski 19/2013

publikacja 09.05.2013 00:00

Dziewczyny w koronkowej bieliźnie pokazywały swoje wdzięki. Gdzie? W Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. Seksualizacja oswaja nowe przestrzenie życia.

 Erotyka wyziera na ulicach Warszawy głównie z reklam Erotyka wyziera na ulicach Warszawy głównie z reklam
Jakub Szymczuk

Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie wprowadził tzw. katalog reklam niepożądanych w komunikacji miejskiej. Do takich zalicza się m.in. reklamy przesycone erotyzmem czy też uwłaczające godności człowieka. Dobry gest ZTM chwali Stowarzyszenie Twoja Sprawa, które walczy z obscenicznością marketingu. Ale erotyzm odważnym krokiem wychodzi poza marketing.

(Nie)winne gadżety

W maju odbędą się w Warszawie Międzynarodowe Targi Erotyczne EROtrends 2013. – Nas nie interesuje brutalna pornografia czy prostackie epatowanie seksem. Naszym celem, oprócz pokazania najlepszych gadżetów erotycznych na rynku, jest zorganizowanie erotycznego show na najwyższym światowym poziomie i profesjonalna edukacja seksualna – deklaruje Robert Strzelecki, współorganizator tragów.

Dziękujemy, że z nami jesteś

To dla nas sygnał, że cenisz rzetelne dziennikarstwo jakościowe. Czytaj, oglądaj i słuchaj nas bez ograniczeń.

W subskrypcji otrzymujesz

  • Nieograniczony dostęp do:
    • wszystkich wydań on-line tygodnika „Gość Niedzielny”
    • wszystkich wydań on-line on-line magazynu „Gość Extra”
    • wszystkich wydań on-line magazynu „Historia Kościoła”
    • wszystkich wydań on-line miesięcznika „Mały Gość Niedzielny”
    • wszystkich płatnych treści publikowanych w portalu gosc.pl.
  • brak reklam na stronach;
  • Niespodzianki od redakcji.
Masz subskrypcję?
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.